karinrin55
קליף האנגר מאדאפאקה!! המשך יבוא..... מקווה שתהנו ושאתם לא שונאים אותי :)

ירח אדום פרק-7: שאלה אחת

karinrin55 29/06/2014 751 צפיות 4 תגובות
קליף האנגר מאדאפאקה!! המשך יבוא..... מקווה שתהנו ושאתם לא שונאים אותי :)

עלינו בחזרה לחדר ואני ואוז דיברנו כי סירבתי לישון בפחד שאחלום שוב על המכשף עם עיני הברקת הירוקה.
"נראה לי שכולם ישנים כבר." אמרתי כששכבתי על חזהו השרירי והרגשתי את פעימות ליבו והוא שיחק בשיערי הארוך.
"את רומזת משהו?" שאל והביט בי עם עיניו הכחולות וחיוך שובב על שפתיו המושלמות.
"אולי…" אמרתי בשקט ונישקתי אותו ברכות.
"יש לי מתנה בשביך." אמר בחיוך וקם מהמיטה הולך לחדרו ואני סידרתי את שיערי נשכבת על הבטן מחכה שיחזור עם ראשי נח על ידיי וכותונת הלילה הכתומה שלי בקושי מכסה אותי. הוא חזר עם שקית קטנה והביא לי אותה נשכב לידי על המיטה.
"מה הפעם אוסקר? עוד תכשיט או הלבשה תחתונה הפעם?" שאלתי אותו בגיחוח והוצאתי קופסאת קטיפה אדומה קטנה מהשקית, ליבי פעם בחוזקה.
"תכשיט אז." אמרתי מעיפה את השקית הצידה מרגישה כאילו ליבי יפרוץ החוצה מחזי. הוא לקח את הקופסא הקטנה מידי והניח אותה על הידה ליד המיטה.
"תפתחי אותה אחר כך, זה יכול לחכות. יש לנו נצח ביחד." אמר בחיוך ונישק אותי בחוזקה מחבק אותי אליו מצמיד אותי למיטה.
"אוסקר, מה יש בקופסא? שאלתי בין נשיקות כשהחל להוריד את חולצתו ונישק את צווארי.
"משהו קטן בשבילך." אמר מביט לתוך עיני ומסיט את שיערי מפני.
"אתה לא הולך לגלות לי נכון?" שאלתי בגיחוך וקמתי על מרפקי בתנוחה מגושמת.
"לא, אבל יש לך נרות אולי?, שאל ופתח את מגירת השידה שלי.
"בארון, קניתי לא מזמן. גפרורים יש בשידה כאן." אמרתי והוא הוציא את הגפרורים קם מהמיטה ומגשש בארון כדי למצוא את השקית עם הנרות הריחניים שקניתי לאמבטיה. בזמן שגישש בחשכה לקחתי את הקופסא מהשידה שלו בשקט.
'אמרתי אחר כך לונה.' אמר לי בראשי כשבאתי לפתוח את הקופסא האדומה.
'אתה בלתי אפשרי אוסקר' אמרתי לו מניחה את הקופסא בחזרה במקומה וחוזרת לתנוחה המגושמת בה הייתי לפהני שלקח את הנרות.
'נראה לך שאתה זוכר את המקום שלך?' שאלתי אותו כשהדליק את הנר על השידה והוא ירד אליי מנשק אותי שוב.
'בדיוק כאן' אמרתי מנשקת את צווארו כשפתח את החגורה של הג'ינס שלו.
**************************************************************************************

"מה יש בקופסא אוז?" שאלתי אותו שוכבת מוטשת תחתיו ואוזני מצלצלות.
"את לא מוותרת נכון לונה? בגלל זה אני אוהב אותך." אמר ונישק אותי יורד ממני ולוקח את הקופסא מהשידה.
"שנינו נהיה בני 19 בקרוב ואני חושב שאנחנו מבוגרים מספיק כדי להבין שמה שיש בנינו מוצאים פעם בחיים. במיוחד כשאנחנו ילדי ירח אז אנחנו נאהב אחד את השנייה לנצח, אז יש לי משהו לשאול אותך." אמר וירד מהמיטה מרים את הג'ינס והתחתונים שלו מהרצפה ושם אותם עליו.
"אוסקר? מה הולך כאן?" שאלתי כשירד על בירכו ואני התכסתי בשמיכה לוקחת אותה איתי כשעליתי על בירכיי.
"לונה גריימארק, האם תתחתני איתי?" שאל ופתח את הקופסא חושף טבעת זהובה עדינה ועליה יהלום שנצץ באור הנרות הזהוב. ליבי פעם בחוזקה ודם זרם בעורקי כל כך מהר שאוזני לא שמעו שפלטתי תשובה.


תגובות (4)

וואואווואוואוואואואואוווווו D:
איזה אומץ אוסקררר!!!!
את ממשיכה, נכון?

29/06/2014 19:58

סקרו יווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי

29/06/2014 20:19

לאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלא דווקא בחלק המותחחח למה את עושה לי אתזה :'D ??? נכון שהיא תגיד כן נכון שהיא תגיד כן אם היא תגיד לא אני אמות

29/06/2014 23:45

    מועהעהההעהעהעהעהעהעהעה לא תדעו עד הפרק הבא (ככל הנראה מחר)

    29/06/2014 23:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך