נסיכת בבל
זה בהשראת הסדרה החולמים(הסדרה המושלמת שקדמה לזוועה שנקראת גאליס.) אבל זה יהיה שונה מאוד, רק ההקדמה אותו הדבר. בכל מקרה אני מנסה סגנון חדש(רבתי עם חברה שלי ונראה לי שזה משפיעה על ההתקדמות של הסיפור סימני שאלה...) בכל מקרה אני אשמח לקבל תגובות וביקורת בונה :)))

ירח לבן- הקדמה

נסיכת בבל 12/03/2016 628 צפיות 2 תגובות
זה בהשראת הסדרה החולמים(הסדרה המושלמת שקדמה לזוועה שנקראת גאליס.) אבל זה יהיה שונה מאוד, רק ההקדמה אותו הדבר. בכל מקרה אני מנסה סגנון חדש(רבתי עם חברה שלי ונראה לי שזה משפיעה על ההתקדמות של הסיפור סימני שאלה...) בכל מקרה אני אשמח לקבל תגובות וביקורת בונה :)))

הקדמה-

"הכל יהיה בסדר." לחשה לי אימי, דמעות בעיניה, ידיה החמות והגדולות עוטפות את ידי בעודה מדרבנת אותי להתקדם מהר יותר.
גשם שוטף ירד וטשטש את שדה הראיה של שייתנו, אבל איך שהוא אימא ידעה לאן ללכת. רוח רקה הצליפה בפני שהיו חיוורות ואדומות בו זמנית. הבחנתי בהבל פי לפניי עם כל נשימה.
"הכל יהיה בסדר, יקירה." היא חזרה ואמרה.
לאחר זמן מה של הליכה ברחובות הריקים והחשוכים אימא נעצרה ליד דלת גדולה, היא דפקה עליה במספר פעמים עד שאדם שנראה בסביבות גיל הארבעים לחייו פתח אותה.
הוא לא נראה מופתע לראות את אימי אבל שאל בכל זאת בקול יציב, "אתן בסדר?".
"הוא רודף אחרינו." אמרה אימי בדחיפות.
"אני כבר מתקשר למשטרה." שיב האדם וניגש אל הטלפון שניצב לא רחוק מהדלת.
"תקשיבי לי, במקום הזה תהיה בטוחה." התחילה אימי לומר.
"את נשמעת כאילו את נפרדת." אמרתי, עיניי צורבות בגלל הקור.
"אני מבטיחה, אני עד אשוב." היא נישקה אותי על מצחי וחיבקה אותי חזק אל גופה, נשמתי עמוק אל ראותי את ריחה המוכר, נאחזת בכל כוחי בסוודר הרטוב שלה.
"אני מבטיחה שאשוב." אמרה וקמה על רגליה, משאירה אותי מאחור בפתח דלתו של האדם הזר.
"לאן היא הלכה?" הוא שאל.
לא עניתי, רק משכתי בכתפיי בחוסר ידיעה.
"היא אמרה משהו?" שאל מתכופף כדי להביט אל תוך עיניי.
"היא הבטיחה שהיא תחזור." אמרתי בקול צרוד.
"אם כך, בואי, תכנסי אני אכין לך משהו חם לשתות," הוא חייך חיוך מעודד וסגר את הדלת ברגע שצעדתי פנימה. "מה שמך?" שאל כשהלכנו במסדרון ארוך לעבר פנים הבית.
"אלייזה." עניתי.


תגובות (2)

אני ממש מחכה להמשך! נשמע מעניין מאוד ומסכימה איתך בנוגע לגאליס והחולמים ;)

13/03/2016 00:05

נראה יפה. אני מחכה להמשך! (את לא חושבת שיהיה קצת קשה לכתוב שני סיפורים בהמשכים במקביל? אני מחכה גם להמשך של השני!!)

13/03/2016 00:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך