like^^
סיפור חדש..מקווה שאהבתם♥

ירח שחור…פרק 1

like^^ 19/02/2012 798 צפיות 7 תגובות
סיפור חדש..מקווה שאהבתם♥

ליליאן נעצה בו את עיניה הירוקות והביטה בתליונה שהיה תלוי על צווארה.
'אני פשוט שונאת אותך.'חשבה בליבה.
"גם אני מת עלייך.."היא ידעה שיקרא את מחשבותיה,וגם שיענה לה בטון הזה.אך בכל זאת חשבה כך.
הוא התקרב אליה,לשפתיה,אך היא הדפה אותו בכוח.
"שלא תעז אפילו."סיננה מבין שיניה והתכוננה להחטיף לא אגרוף בפנים,אך הוא תפס את ידה והתקרב לנשק אותה.היא הפילה אותו בבעיטה ורצתה לברוח,והוא היה זריז ממנה.הוא נעמד מולה ולא נתן לה ללכת.
"למה?"שאלה.
"למה מה?"ענה לה בשאלה.
"למה אתה רע?אתה לא היית ככה לפני כן.למה אתה נלחם על הדמות הזאת?"היא ראתה את הבעתו המבולבלת על פניו.
"אמ..אני..אני …"גמגם.
"מה?אתה מה?"
הוא חשב לרגע והשיב "הם הפכו אותי להיות כזה.ואת יודעת את זה.הם עוררו אותי.העולם זה לא כמו שאת רואה אותו.תתעוררי.גם את צריכה."
"העולם זה לא מה שהם דחפו לך לטיפת השכל שנשארה לך.אתה צריך לבנות את העולם שלך.של עצמך.תגלה את זה.לפחות מתי שהוא."אמרה והסתלקה משם.
הוא הביט בה ארוכות.הוא ידע שהיא צדקה.היא תמיד צודקת.

ליליאן הגיעה לביתה והביטה בתליונה."קרוליין."חזרה על השם החרוט עליו,"מי את?"שאלה את עצמה.
לפתע נשמט תליונה מידיה ונפתח.ליליאן הרימה את התליון וקראה את החרוט באותיות ישנות.
'ליליאן,תליונך מכושף.אל תסירי אותו אף פעם.הוא המגן שלך.הזהרי מהירח השחור.מצאי את קרוליין.
קרוליין,השילוב הנדיר במראה-עינים כחולות ושער שחור.מצאי אותה.מצאי לפני הירח השחור.'
"קרוליין?ירח שחור?"
—-פלאשבק—-
"הירח השחור.הזהרי מפניו.התליון יגן עלייך."אישה הופיעה.
"אבל..מה זה אומר?"אבל האישה נעלמה.
——————
ליליאן חזרה למציאות."ירח שחור..ירח שחור…מה זה אומר?"ניסתה לפענח את חידת הפתק.
"ירח שחור?אולי זה קסם?"ליליאן גיחכה בתוך תוכה.פעם חשבה שאין קסם בעולם.היום היא ערפדית.


תגובות (7)

עאעאעאע מתה על ערפדים תמשיכי!!!!

20/02/2012 11:55

מה מה מה מה !!!!???????
אני דורשת, תמשיכי!!!

20/02/2012 12:12

אעאעא! אהבתי!!
תמשיכיייי!!
~ירחשחורירחשחור~
איזה מילה מגניבה חיחי

20/02/2012 12:18

חחח אני מכורה להם שי…….אוהבת♥♥♥♥♥

21/02/2012 04:54

הי כשראיתי את השם ל הסיפור ישר נזכרתי בסדרת ספרים מדהימה ושמה "בני האלמוות" לספר השני קוראים ירח כחול ולכן נזכרתי בשם. אהבתי מאוד, ושוב אני חוזרת ואומרת שכדאי לך לקרוא את הספר הזה.

28/02/2012 07:17

ווואו סיפור מדהים!! תמשיכי מהר!! D:

28/02/2012 07:21

נ.ב
אם קראת את הספרים וההשראה לסיפור באה מהם אז יצאה לי פאדיחה…..

28/02/2012 08:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך