like^^
מי זו הייתה?
מה היא גילתה?
רוצים לדעת עוד???????
צפו בסרט 'ירח שחור...'
עכשיו בבתי הקולנוע!
סתאםםםםם!!
בעצם...זה באמת נשמע כמו פרומו!!!!
עכשיו בבתי הקולנוע!!
חיחיחיחיחיחיחיחי!!

בי בי!!

ירח שחור…פרק 5

like^^ 05/03/2012 570 צפיות 9 תגובות
מי זו הייתה?
מה היא גילתה?
רוצים לדעת עוד???????
צפו בסרט 'ירח שחור...'
עכשיו בבתי הקולנוע!
סתאםםםםם!!
בעצם...זה באמת נשמע כמו פרומו!!!!
עכשיו בבתי הקולנוע!!
חיחיחיחיחיחיחיחי!!

בי בי!!

"ניקול!!ניקול!!תתעוררי!"צעקה ליליאן.
"ליליאן…?"מלמלה ניקול."מה קרה לי..?"
"ניקול,אני חושבת שאת ננשכת."ענתה ליליאן.
"אבל..איך?"שאלה ניקול.
"אחרי שברחתי ממך..עמד מולי משהו…ניסיתי לברוח,והוא חסם אותי.הוא פתח את הפה שלו,נשך אותי..ונגררתי לכאן.."עיניה של ניקול נעצמו.
"בוא,צריך לקחת אותה..אתה יודע לאן."אמרה לג'ייסון.
"בסדר."הרים את ניקול ג'ייסון.
"הם צעדו לעבר המוזיאון.הוא היה סגור.הם ידעו זאת.
***
ליליאן נקשה על דלת המוזיאון הסגורה ,הדלת הסודית בצד נפתחה,והם נכנסו.
"עוד אחת."לחש ג'ייסון אל אמילי,הנביאה.
"אני יודעת,ראיתי את זה בא."לחשה ולקחה אליה את ניקול המעולפת.היא ריפאה אותה וניקול התעוררה.
"ניקול,את יודעת מה קרה לך?"שאלה.
"אני חושבת שקיבלתי מכה בראש..איפה אני?"ניסתה לעמוד.
"את בבית השני שלך."חייכה אמילי ואחזה בניקול שלא תיפול.
"אני…ערפדית?"
"כן."חייכה בחמימות שוב אמילי.
"לילי,אני מצטערת..אני פשוט פחדתי."פנתה אל ליליאן.
"זה בסדר.זו תגובה נורמלית."הרגיעה אותה ליליאן.

השיחה נמשכה ארוכות,שאלו את ניקול :מי האיש,איך הוא נראה,וכו..
ליליאן,ג'ייסון וניקול התכוונו ללכת הביתה,ואמילי עצרה אותם.
"חכו."אמרה להם."יש מישהו בחוץ."
שלושתם נעצרו,רק נשימות חרישיות נשמעו.

עברה חצי שעה.הם עדיין לא הלכו.

"אמילי,את רואה משהו?"שאל ג'ייסון חרש.
"חכו,תוך 5 דקות אתם יכולים לצאת."ענתה.
עברו להן 5 הדקות,הן נראו כמו נצח.השלושה פסעו חרישית אל הדלת ולפתע היא נפתחה.
הם קפאו במקומם.היא גילתה את המקום הסודי.זו היא.היא עקבה אחריהם.


תגובות (9)

חחחח תותחית!!
אני רוצה להיות בהקרנה הראשונה חחחח
מסכנה ניקול… אווץ, זה באח כאב…
ומי זאת באמת הייתה??
תמשיכי מהררר

06/03/2012 08:59

מעלףףףףף תמשכי מהר……..
נ.ב
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי גם ותגידי לי מה דעתך עליו……

06/03/2012 10:29

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06/03/2012 10:30

היי like^^
רציתי לשאול אותך האם לדעתך : ♥shai
מבקשת שתמשיכי ?????? מעניין !!!! ועכשיו לתגובה שלי היא קצרצרה "תמשיכי" תודה וחג פורים שמח ומבדח ממני בקי ♥♥

06/03/2012 10:37

batelr,אני יכולה לקרוא לך בתאל?ואני אשמח לקרוא ולהגיב על הסיפור שלך,נטלי-לא רק שתקבלי כרטיס להקרנת הבכורה-אני יכיר לך שחקנים מפורסמים שישתתפו בסרט(זה על בטוח יהיה,ואני ידאג שג'וני דפ גם ישתתף בסרט..)אז אני עפה לעשות את פרק 5~

נ.ב.\את 'אני ואלכס'אני יעשה עוד 2 פרקים וזהו כי אין לי כוח לכתוב אותו(מה לעשות שאני עצלנית..),ואני רוצה להתרכז ב'ירח שחור..',אז סורי למי שעוקב אחריו,אולי בשבילכם אני אולי יעשה סיפור המשך!

06/03/2012 11:02

batelr,אני יכולה לקרוא לך בתאל?ואני אשמח לקרוא ולהגיב על הסיפור שלך,נטלי-לא רק שתקבלי כרטיס להקרנת הבכורה-אני יכיר לך שחקנים מפורסמים שישתתפו בסרט(זה על בטוח יהיה,ואני ידאג שג'וני דפ גם ישתתף בסרט..)אז אני עפה לעשות את פרק 5~

נ.ב.\את 'אני ואלכס'אני יעשה עוד 2 פרקים וזהו כי אין לי כוח לכתוב אותו(מה לעשות שאני עצלנית..),ואני רוצה להתרכז ב'ירח שחור..',אז סורי למי שעוקב אחריו,אולי בשבילכם אני אולי יעשה סיפור המשך!

06/03/2012 11:02

אני תמיד לוחצת הרבה אז יוצא לי כמה תגובות..ואני עושה תיקון:את פרק 6 אני עפה לעשות.

06/03/2012 11:03

אהבתי את הסיפור שלך מאד מאד תודה ממני בקי ♥♥

06/03/2012 11:12

זה ממש יפה… אני מתה לדעת מה הולך שם, תמשיכי…

07/03/2012 03:39
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך