אם יש שאלות על הסיפור/בקשות/ביקורות אשמח לשמוע..

כוחות הטבע(אין לי שם יותר טוב כרגע…) הסבר קצר והרשמה

19/05/2015 902 צפיות 37 תגובות
אם יש שאלות על הסיפור/בקשות/ביקורות אשמח לשמוע..

הסיפור ידבר על חבורה של ילדים שמגלים שיש להם כוחות.
הם יעברו כל מיני הרפתקאות וילחמו באויבים שונים.
אז…
הרשמה:
שם הדמות:
גיל:(הכי טוב בין הגילאים 14-18)
אופי:
מראה חיצוני:
כוח:(הכוחות הם: אש,מים,אדמה,אוויר,חשמל,מתכת,חיות(כלומר שליטה בחיות,דיבור עם חיות והפיכה לחיות) ואופל).
העבר של הדמות:
משהו נוסף:
תודה מראש לכל הנרשמים(מקווה שיהיו ^^-)


תגובות (37)

אני רוצה להיות אשת זאב
שם : ג'ואן
גיל : 16 כמעט 17
אופי : חזקה, עצמאית, פמיניסטית, רגישה אבל לא מראה את זה, מסתורית (לא מגלה כמעט כלום על עצמה) וילדה של אמא מפנים
כוח : אשת זאב
סיפור : אז ג'ואן לא ממש גלתה שיש לה כוחות. היא פשוט נולדה למשפחה של אנשי זאב. המשפחה שלה נעלמה והיא גרה אצל משפחה מאמצת.
יש לה אח תאום שהוא זה שגילה שיש לו כוחות ואז היא מגלה לו למה היא נעלמת פעם בחודש
יש לה ספר חוקים שהיא ממלאת אחריו בשביל להישאר אנושית במצב לא אנושי שאף אחד לא יודע עליו

יש לה חום, חיוורת ועיניים ירוקות-כחולת

19/05/2015 18:27

זה לא סיפור של יצורים מיתולוגיים זה סיפור של כוחות.
שליטה באש/במים/באוויר/באדמה/בחיות/במתכת/בחשמל/באופל…

19/05/2015 18:45

שם: פרד אינדיגו גרוסמן
גיל: 17
אופי: פרד לא אוהב אנשים, אבל מסיבות שלעולם לא יבין: הם אוהבים אותו. הוא מעולם לא ניסה לגרום לאף אדם לחבב אותו מפני שהוא יודע שהטבע האנושי הוא לגנוב, לבגוד, ולרצוח. אבל נעזוב את הצד הערמומי הזה של פרד, הרי יש לו צדדים רבים אחרים. הוא רודף צדק, כריזמטי, לעולם לא מגמגם, עקשן בצורה שיכולה לעצבן מדי פעם, לפעמים מתקשה להודות בטעויותיו. פרד אוהב היסטוריה, הוא חנון של תאריכים, מלחמות, וציטוטים. במיוחד הוא שונא את רוב הדברים שקורים בחברה שלו היום, עם האופנה החולפת, והדימוי העצמי.
מראה חיצוני: שיער חום כהה מאד פרוע, עיניים אפורות עם נטייה לירוק, לא שרירי, לא גבוה במיוחד.
כוח: חשמל
העבר של הדמות: להוריו בהחלט היה חוש הומור, אחרי הכל שמו השני היה אינדיגו. קראו לו אינדיגו על שמו של אינדיגו מונטויה מהנסיכה הקסומה (my name is indigo montoya. you killed my father. prepare to die). עכשיו, האירוניה בכך הייתה שאביו של פרד באמת נפטר. לפני 7 שנים (כשהיה פרד בן 10) אביו נפטר ממחלה חשוכת מרפא. מילותיו האחרונות של אביו היו "פרדי, אם אתה פוגש אי פעם את אלוהים, בבקשה תמסור לו ממני שילך לעזאזל. לומר את האמת פרדי שלי, אלוהים אדם נורא ואיום. הוא לוקח ממך את אבא, והוא לוקח ממני אותך ואת אמא שלך. אל תסלח לו, אוקי? אם תפגוש אותו, תירק לו בפנים ותדבר כמו שאינדיגו המקורי היה מדבר.", פרד חשב שאביו יפגוש את אלוהים בגן עדן, ולכך אביו השיב: "פרדי שלי, גן עדן הוא אשליה. אלוהים בן זונה.". מאז פרדי כבר הבין שאלוהים לא קיים, אבל הנחישות שלו להיות כמו אינדיגו מונטויה בהחלט לא כבתה.

19/05/2015 18:47

אהבתי…
אני מאוד אוהב את אינדיגו מונטויה…
הדמות מצטרפת לסיפור.

19/05/2015 18:59

*איניגו מונטויה

19/05/2015 19:00

שם:

19/05/2015 19:45

סליחה, ניסיתי דרך האפליקציה קודם ועוד לא כל כך הבנתי איך יורדים שורה… אופסי.
שם: סקיילר (היא מתכחשת לשם המשפחה שלה, ולא אומרת אותו לאף אחד.)
גיל: 17
מראה: שיער שחור קצר שמגולח בצידו השמאלי. במקום שבו שיערה מגולך נמצא קעקוע של אש כחולה-שחורה. גבוהה, בעלת עיניים בכמה גוונים של ירוק שרוב הזמן נעוצות במי שמולה בבחינה או בכעס לא מוסבר, מאיימת מעט.
אופי: בעלת פתיל קצר, אסטרטגית, חכמה, עוקצנית, תמיד אומרת את מה שהיא חושבת בלי לחשוב פעמיים, אמיצה, בעלת ביטחון עצמי, שונאת לעבוד עם אנשים, חושבת שהיא יודעת הכל ושהיא לא צריכה אף אחד ורוב הזמן זה עולה לה ביוקר.
כוח: שליטה באש *ליאו סטייל*
עבר: אמא שלה תמיד אמרה שהיא אם חד הורית, אבל סקיילר לא האמינה לזה. כשסקיילר הייתה קטנה, אמא שלה נאלצה לצאת להמון מקומות למרות שהעבודה שלה נמשכה רק חמש שעות ביום. יום אחד, כשסקיילר הייתה בת חמש ונשארה לבד עם המטפלת שלה -שהפכה להיות האמא האמיתית שלה עם הזמן-, היא שמעה שבחדשות נאמר השם של אמא שלה. היא התגנבה לסלון בשקט, כשהמטפלת חשבה שהיא ישנה, וראתה את הכתבה. אמא שלה הואשמה ברצח של אבא שלה.
אמה כמובן הושלכה לכלא והיא חיה בבית יתומים עד גיל שלוש עשרה, עד שברחה משם והשתמשה בכוחותייה בכדי לגנוב אוכל, כסף ודברים בכדי לשרוד. מידי פעם היא שינתה מבע שיער בכדי שלא יזהו אותה, אבל רוב הזמן היא נשארה עם שיערה הטבעי והשחור.
משהו להוסיף: היא מעדיפה שיקראו לה סקיי. אם יקראו לה בשמה המלא היא תתעצבן.
מקווה שהדמות תיכנס!

19/05/2015 20:11

דרך אגב, גם אני די אוהבת את הדמות של איניגו מונטויה. ראיתי את הסרט לא מזמן. רעיון מגניב!

19/05/2015 20:15

בכללי זה נשמע נחמד, אבל חשוב שתפרטי יותר, איפה זה קורה? נגד מי הם? מה עומד לקרות בסיפור. אני אשמח לקרוא, אני אוהבת סיפורים על כוחות על ואני גם אשמח להירשם ברגע שתיתתני עוד פרטים.
דרך אגב, השם של black widow קשור במקרה לאלמנה השחורה מהנוקמים? או שזה רק הראש המוזר שלי?
בכל מקרה, בהצלחה!

19/05/2015 20:15

אני עוד שנייה אכתוב דמות

19/05/2015 21:18

כדאי שתפרט יותר על העלילה, מה קורה שם, מי הרעים, איך הם נפגשים. התיאור שכתבת הוא יותר רעיון מעלילה, כדאי שתפתח אותו עוד. כמו שפפר אמרה. (נ.ב, פפר זה כן קשור לאלמנה מהנוקמים חח תתפלאי הרבה מכירים דמויות מארוול בישראל, אני התפלאתי בעצמי כשגיליתי שיש כל כך הרבה חחח)

שם הדמות: נואל צ'ייס
גיל:(הכי טוב בין הגילאים 14-18) 15
אופי: מתבודד, מרדן, שאפתן, נועז, אוהב חוץ ומרבה להסתובב בטבע ביערות כשהוא רוצה להיות לבד, הידרופוב (פחד ממים)
מראה חיצוני: שיער שחור וקצר, עיניים ירוקות בהירות מאוד. הוא מרבה ללבוש בגדים שחורים וצעיפים שונים (שהם הצבעוניות היחידה שהוא מכניס ללבוש שלו)
כוח: אופל (למשל שליטה בצללים, הסתוות בחשיכה, וכוחות אפלים רגילים כאלה חח)
העבר של הדמות: הוא עבר מבית אומנה אחד לאחר ותמיד התבודד משאר הילדים שהחשיבו אותו כ"פריק", אבל לא היה לו אכפת, הוא אף פעם לא התעניין במה שחושבים עליו, הוא תמיד התמקד במה שהוא יעשה ולא היה לו אכפת מהאחרים בכלל. הוא אף פעם לא היה חלק מקבוצה, וכשהוא מגלה שהוא מגלה שהוא לא היחיד שקיבל כוחות, הוא מתקשה לקבל את המסגרת החדשה שנוצרה בפניו ומתמרד, כרגיל.
משהו נוסף: מה שכתבתי למעלה ^

19/05/2015 21:28

קטניס אוורדיון וAmora הדמויות מצטרפות לסיפור…
כרגע זה באמת יותר רעיון מעלילה ואני מנסה למצוא כיוון ועלילה לסיפור…
כבר יש לי כל מיני רעיונות לרשעים אבל זה עדיין רק רעיונות ואני צריך לפתח אותם…
כמובן שיהיה רשע,אני מתכנן שהוא ישלוט באופל ואם לא אכפת לAmora הוא ינסה לשכנע את נואל לעבור לצד שלו ולבגוד בכל שאר החברים שלו.
פפר פרוסט- אחת מדמויות הקומיקס הכי אהובות עלי היא האלמנה השחורה…
אם למישהו יש עצות/רעיונות/בקשות/ביקורות אני יותר מאשמח לשמוע.

19/05/2015 22:03

    מושלם, אני הכי אוהבת דמויות שמשנות צדדים ^^

    19/05/2015 22:29

שם: קיילה

19/05/2015 22:12

אופס רגע

19/05/2015 22:12

אני גם אשמח לשלוח דמות…אני אלך לכתוב לי

19/05/2015 22:33

שם: אדם וולש
גיל: 16
מראה חיצוני: אדם הוא בחור גבוה, עורו שזוף והוא דיי שרירי. יש לו שיער חום כהה מאוד (הוא מתכחש לכך שהוא שחור) ופרוע מעט, עיניים כחולות חמות (לא כחול קר) משולב עם מעט גוונים אפרפרים, כך שמי שמביט בעיניו יכול לדמות אותם למערבולות. הוא תמיד לובש ג'קט אפור שטוחב בו את ידיו ומסתיר את ראשו (עם הכובע) חוץ מהזמן שהוא מתאמן.
אופי: אם מישהו היה צריך לתאר את אדם בשלוש מילים, הן היו: פזיז, חשדן, בודד.
וזה מה שרוב האנשים חושבים עליו. אדם תמיד הלך לבד, הוא לא ממש אהב לאנשים בעיניים וכשדיברו אליו תמיד התבייש וניסה להיות אדיש עד כמה שניתן וברח בהזדמנות הראשונה. אדם גם היה טיפוס מאוד חשדן. תמיד שהלך לבדו ברחוב או בסמטאות, מבטו זז ללא הרף בחיפוש אחר איש שאולי עוקב אחריו. בכל מקום אדם היה לבד ואנשים שפנו אליו בפעם הראשונה בדרך כלל הועפו בדרך ביישנית ובחוסר נוחות, אך תמיד חזרו עוד פעם. משהו באדם משך אנשים מהרגע שראו את פניו ודיברו אליו פנים אל פנים, והוא שנא את זה. אדם לא בטח באנשים, ולכן נהפך לכזה חשדן.
כוח: קרח (מים) ואופל (מותר שניים?)
עבר: כמעט כל חייו אדם גר אצל הורים אומנים. בגיל ארבע הוא נמסר לידם אחרי אירוע טרור בביתם שהתרחש בין ההורים שלו עצמם, וארגון הרווחה החליט למסור את הילד הרך מהוריו היקרים. בתור ילד אדם זכר ריבים. ריבים וצעקות, וכשהוא בכה הם רק התחזקו, אם הוא למד לא לבכות. תמיד הוריו אמרו לו "את מי אתה אוהב יותר, חמודי? ברור שאותי!" הם תמיד רבו עליו עד לרמה שהוא השתגע וברח מהבית. הוא רצה רק מעט שקט. כשהוריו מצאו אותו המצב רק החמיר. הם החלו להאשים אחד את השני בכך שהם גרמו לו לברוח, והמצב החמיר לצעקות שאדם לא הבין בכלל. כל אחד מהם החל למשוך ביד אחרת שלו והצעקות גרמו לו לבכות בחזקה. לא צריך להסביר כמה אדם בן ה-4 היה מבועת ברגע שפתאום שני הוריו האהובים הוציאו אקדחים וירו זה בזה. לא לקח הרבה זמן עד שכל הבית החל להתפרק ועד שהמשטרה הגיעה וניסתה לעצור את ההורים הוא כבר נלקח ולא ראה אותם שוב. כל לילה הסיפור רודף את אדם, ולמרות שמתכחש לזה, הוא תמיד רואה דברים מוזרים שבעזרתם הוריו מנסים לפגוע זה בזה והוא מנסה לא להתעמק בזה.
ההורים המאמצים של אדם אוהבים אותו, והוא מעריך אותם מאוד ומנסה להחזיר להם אחרי כל מה שעשו בשבילו. בשביל התגברות על הטראומה שעבר, כבר חמש שנים אדם מתאמן בטיפוס על הרים ובגלישה בים הכחול. זה תמיד נותן לו מנוחה והוא אוהב את אותם רגעים.
מגיל צעיר, שהחל ללכת לבית הספר, אדם הרגיש שעוקבים אחריו. כל פעם ראו כמה אנשים מסתכלים עליו ואז מסיטים מבט מהר, חלקם מבוגרים ממנו בהרבה וחלקם פחות (עד ממש גדולים ממנו בשנה-שנתיים). מאז הסיוטים של אדם התגברו והוא לא סמך על אנשים.
בערב יום ההולדת שלו, אדם חזר כרגיל מאימון קשה בים. הוא היה שמח והחל לקצר את דרכו דרך סמטה דיי מוארת . ההליכה עברה מהר כרגיל, עד שהרגיש שוב את ההרגשה הזאת. הוא ידע שמישהו עוקב אחריו. לא לקח הרבה זמן עד שאנשים החלו ללכת בעקבותיו. מספרם הגיעו לחמישה.
אדם ניסה לרוץ אך הם גברו עליו בכוח ובמספר. הם תפסו אותו וניסו לחטוף אותו. הוא צרח וניסה להימלט עד שאחר מהם הוציא אקדם וטלפון. שני אנשים ריתקו אותו ותפסו את ידיו כשאיש אחד הביט בו וגיחך. "אל תדאג, וולש. אתה חוזר הביתה."
אדם החל לצעוק בפחד שהם גררו אותו והאקדח היה מכוון לפניו, ואז קרה הדבר. אדם צרח לעזרה וידיו זהרו בפיצוץ אור אדיר. כשהוא פתח את עיניו כמה שניות אחרי כל הסמטה מצידו הימני הייתה קפואה לגמרי, כולל האנשים, ובצד השני הייתה ממוטטת והרוסה, כולל האדם שהחזיק בפניו אקדח שעכשיו שכב מת על הקרקע. אדם תפס את רגליו וברח משם מיד.
משהו נוסף: הייתי רוצה שאבא שלו יהיה עם כוח של אופל ואמא שלו עם מים, אם זה בסדר.

19/05/2015 22:33

    זה לא ממש כתוב כמו סיפור ברמה, אבל ככה הצלחתי לתאר את זה.
    הוא יתקבל?

    19/05/2015 22:34

    אגב אם זה לא היה ברור, האנשים הכי צעירים היו גדולים ממנו בשנתיים (כלומר היו בני 18)

    19/05/2015 22:40

אוקי, הנה דמות-
שם: ווינטר
גיל: 13
אופי: חביבה, אנרגתית, החלטית, אומרת מה שהיא חושבת ועושה מה שהיא חושבת בלי לעשות חשבון לאף אחד.
מראה: שיער שחור עם פס לבן בצד, עור בהיר, עיינים כחולות, רזה.
כוחות: שליטה במים ובקור, היא חזקה מאוד ויוכלה ליצור צונאמי אם תרצה. עצם זה שהיא שולטת בקור אומר שהיא שולטת גם בחום (חום לא באמת קיים, זה פשוט חוסר בקור), מה שאומר שהיא יכולה ליצור מיים מאוויר.
העבר של הדמות (עדיף לכתוב פשוט "רקע"): נולדה ברוסיה לבית עני מאוד ביחד עם אחיה התאום, כשהייתה בת שש נשלחה לאימוץ כי ההורים שלה לא יכלו לטפל בשני ילדים. אימצו אותה בעלי חווה מרושעים שהיתייחסו אליה יותר כמו למשרתת מאשר כמו לילדה, כשהיא גילתה את הכוחות שלה היא ברחה מהבית הזה (בגיל עשר) כי החליטה שהיא יכולה להסתדר לבד, אבל היא חלתה במחלה קשה ונמצאה מאולפת ביער, מסתבר שהמוצא היה אח שלה והוא לקח אותה לבית חולים, שם אחת הרופאות שהיתה עשירה מאוד אימצה אותה, ועד היום היא גרה שם.
עוד: קשה לה לסמוך על אנשים, היא לא תתן לאף אחד לצוות עליה אלה אם זה תלוי בחייה. אני אשמח אם היא תאהב להציק לנואל של amora כי הוא מפחד ממים והיא שולטת במים ^^.
מקווה שהיא בסדר, וכן אני אוהבת לעשות סיפור שלם מהרקע, כל פעם שאני נרשמת בהרשמה אפשר לכתוב רק מהרקעים שאני נותנת סיפור שלם, את יכולה לשנות אותה אם היא מסובכת מידי.

19/05/2015 22:36

אז ככה..
תולעת סיפורים הדמות שלך מצטרפת לסיפור כנ"ל לגבי פפר פרוסט.אני מעדיף שהדמות תהיה כמה שיותר מפורטת ומדוייקת אז מה שכתבתם מעולה בשבילי!
נשמע מעניין לעשות שהיא תציק לו(ווינטר לנואל) .
בעיקרון אני מעדיף כמה שיותר דמויות מסוגים שונים של כוחות שהדמויות יהיו מגוונות ומעניינות יותר ויהיו יותר סיפורים.
אז למי שמעוניין- לא נכתבה דמות עם כוח של: אדמה, אוויר ,חיות ומתכת…
מי שכתב דמות יכול לכתוב עוד דמות רצוי מאוד שתהיה עם אחד מהכוחות שעוד אין עליהם דמויות…
תודה רבה.

19/05/2015 23:13

אני רוצה לכתוב דמות עם כוח של שליטה בחיות ובני אדם אתה יכול לשמור לי אותה? אני פשוט לא יכולה לכתוב כרגע, אז אני אכתוב מחר…

20/05/2015 00:03

אני יכול לשמור…
השליטה היא שליטה בחיות בלבד ולא בבני אדם.
הדמות תוכל לשלוט בחיות,לדבר עם חיות ולהפוך לחיות.

20/05/2015 06:43

אין בעיה :)
שם: ויויאן ראפקס (Vivian Rapax)
גיל: 14
מראה: שיער בצבע ירוק כהה (היא צבעה אותו) ארוך וסבוך ועיניים חומות. לא גבוהה ולא נמוכה וטיפ טיפה מלאה. תמיד יראו אותה עם מכנסיים וחולצות ארוכים בצבעים כהים, ללא נעליים.
אופי: מתבודדת, אוהבת להיות עם עצמה בטבע. לא נוהגת לדבר עם אנשים ולא מנסה לרכוש חברים. קרירה ומרוחקת. נפגעת בקלות ולוקחת כמעט הכל ללב, מקניטים אותה בלי הפסקה והיא לא מסוגלת לסבול את זה. בורחת מכל מקום הומה אדם ורועש לפינה קטנה ושקטה. היא הולכת יחפה מכיוון שהיא אוהבת את המגע של רגליה באדמה הקרירה ובענפים והעלים תחת כפות רגליה. אוהבת לצייר דברים פרי דמיונה או סתם ציורי נוף, ולפעמים גם מרכיבה קולאג'ים מכל מיני חומרים שהיא מוצאת. אוהבת מאוד חיות, יש לה בבית שני כלבים, ארבעה חתולים, ארנב קטן ובחצר האחורית נמצא כלוב בכל סורגי מתכת ובתוכו נחש שהיא מגדלת לה להנאתה ומביאה לו עכברים ועוד חיות קטנות לארוחה. לא מפחדת מהרבה דברים, אבל היא קלסטרופובית ויש לה מן הרגל מוזר כזה תמיד ללכת מאחורי תחנות אוטובוס.
כוח: שליטה בחיות
עבר: אני לא טובה בלכתוב רקעים אבל אני אנסה, תשנה אם תרצה…
באה ממשפחה שלא חסר לה כסף בלשון המעטה ולכן כולם חושבים אותה למתנשאת ולא מבינים איך היא באמת מרגישה עם כל זה. היא, לעומת זאת שונאת את כל מה שיש לה ואת איך שמתייחסים אליה ושלא מבינים אותה נכון, היא ניסתה להסביר את זה כמה פעמים לנערים בגילה אבל הם מעולם לא הקשיבו לה אז היא ויתרה. ההורים שלה מצפים ממנה להרבה ויש עליה הרבה לחץ היא רוצה להגיד להם מה היא חושבת על זה אך מפחדת מהתגובה שלהם, זאת הסיבה העיקרית לכך שהיא כל כך אוהבת לשהות בטבע, היא שמחה להתנתק -אפילו לכמה שעות- מהעולם הנורא שהיא מכירה ולהיות בחברתן הנעימה של החיות.
באחת הפעמים בהן טיילה ביער להנאתה היא שמעה קול צעדים כבדים מתקרבים אליה, היא הביטה אחורה אך לא ראתה משהו יוצא דופן. היא החליטה שדמיינה את זה והמשיכה. אחרי כמה שניות שוב שמעה את אותו הקול, הפעם קרוב יותר. היא הסתובבה שוב והפעם נגלו לעיניה שני דובים מתקדמים לכיוונה, היא נבהלה ופתחה בריצה אל מחוץ ליער אך הדובים היו מהירים -ורעבים- ממנה והשיגו אותה. היא ראתה אותם עומדים לפניה, גובהם כמעט כפול משלה וצרחה, מבועתת לגמרי. היא עצמה את עיניה, מתכוננת למות. אך אחרי שכמה שניות היא עדיין עמדה שם, עיניה עצומות ללא פגע היא פתחה אותן וראתה את שני הדובים מפרכסים על הקרקע לפניה וידיה מושטות לעברם, היא לא הבינה מה קורה ורצה לביתה, מפוחדת עד מוות ממה שקרה לה. אחרי כמה שעות פתאום עלתה במוחה המחשבה שאולי היא הייתה זו שגרמה לדובים לקרוס. היא פיתחה את המחשבה הזו ומאז אותו יום, באותן השעות בהן בילתה ביער, היא גם התאמנה על הכוח החדש שגילתה בעצמה. אחרי כמה חודשים כבר נעשתה מיומנת בשליטה בחיות וכמה חודשים אחר כך גם בדיבור איתן. עכשיו היא עובדת על להפוך לחיה בעצמה, כרגע היא יכולה להפוך רק לחיות קטנות כמו ארנבים, סנאים ונחשים קטנים, החיה המסוכנת ביותר שכרגע היא יכולה להשתנות אליה היא צפע -נחש ארסי- והגדולה ביותר היא זאב מתבגר.
הוריה לא נותנים לה יחס טוב במיוחד והיא ברחה מביתה לפחות עשר פעמים, בפעם האחת עשרה היא לא חזרה.
משהו להוסיף: אני מקווה שהיא בסדר ושתכניס אותה ומקווה שתתחיל בקרוב :)

20/05/2015 16:53

אהבתי מאוד!הדמות נכנסת לסיפור!אתחיל את הסיפור כשיהיה לי דמויות לאוויר ומתכת(כבר כתבתי דמות לאדמה…)

20/05/2015 21:34

חי אני קצת באיחור אפשר להוסף דמות?

21/05/2015 15:37

(אני אקווה שכן ומקסימום אם לא אז אני אשתמש בדמות בעתיד)
שם: פסיפיקה וונדרליק
גיל: 14
אופי: היא תמיד בוחנת כל דבר לפני שהיא מגיבה. היא חושדת בכל אחד. יש לה פתיל קצר מאוד ומבחר רחב של כינויים יצירתיים וקללות באנגלית הולנדית ברוסית ובצרפתית לשימושה. למרות שהיא דוחה מעלייה את רוב האנשים היא נשארת במחשבתם. אנשים סקרנים לגביה באופן טבעי. היא לא מוכנה לדבר על עצמה חוץ מהפרטים היבשים: שם (מזוייף לרוב) וגיל (מזוייף לרוב).
היא מאוד קרירה ואדישה מבחוץ אבל מבפנים היא למעשה מאוד רגישה (כנראה יותר מדי) ודואגת תמידית לאנשים שיקרים לה. רוב האנשים שיקרים לה לא יודעים זאת. פסיפיקה אוהבת לומר שיש לה שתי "פסיפיקות" בתוכה: הביישנית והשתקנית, והמוחצנת והפתוחה. לרוב היא מתנהגת כמו שילוב: מתעסבנת מהר מאוד אבל שותקת הרבה. היא אתאיסטית/חושבת שאלוהים הוא ממזר מזדיין.
היא פמיניסטית להוטה וקופצת על כל הזדמנות להרצות על פמיניזם. היא אוהבת מאוד לשחק (מלשון משחק-דרמה) וגם טובה בזה. יש לה כישרון לשפות.
היא תולעת ספרים רצינית ביותר ואלרגית לטעויות כתיבה והגייה.
מראה: פסיפקה די גבוהה לגילה. יש לה שיער שחור וחלק עד לאמצע גבה ועור חיוור שגורם לה להיראות כמו קורבן טביעה שכרגע שלו מהנהר.
יש לה עיניים אפורות שקולטות צבעים בקלות ומשלות את המתבונן בשלל צבעים. יש לה שפתיים מלאות ואדמדמות וחזות גאה בעצמה.
כשהיא בוכה או מתעצבנת יש לפנים שלה נטייה להפוך לאור האדום ברמזור.
רקע: היא נולדה בהולנד, אמסטרדם, להורים רגילים באופן משעמם שהתגרשו כשהייתה בת 7. היא ברחה מהבית בגיל 9 ועברה בטיסה לא חוקית לרוסיה ושם חיה עד גיל 11, התגנבה לספינה של משלוחי עגבניות והגיעה לצרפת, מרסיי – עיר נמל. כרגע היא חיה שם בעליית גג של כנסייה קתולית, והכומר החביב והזקן מספק לה בגדים ואוכל.
כוח: ממש רציתי שליטה בחיות כי חיות זה כזה נפלא אבל לא נורא…. אפשר גם מתכת ואוויר?????? אם לא אז אני מעדיפה אוויר. היא למדה רבות על דרכים מעניינות לענות ולהרוג אנשים בעזרת אוויר.
–פליזזזזזז תקבלי אותה!!!!!–

21/05/2015 16:06

אוי תקבל* לא שמתי לב לג'נדר-_-

21/05/2015 16:24

sinha הדמות שלך מצטרפת לסיפור אבל אכפת לך שהכוח שלה יהיה מתכת? לפי כל מה שכתבת ממש מסתדר לי שהיא תשלוט במתכת אבל הבחירה בידיך…

21/05/2015 19:38

שלום כולם,
אחרי שבועות אני סוגר את ההרשמה אם לא תהיה לי דמות למתכת(/אוויר-תלוי מה sinha תחליט) אז אני כבר אכתוב דמות….
אם אתם רוצים להירשם אז תמהרו..
תודה רבה לכל הנרשמים!

21/05/2015 20:57

אוקיי, אז שיהיה מתכת(-:
תודה רבה שקיבלת את הדמות שלי!!!!!

22/05/2015 12:09

אין בעד מה…
תודה שכתבת לי דמות והסכמת שהכוח שלה יהיה מתכת…
כל מי שמעוניין לכתוב עוד דמות אז עד שבועות והכוח שלה צריך להיות אוויר…
תודה לכל הנרשמים מקווה שאתחיל את הסיפור בזמן הקרוב

22/05/2015 16:56

אני סוגר את ההרשמה…
פרטים על הסיפור יעלו בקרוב!

27/05/2015 21:35

עבר דיי הרבה זמן.. (אני מעצבנת, סליחה)
אתה תתחיל בקרוב? או תשלח פרטים?

15/06/2015 15:19

כן,אני מצטער מאוד.
הייתה לי תקופה עמוסה והרבה זמן לא הייתי באתר.
אני מקווה שאוכל לעלות את הסיפור בקרוב.
סליחה!

08/07/2015 15:47
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך