פרק 11 שמכיל בתוכו העיקר תיאורים. פרק 12 יהיה גם כזה אז תתכוננו. אני יודע שזה לא פרק מעניין במיוחד אבל אין מה לעשות.. מקווה שתאהבו. אשמח לשמוע ביקורות/עצות/הערות/הארות/מחמאות/סתם תגובות...

כוחות הטבע – פרק 11 "שליטה, מלכה, גבירה"

31/07/2015 1037 צפיות 5 תגובות
פרק 11 שמכיל בתוכו העיקר תיאורים. פרק 12 יהיה גם כזה אז תתכוננו. אני יודע שזה לא פרק מעניין במיוחד אבל אין מה לעשות.. מקווה שתאהבו. אשמח לשמוע ביקורות/עצות/הערות/הארות/מחמאות/סתם תגובות...

אחרי שמקס נכנס למעלית והשאיר אותם לבד בסלון, החבורה החליטה לחקור קצת את הקומה שבה הם נמצאו.
מבט מעמיק גילה להם שישנם שלושה מעבריים סודיים בסלון.
כל מעבר סודי נמצא מתחת לכל אחד מהספות הכתומות שסודרו בצורת האות 'ח' במרכז הסלון.
הם היו עייפים מדי לחקור לאן המעברים האלה מובילים ולכן דחו את זה למחר.
אחר כך הם נכנסו למטבח וגילו חדר רחב, גדול, נקי ויוקרתי.
במטבח היו כלי בישול שונים ומשוכללים ומזווה גדול עם מצרכים רבים ומגוונים.
אחר כך הם נכנסו כולם למעלית הגדולה והמרווחת ואף אחד לא אמר כלום.
ג'ייד לחצה על הכפתור שעליו נראה עץ. היא הניחה שהציור שנמצא בכל כפתור של קומה מקביל לכוח של כל אחד מהם.
המעלית עלתה 3 קומות ולבסוף נפתחה.
ג'ייד מלמלה, "לילה טוב", העבירה את שיערה הארוך והחום למאחורי אוזנה ויצאה מהמעלית למסדרון מואר קלות שבסופו דלת ירוקה וגודלה עם עיטורים קלים.
היא שמעה את המעלית נסגרת מאחוריה וצעדה לעבר הדלת.
היא הניחה את ידה על הידית הכהה ולפתע נשמע קול שבקע ממקור לא ידוע וגרם לג'ייד לקפוץ בבהלה.
"הניחי את ידך על במרכז הדלת," אמר הקול.
ג'ייד הניחה את ידה הימנית במרכז הדלת והסתכלה סביבה בהיסוס.
"ברוכה הבאה, ג'ייד," אמר הקול, "שליטת האדמה, מלכת הצמחים, גבירת התבואה."
"אמממ," אמרה ג'ייד בחשש, "אני מניחה שתודה?"
היא הניחה את ידה בשנית על הידית ופתחה את הדלת.
חדר גדול, רחב, יפה ומסודר נגלה לעיניה.
קירותיו היו בצבע ירוק בהיר ומיטה גדולה וגבוהה ניצבה במרכזו.
המיטה כוסתה בסדין חום, שני כריות בצבע ירוק בהיר נחו עליה ושמיכה הונחה מקופלת לצד הכריות בצבע זהה לצבע הסדין.
לג'ייד לא היה כח לחקור את שאר החדר לכן היא התיישבה על המיטה בעייפות ונרדמה.
אחרי שג'ייד יצאה מהמעלית ווינטר לחצה על הכפתור שגלים נראו עליו והמעלית עלתה עוד קומה.
"אז," אמרה לשאר הנוכחים המעלית, "שיהיה לילה טוב לכולם."
חלק הנהנו וחלק חייכו ואז הדלת נפתחה ו – ווינטר יצאה למסדרון.
היא הגיעה לדלת הכחולה והגדולה שניצבה בסוף המסדרון והניחה את ידה על הידית הכהה.
לפתע קול נשמע, "הניחי את ידך במרכז הדלת."
ווינטר הניחה את ידה במרכז הדלת, כמו שביקש הקול המסתורי.
"ברוכה הבאה, ווינטר," בירך אותה הקול, "שליטת המים, מלכת הגלים וגבירת הקור.
"טוב לדעת," מלמלה ווינטר, הניחה את ידה בשנית על הידית ופתחה את הדלת.
היא התבוננה בחדר גדול ששניים מקירותיו היו מזכוכית ומבעד לקירות הזכוכית היא ראתה מים רבים, שדגים קטנים וצבעוניים שוחים בהם.
אקווריום, חשבה לעצמה, תמיד רציתי אחד כזה.
שאר קירות החדר היו בצבע כחול עדין.
החדר השרה אווירה רגועה ונוחה ו – ווינטר שמחה ממנו מאוד.
במרכז החדר נחה מיטה שכוסתה בסדין כחול, עם כריות בצבע תכלת ושמיכה בצבע זהה לזה של הסדין.
היא פתחה דלת שניצבה באחד מקירות החדר הכחולים וגילתה אמבטיה גדולה עם סבונים שונים ומגוונים לידה.
מגבות לבנות נתלו על הקירות בחדר.
היא פתחה את הברז, פשטה את בגדיה ונכנסה לאמבטיה הגדולה.
היא הניחה למים החמימים לכסות את גופה ואחרי רבע שעה של מאמבטיה היא יצאה מהאמבטיה לקחה את אחד המגבות הלבנות והתנגבה.
היא עטפה את גופה במגבת וצעדה לעבר המיטה.
היא הייתה עייפה מדי מהיום המתיש ולכן לא הלכה לחפש בגדים.
היא נכנסה למיטה עם מגבת בלבד, פרשה את השמיכה הכחולה עליה ונרדמה.
אחרי שויויאן יצאה מהמעלית ועברה את הקטע המפתיע עם הקול הפתאומי שביקש ממנה להניח את ידה על הדלת הכתומה, בירך אותה לשלום וכינה אותה, "שליטת כל – חי, מלכת בעלי החיים וגבירת ההשתנויות" היא נכנסה, פתחה את הדלת ופיה נפער כשעיניה ראו את החדר היפהפה.
לחדר היו קירות כתומים שבעלי חיים שונים צוירו עליהם.
זאבים, אריות, עופות, דובים, פילים, קרנפים ועוד הרבה חיות מגוונות שצוירו בדיוק רב כל כך עד שהיו נראות אמיתיות.
במרכז החדר נחה מיטה שסדין כתום כיסה אותה, כריות בצורת אריות נחו עליו ושמיכה זהה לצבע הסדין נחה עליה מקופלת.
היא השתנתה לזאב גדול, עם פרווה מבריקה ואפורה, הצורה האהובה עליה ונרדמה על הרצפה הקרה כזאב.
סקיי הייתה מופתעת מהצורה שבה כינה אותה הקול המסתורי, "שליטת האש הבוערת, מלכת השריפות וגבירת החום שלא ניתן לעמוד בפניו".
בהחלט אי אפשר לעמוד בפניי, חשבה סקיי בחיוך.
אבל היא יותר הופתעה כשפתחה את הדלת.
חדר גדול ויפה נגלה בפניה. קירותיו בצבע אדום – כתום שדוגמאות שונות של להבות צוירו עליהם ואח בוערת ניצבה בסמוך לאחד מהקירות.
במרכז החדר ניצבה מיטה שכוסתה בסדין אדום, כריות כתומות ושמיכה בצבע צהוב.
סקיי התבוננה באש שריצדה באח, הניחה לגופה ליפול על המיטה נוחה ולאחר מכן עצמה את עיניה ונרדמה בפעם הראשונה לאחר הרבה שנים ברחוב על מיטה בחדר משלה.
בפעם הראשונה מזה שנים רבות סקיי הרגישה מיוחדת, בפעם הראשונה מאז גיל חמש סקיי הרגישה חמימות של בית.


תגובות (5)

זה פרק מאוד יפה, איך שתיארת את החדרים ואת ההרגשה של הדמויות לגביהם. בתחילת החלק עם ווינטר כתבת בטעות ג׳ייד, כנראה התבלבלת עם הקטע שלה… ואהבתי מאוד את החדר של ויויאן!!! למרות שאני אישית הייתי מעדיפה צבעים ירוקים וחומים

31/07/2015 01:06

תמשיך!!! אני לא אמשיך כרגע את התגובה בגלל שאני מהפלאפון וזה מחרפן אותי… אבל תמשיך!!!

31/07/2015 01:07

האמת שמאוד אהבתי את הפרק. הוא חמוד כזה. בטח הפרק הבא יעסוק באותו דבר רק עם הבנים – אישית אני מקווה שמישהו כזה לא יהיה מרוצה או יברח או שיקרה עוד משהו בנוסף.
הקטע האהוב עליי היה עם סקיי. הוא היה חמוד וסגר את הפרק בצורה יפה.
מחכה להמשך! :)

31/07/2015 02:53

puma161, תודה על התיקון…
ירוק וחום נראו לי יותר צבעים של אדמה אז החלטתי שכתום (שאישית הוא הצבע האהוב עליי אבל הבחירה בו לחדר של ויויאן היייתה מסיבות אחרות).
אני חושב שהצבעים שהכי מתאימים לכל מה שקשור בחיות זה כתום ואולי קצת חום בהיר.
תולעת סיפורים, תודה רבה!

31/07/2015 07:50

והפרק הבא יעסוק בבנים אבל יש גם את פסיפיקה אז זה ארבעה בנים ובת אחת בפרק הבא…

31/07/2015 07:51
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך