spens
אז זה הפרק הראשון אשמח לקבל תגובות ועם מישהו מצא טעות מסוימת או שגיעות כתיב אשמח עם תגיבו כדי שאני אשפר את זה!

כוכב הלכת ארץ-פרק 1

spens 05/12/2013 572 צפיות 2 תגובות
אז זה הפרק הראשון אשמח לקבל תגובות ועם מישהו מצא טעות מסוימת או שגיעות כתיב אשמח עם תגיבו כדי שאני אשפר את זה!

כוכב הלכת ארץ רק עוד כדור קטן בגלקסיה, עוד אחד מבין המיליונים שסובבים אותנו, אבל הוא מיוחד בדרכים שלו, הוא מיוחד בזכות האוקיינוסים האין סופיים, הרי הגעש הענקיים, האטמוספרה המוזרה שמקיפה אותו וכמובן שבתושבים המופלאים שנמצאים בו. זה לא רק עוד אחד מבין ה…זה מקום שיכול להיות גן עדן, אבל הוא לא וזה רק מסיבות כו פשוטות, לא מסיבות שיש בו משהו רע אלה בגללנו, בגלל המלחמות שלא פוסקות, בגלל הזיהום האין סופי, בגלל הרוצחים והפושעים, בלל הרעב המתמשך ועוד כול כך הרבה דברים שאנחנו עשינו, או במילים נכונות יותר בגלל כול כך הרבה דברים שאנחנו הרסנו. ועכשיו שנת 3012 הגיעה הזמן שנשלם על זה! כבר לא נשאר לאן לברוח, בכול מקום רעידות אדמה רצחניות, הרי געש מתפרצים, גלי ענק שסוחפים איתם את הכול, שרפות שהורסות את כל מה שעומד בדרכן ובעצם מה לא…הכול פשוט נהרס לנגד עניינו. רק קבוצות אנוש אחדות נשארו בחיים, רק קבוצות אנוש אחדות עדיין ממשיחות להלחם על חייהם, ולכולן אתה המטרה, המטרה להגיע לחללית שיכולה לקחת אותנו הרחק מכאן, להוציא אותנו מפה, אבל הבעיה היחידה היא להגיעה לשם בלי שנמות בדרך, דרך ארוכה עומדת לפנינו, דרך קשה ומיגעת אבל בסוף אנחנו נעשה את זה.

~~נקודת המבט של מונה~~
"זוזו מהר פשוט רוצו, רוצו ועל תסתכלו לאחור "הם צעקו ופשוט רצנו, עשינו בדיוק את מה שהם אמרו לנו לעשות.
"לא" התעוררתי בצעקה, מהר מאוד הבנתי שזה שוב אותו הסיוט שיש לי תמיד, הסיוט על אותו היום אבל לא רציתי לחשוב על זה אז פשוט הוצאתי את זה מהראש שלי וחזרתי לישון …


תגובות (2)

המשךךךך

05/12/2013 03:36

ממש יפה! תמשיכייי:)
דרך אגב:: ממשיכות* עם כ ולא ח
שגיאות עם א' ולא עם ע

05/12/2013 05:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך