spens
זה היה פרק 4 וכמו תמיד תגיבו ועם מצאתם טעויות גם אז תגיבו... :)

כוכב הלכת ארץ-פרק 4

spens 06/12/2013 588 צפיות 2 תגובות
זה היה פרק 4 וכמו תמיד תגיבו ועם מצאתם טעויות גם אז תגיבו... :)

התחלנו ללכת למרות שקשה מאוד לקרוא לזה ללכת, היה שם נורא חשוך ומפחיד מה שגרם לנו לעצור כל שתי שניות ולהתחיל לקטר על עד כמה שהחיים לא הוגנים וכמה שזה לא מגיע לנו משתכלס דיי נכון הרי מה כבר עשינו "אהאהאה משהו נגע בי" צרחתי ברגע הרגשתי משהו נוגעה בכתף שלי "אממ מונה, זאת הייתה היד שלי" מדיסון אמרה "אה" אמרתי מנסה לצאת מהמצב המביך הזה, גם בחושך יכולתי לספר שמדיסון נמצאת שנייה לפני להתפקע מצחו קמה שגרם לי רק להיות מובכת עוד יותר, "מי נגע בי" האנה צעקה "תנו לי לנחש, זאת הייתה היד של מדיסון נכון?" אמרתי בקול רציני את הדבר שנשמע לי הגיוני ביותר בהתחשב במקרה שקרה לנו לפני כמה שניות. "אממ, מונה למקרה שלא שמת לב…הידיים שלי נמצאות על הגב שלך" מדיסון הודיעה לנו "אה" אמרתי מנסה לסדר בראש את המידע שגיליתי עכשיו…"אז שנתחיל לרוץ בשלוש" אמרתי כולי מהססת ומפחדת למרות שניסיתי להישמע הכי בטוחה בעצמי שיש "אחת" אמרה האנה "שתיים" אמרה מדיסון "שלוש" צעקתי והתפרצנו בריצה הכי מהירה שרצו בחיים שלנו. אחרי כמה דקות התעייפנו ואצרנו במקום דיי מואר בגלל שהיה חור גדול בתקרת האבן שבו, התחלנו להתנשף ולסדר את הנשימה שלנו "אתן חושבות שחמקנו ממנו?" שאלה האנה בזמן שהיא מתנשפת בין כול מילה למילה "אני מאוד מקווה" אמרת ברגע שסיימתי לסדר את הנשימה שלי.."תגידו בנות אתן חושבות שאפשר לצאת מפה דרך החור הענקי שבתקרה?" מדיסון התערבה בשיחה שלי עם האנה ורק אז באמת נתנו חשיבות לחור הענקי בתקרת האבן, "אני חושבת שצריך לפחות לנסות" אמרתי "כן, הרי כבר לא יכול להיות גרוע יותר" אמרה האנה "אהנה את יכולה בבקשה לא לפתוח את הפה לשטן" אמרתי לה בקול מאיים "בנות אתן יכולות בבקשה להתבגר קצת" אמרה מדיסון ברצינות לגמרי, אבל למרות זאת אני החלטתי להתעלם מהרצינות הזאת וכנראה כך גם האנה בגלל ששתינו אמרנו באותו הזמן "אבל היא התחילה עם זה…" למשך כמה שניות צחקנו על המקרה המוזר שקרה כאן הרגע וכאשר התאוששנו התחלנו לנסות למצוא דרך להגיעה לתקרה…


תגובות (2)

סיפור מקסים, מחכה להמשך.
אמממ ככה:
עצרנו* עם ע'
להסדיר* את הנשימה, ולא לסדר

וזהו נראלי.
חוץ מהטעויות כתיב והחוסר המזערי בסימני פיסוק הכתיבה שלך נורא יפה:)

06/12/2013 11:15

שירושית123 תודה רבה ובקשר לשגיאות הכתיב אני מודעת לכך פשוט אני חייתי 4 שנים בחול וכאשר חזרתי לארץ הייתי צריחה ללמוד עברית מההתחלה ואני מאוד מודה לך על התיקונים כי אז אני יכולה לשפר את הכתיבה :)

06/12/2013 11:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך