נ.ר5
ספר חדש עם לו"ז חדש: יום ראשון- פרק של 4 רוחות. יום שני- פרק של אמצע שום מקום. יום שלישי- פרק של סוד ההשתלטות. יום רביעי- פרק של teenage heroes. יום חמישי- פרק של כותבת הספרים. יום שישי- פרק של זאב וערפד, ביחד לעד? (ראו הקדמה ביום שישי הקרוב).

כותבת הספרים – הקדמה

נ.ר5 10/06/2014 842 צפיות 7 תגובות
ספר חדש עם לו"ז חדש: יום ראשון- פרק של 4 רוחות. יום שני- פרק של אמצע שום מקום. יום שלישי- פרק של סוד ההשתלטות. יום רביעי- פרק של teenage heroes. יום חמישי- פרק של כותבת הספרים. יום שישי- פרק של זאב וערפד, ביחד לעד? (ראו הקדמה ביום שישי הקרוב).

נטלי קודן, היא סופרת מפורסמת בישראל (לא באמת), שכותבת ספרים לכל הגילאים ומכל הז'אנרים. היום שלה מתחיל בארוחת בוקר ואז היא כותבת עד שהיא הולכת לישון.
אבל יום אחד, ביום הולדת ה- 34, היא מגלה שבאורח פלא ספריה התעוררו לחיים.
הם עובדים ביחד, הטוב והרע מכל הספרים שלה, בשביל מישהי שקוראת לעצמה המציאותית. הם אומרים שהיא שולטת בכל, אבל אף אחד לא ראה אותה אי פעם, הם יודעים שצריך לעבוד בשבילה בשביל מטרה מסוימת: להפיל את נטלי.
לירון דן, אחת מדמויות סיפורה, בגדה באנשים שעובדים בשביל מציאותית והלכה לספר זאת לנטלי, היא אומרת לה שהיא צריכה לברוח ללונדון. נטלי נבהלת ומתחילה במסע שלה.
מסע הבריחה!
בעזרת זהויות בדויות, מקומות אחרים, ומסמכים סודים, היא מצליחה לברוח.
אבל…
האם זה לתמיד? אומרים שכותבת המציאות יודעת ויכולה כל, היא יודעת מתי תמות ואפילו מה לבשת בחמש עשרה במאי, אלפיים ושתיים.
האם תצליח לברוח?
האם לירון, הדמות מאחד מספריה, דיברה אמת, או שטמנה לנטלי פח ישירות לידיה של המציאותית?
אה, כן, עוד פרט חשוב…
מציאותית, היא כותבת את המציאות!


תגובות (7)

נשמע מעניין, מצפה להמשך…

10/06/2014 21:25

*ראה

וסיקרנת אותי, תמשיכי ((:

10/06/2014 22:37

רעה=ראה
תמנה=טמנה

נשמע מעניין, אבל אני מקווה שיוסבר למה לדמויות ההן יש רצון עז כל כך לחבל בחייה של הממציאה שלהן.

10/06/2014 22:58

    יגלו בסוף הסיפור (פרקים אחרונים) את מה שאמרת, כי אני מתכוון לעשות סיפור המשך שמסופר על זה ועל המשך לאירועים שיקרו לה בסיפור.

    11/06/2014 13:01

יפה מאוד
זה קצת מזכיר לי רעיון אחר, אבל אני בטח סתם מדמיין לא משנה מאוד אהבתי!

13/06/2014 13:01

וואוו רעיון מגניב… מצפה להמשך.

15/06/2014 18:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך