Franz Vanilla
אני יודעת שהתחלתי שתי סיפורים אבל אני רואה שזה לא ממש הולך אז ... אשמח עם תרשמו :)))

כלא אקווה -הקדמה והרשמה –

Franz Vanilla 07/04/2014 825 צפיות 37 תגובות
אני יודעת שהתחלתי שתי סיפורים אבל אני רואה שזה לא ממש הולך אז ... אשמח עם תרשמו :)))

הקדמה –
העולם הזה הוא כבר לא העולם שלנו .
החיים שאותם אנחנו החיים הם לא שלנו .
מעלינו עומד שלטון עריץ ואכזר , כל מי שמתנגד נענש .
מעטים האנשים שמנסים להתמרד , אני , אני אחת מהם .
אני אחת מאותם גיבורים שהקריבו את חייהם כדי לסיים את אותו שלטון מקולל .
אני לא יודעת איזה סיפורים על גיבורים אתם מכירים אבל באלה שאני מכירה הטובים בדרך כלל אוכלים אותה , ולכן אני כאן ,בלב הים .
כלא אקווה הוא אחד המקומות השמורים ביותר בכל האימפריה , כאן 400 מייל מתחת לפני בקרקע אנחנו חיים , עובדים , לומדים , שורדים .
בכל כמה חודשים מגיעה נציג של השלטון , האימפריה יודעת מה אנחנו שווים , היא לא מוותרת עלינו ולא הורגת אותנו בגלל זה .
אפשר להגיד שכלא אקווה הוא יותר עיר מאשר כלא אבל … חסרים פה דברים … דברים שאני מתגעגעת עליהם .

קוראים לי בריטני , אני בת 17 והגעתי לכן כשהייתי בת 7 . אני לומדת בתיכון של כלא אקווה למרות שאני שונאת את זה . ההורים שלי מתו כשהייתי בת 5 , המשטרה של השלטון רצחה אותם לנגד עיניי . מאז אני עושה בעיות איפה שאני יכולה , אבל בכלא …. הכל שונה .

הרשמה –

שם :
גיל :
אופי :(פליז , מתחננת בלי יותר מידי אנדרדוגים )
מראה :(הם צריכים להיות חיוורים אבל עם יהיה משהו שחור זה יהיה מגניב )(אפשר משהו כמו שיער כחול או ירוק ועיניים סגולות אבל בלי להגזים וליצור מוטציות )
עבר :(שיגידו למה הוא בכלא )

מקווה שתרשמו ותעקבו :)


תגובות (37)

תשמרי דמות למחר בבוקר…

07/04/2014 20:36

קודם כול זה נשמע אחד הסיפורים היותר מבטיחים בזמן האחרון.
והנה הדמות שאני מציע
שם: ג'ושע (או ג'וש לפי מה שהוא טוען…)
אופי: ילד נחמד בדחן ופתוח הוא נולד בכלא אז הוא לא מכיר חיים אחרים…
מראה: שער שחור גוץ ולבקן (אם הוא יוצא בלי קרם הגנה לשמש הוא נשרף ; ) )
עבר: ג'ושע הוא בנם של זוג גנבים פשוטים (ולא הכי מוכשרים) שבכלא בגלל שנתפסו עם הסחורה ביד ונשפטו למאסר עולם ושם נולד ג'ושע

07/04/2014 20:41

    השיער של הלבקנים גם הוא לבן

    07/04/2014 20:43

    אבל אחותי הסיפור קורה במקום שנמצא 400 מייל מתחת למים וזה הרבה (נראלי ) אין שם שמש ….

    07/04/2014 20:46

    1) אני בן… (אז אחי לא אחותי…)
    2) ראית פעם את המשפחה שלי?! חצי ממנה לבקנים ורק 2 בלונדינים (מתוך שבע דודים…)

    07/04/2014 20:48

    סליחהההה . והכוונה שלי היא שאין שמש אז הוא לא יכול לצאת לשמש ולהישרף

    07/04/2014 21:22

    אוקי אבל זה התאיור הכי טוב שעלה לי לחיוור מאוד (היה עדיף אם ההיתי כותב הוא מאוד מאוד חיוור?!)

    07/04/2014 21:26

שם:ג'ק
גיל:18
מראה:עור לבן כשלג, עיניים כחולות בוהקות,
שיער שחור ובעל עיגולים מתחת לעיניים (חוסר שינה) באופן כללי נראה טוב
אופי:מתבודד לא חברותי לא בוטח באנשים בקלות חכם ובעל יכולת חשיבה אסטרטגית
עבר:הוריו עזבו אותו והוא הועבר לחסותו של דודו שהפליל אותו וגרם לו לשאת בתוצאה של החובות הרבים של דודו הדוד "שילם" את חובו עם ג'ק

07/04/2014 21:41

שם; ג׳ולייט ארקייד.
גיל; 12.
מראה; קטנה ולא מפותחת, חמודה מאוד. שערה אדום כאש וקלוע בצמה פשוטה.
עייניה כחולות כקרח, עורב בהיר.
הפה שלה אדום כמעט כשערה.
אופי; חכמה מאוד. מאוד.
נראת תמימה מאוד. לא תמימה.
חברותית- אבל רק כשמדובר באנשים שהיא סומכת עליהם במילון אחוזים.
לא חוששת למות. מתנדבת למשימות ראשונה.
עבר; בגיל שבע זה קרה.
עד אז היא והוריה חיו בעוני רב. הוריה היו מסתגרים בחדרם שעות, מתכננים תוכניות. מתכננים לרצוח את הבן של ראש האימפריה.
בדיוק ביום הולדתה השבעי הם יצאו למשימה- ונכשלו.
הם מתו. והיא יצאה לבשיב את כבודם.
בלי תוכניות- היא הצליחה. הוא מת לה בין היידים.
אבל כמובן שתפסו אותה.
ובמקום לרצוח אותה, הם בחנו אותה. אם ילדה כל כך קטנה תצליח להרוג נסיך עם משמר שכזה.. מה יקרה שתגדל?
הם הגלו אותה לאקווה, ומאז היא חיה שם.
אף אחד לא יודע למה, חוץ ממנה.
הם חשבו בהתחלה שהיא סתם עוד מסכנה עם הורים רוצחים, אבל סתם עוד מסכנה לא הולכת עם צמיד מעקב. לא מקבלת מאה הצלפות בתחילת כל שיעור.
לא נלקחת לחישמול -או איך שהם קוראים לזה, ריסון- פעם בשבוע.
וזהו.

07/04/2014 21:50

קצת סדיסטי לא (וגם די לא הגיוני איך היא הצליחה בלי תוכנית והורים שלה נכשלו כשהם היו מוכנים?) וגם היא לא אמורה להיות סוג כזה של מפורסמת אם היא רצחה איזה נסיך?

07/04/2014 21:57

    היא פשוט זרמה. זה הקטע שלה. היא כחמה, חזקה וכשרונית, וזה פשוט בא לבד- הם מתכננים שעות מה לעשות, היא רק מסתכלת על המבנה ויודעת.
    ולא- ידעו שהנסיך מת, אבל ניסו לא להדליף את זה.
    הם העם היה יודע, הם היו מקבלים את זה ככישלון. כהשפלה.
    כי איך שאימפריה ענקית כזו תובס על ידי ילדה כה קטנה? זה מגוחח.
    אז הם הגלו אותה.
    וכשהיא רצתה לספר- הם חישמלו אותה. והיא למדה לא להתעסק עם זה.

    07/04/2014 22:07

    יש בזה משהו

    07/04/2014 22:07

    *חכמה.
    בדברי או בדבריו?

    07/04/2014 22:08

חחחחח עכשיו שהסברת את עצמך אז בדבריך חחח

07/04/2014 22:09

חבל שהיום הבריטי השנתי שלי נגמר…

07/04/2014 22:17

שלום רב,
יהלי, אני חייבת לספר לך משהו…
בכבוד רב,
מרוגז קלות הבריטי!

07/04/2014 22:20

    מה??

    07/04/2014 22:21

    שלום רב,
    אני אוהבת כמו משוגעת את הקטעים הקצרים שאת כותבת!
    בכבוד רב,
    מרוגז קלות הבריטי!

    07/04/2014 22:23

    תודה ❤️❤️
    כיף לשמוע.
    דיברת אלי, נכון??

    07/04/2014 22:29

הינני דיברתי אלייך, גברתי הנאווה.

07/04/2014 22:34

שלחתי לך הודעה.
תעני!

07/04/2014 22:51

אפשר עדיין להוסיף דמויות, נכון?

08/04/2014 06:51

שם: רובין [כי זה שם אדירררררררררררררררררררר]
גיל: 14-15?
מראה: עור חיוור [מה עוד יכול להיות חיוור?!], שיער שחור-סגול בגוון חציל, ארוך וחלק, עיניים סגולות, רזה מאוד מאוד ונמוכה, הראש שלה לא פרופורציונלי יחסית לגוף שלה.
אופי: נחמדה, אנרגטית, חכמה, יודעת לגרום לאנשים לעשות מה שהיא רוצה, מאוד משכנעת, אחת מהוותיקות ביותר בכלא הזה.
רקע: את יכולה לשנות אם לא יתאים לך:
אבא שלה היה עובד בכלא, אמא שלה מתה בלידה, היא גדלה בכלא אבל לא כאסירה, בגיל חמש היא התחברה על אסיר בכלא ואבא שלה ניצל את העבודה שלו כדי לתת לה לדבר איתו, לצערו הוא נתפס והוצא להורג מול עיניה.
היא הפכה לאסירה בבית הכלא, והיא הבטיחה לרצוח את אותו מנהל בית הכלא שהרג את אבא שלה, בינתיים היא הסתפקה בלהוציא אותו אידיוט בכל מיני מצבים ולגרום לבית הכלא להיראות גרוע.

08/04/2014 07:07

    האסיר שהיא התחברה אליו: [ועכשיו היא בת הזוג שלו]
    שם: ג'ייקוב, אבל הוא ירצח את מי שיקרא לו בשמו המלא ודורש שיקראו לו ג'יי.
    גיל: 17-18
    מראה: שיער שחור לגמרי, מסופר בתספורת אימו-ג'סטין מוזרה, עם פס של ורוד זוהר ופס של תכלת, לובש תמיד שחור, למשל מעילי אופנועים וכאלה, תמיד מוסיף לבגדים השחורים משהו ורוד זוהר ומשהו בצבע תכלת, חיוור מאוד, עיניים כחולות גדולות ובהירות.
    אופי: פסימי מושבע, שונא את כולם, מנצל את כולם, מעצבן את מי שנמצא בחברתו זמן רב מידי ועם זאת האסיר בעל ההשפעה הרבה ביותר בבית הכלא.
    רקע: הוא נולד בבית הכלא, אמא שלו הייתה אסירה והיא התאהבה באחד השומרים, הולידה את ג'יי, השומר לא רצה שידעו על המחדל ורצח אותה, גידל את ג'יי עד שהיה בן חמש ואז גרם לו להיכנס לכלא.

    08/04/2014 07:42

שם: אמילי.
גיל: 13.
אופי: מרדנית, עקשנית, אמיצה, אופטימית, חכמה, מסוגלת ליצור תכנית שלמה בראש שלה בשתי שניות, קרת רוח. יש לה אח שהיא ממש דואגת לו, ולא מוכנה שיפגעו בו.
מראה: חיוורת, ממש רזה, יש לה צלקות כמעט בלתי נראות שהיא תמיד מסתירה. עיניים כחולות ושיער בצבע לבן-כחול.
רקע: היא ואחיה הקטן (שגם אותו אני אפרט) חיו ברחוב בגיל צעיר. היא תמיד גנבה אוכל ועוד דברים בשביל לשרוד, אבל לא ממש הבינה מה היא עושה. יום אחד היא הצליחה לפרוץ לבנק הכי שמור במדינה ואז עצרו אותה. היא כבר מזמן איבדה את הכוח להילחם, אבל עדיין מחריכה את עצמה להמשיך למרוד ולא לאבד תקווה. עברה כבר כל עינוי אפשרי שהכלא יכול להציע יותר מפעם אחת אבל זה לא משנה, הפצעים מתאחים מהר ואת הצלקות שנשארות בקושי רואים. עדיין מאמינה שיש דרך החוצה מהכלא.

טוב עכשיו אח שלה:
שם: בן.
גיל: 11.
אופי: תמים מעט, פחדן, צייתן, די בוגר לגילו, יכול להיות עקשן בדברים מסוימים.
מראה: עור מעט יותר כהה מאחותו, ושיער יותר לבן. די קטן יחסית לגילו.
רקע: כמו אמילי, אחרי שתפסו אותה הוא התעקש ללכת איתה לכלא, אבל לא הסכימו לו, אז הוא רצח מישהו בדרגה בכירה מאוד במשטרה בגיל עשר. בכלא מתנהג יותר כמו הבוגר מהאחים.

08/04/2014 07:33

את יכולה לשמור לי דמות?

08/04/2014 07:54

שם: רייבן
גיל: 15
אופי: אמיצה, קשוחה, לא מתחברת בקלות, חכמה, אופטימית, חסרת חוש הומור, רצינית.
מראה: שיער שחור ארוך ועיניים אפורות. עור בהיר מאוד. גבוהה ורזה.
רקע: הכל היה בסדר עד שאחותה נרצחה. לאחר המקרה המצער רייבן החליטה לעזוב את הבית, ולהתנגד לאותם האנשים, אשר לקחו את חיה של אחותה. היא הרגה לא מעט מהם, אך לבסוף נתפסה ונשלחה לבית הכלא.

08/04/2014 08:28

שם: סול
גיל: 16
מראה: שיער לבן, עיניים אפורות, מבט אדיש רוב הזמן.
אופי: אדיש, משועמם, מחפש אקסטרים ואנדרנלין, יש לו חוש הומור מוזר. חוץ מזה, הוא די חברותי, אבל כמעט ולא מחייך.
רקע: הוריו והוא חיו חיים די שקטים עד שהוא היה בן 4. ואז האשימו את הוריו במעשה שלא ביצעו, והרגו אותם למול עיניו. אחרי זה, הוא נלקח לכלא אקווה.
הוא רוצה לנקום במי שהרג את הוריו- כלומר, האימפריה. ולהרוג את האחד שהלשין על הוריו.

09/04/2014 09:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך