Franz Vanilla
אחרי שחשבתי על זה כמה ימים החלטתי שני יעשה נקודות במט רק של בריטני וכריס פשוט הם הדמויות שלי ואותם אני מכירה הכי טוב ויכולה להוציא מהם את המיטב סוו סליחה מקווה שזה בסדר :) הפרק הזה יותר טוב לא ? מקווה שאהבתם ומי שמעוניין לקרוא את משיכה מלאכית יש כבר 5 פרקים בבלוג שלי :))

כלא אקווה פרק 3 :) (גרסה חדשה )

Franz Vanilla 14/04/2014 601 צפיות 8 תגובות
אחרי שחשבתי על זה כמה ימים החלטתי שני יעשה נקודות במט רק של בריטני וכריס פשוט הם הדמויות שלי ואותם אני מכירה הכי טוב ויכולה להוציא מהם את המיטב סוו סליחה מקווה שזה בסדר :) הפרק הזה יותר טוב לא ? מקווה שאהבתם ומי שמעוניין לקרוא את משיכה מלאכית יש כבר 5 פרקים בבלוג שלי :))

~רדו לרציתי להוסיף ~

פרק 3 : בריטני .

אחרי שחזרתי לשלחן הרגשתי יותר טוב , נראה היה שזה משפיעה על כולם .
אני לא יודעת למה זה קרה אבל בכל בוקר כמתי עם תחושת מועקה , תחושה שאמרה לי שאולי כריס לא יהיה בעמדה הקבוע שלו , שהוא יחליט לעלות למשפחה שלו מעל פני המים ולעזוב אותי .
\"היי בריט הכל בסדר ?\" שאלה אותי רובין בחיוך . לא עניתי רק חייכתי והנהנתי . בזמן האחרון התחושה התעצמה יחד עם החלומות שלי .
\"אתם פשוט לא תאמינו מה שמעתי !\" הכריז ג\'וש וקטע את הדיבורים מסביב לשולחן . כולם השתתקו וחיכו שהוא יגיד מה הוא שמע . \"אתם לא תאמינו , המנהיג של האימפריה בכבודו ובעצמו יגיע היום לחגיגות יחד עם משפחת המלוחה וכמה בני אצולה \" הוא אמר בהתרגשות .
\"למה זה אמור לעניין אותנו ?\" שאל ג\'ק ושידר חוסר התעניינות מוחלט .
\"בגלל , ג\'ק חבר שלי , שהאצולה האלה הולכים לתת חנינה לכמה אסירים \" דממה , איש לא אעז להוציא הגה . מעולם לא היו חנינות למי שהגיעה לאקווה .כאן היו כל הפושעים הכי מסוכנים של האימפריה , למה שמשהו יתן להם חנינה ?
\"מאיפה אתה יודע את זה ג\'וש ?\" שאלתי ושברתי את השתיקה .
\"שמעתי שני שומרים מדברים על זה כשחזרתי אתמול מהתיכון , אני לא יודע עם זו שמוע או מלכודת אבל … \" לא היה צורך לגמור את המשפט , הייתה פה הזדמנות של פעם בחיים , משהו באמת היה יכול לקבל חנינה . רוב החברים שלי נולדו בכלא על ידי הורים פושעים או אבות שומרים שהתכחשו עליהם , הם לא הכירו דבר מלבד הכלא , הם לא ראו מעולם את השמש או השמיים , מעולם לא הרגישו את הרוח או את האדמה תחת רגליהם .
\"חבר\'ה , עם זו שמועה אני מציאה שלא נפתח ציפיות . פשוט נחכה ונראה מה יקרה בסדר ?\" שאלתי , כולם הנהנו אבל ידעתי שהם סקרנים לראות מה יש למעלה כמו שאני רוצה לחזור למה שהכרתי .
פתאום לפני שמשהו היה מוכן הצפירה נשמעה וזה אומר לשהיינו צריכים להסתדר בשני שורות ולכת לכיוון התיכון . כל העניין לא לקח יותר מכמה דקות תמימות ואחריהם כבר היינו בכיתה שהייתה יכולה להשתוות לאולם כנסים באיזו אוניברסיטה יוקרתית בעולם שלמעלה .
כולנו תפסנו את המקומות הקבועים שלנו אבל במקום לדבר עד שהמורה תגיע כולם היו שקטים, חשבו ככל הנראה על החדשות של ג\'וש .


תגובות (8)

לפחות היית מגיעה לרובין.
טוב נו, תמשיכי.

14/04/2014 11:12

    אפרופו מתי נמשיך את השלישיה ?

    14/04/2014 11:15

    לא יודעת… יש לי מלא דברים להמשיך ואני לא מצליחה לעמוד בעומס.
    יש לי את הסיפור עם יהלי, עם מיכל, את השלישיה, את הסיפורים שלי…
    ועוד חיים אחרים מחוץ לסיפורים.
    באמת שאני לא יודעת.

    14/04/2014 11:17

    אמ… אוקיי אני מחכה אבל אני בעצמי במתח איך נחליט להתעלל בהם *~*

    14/04/2014 11:21

    כבר נמצא משו.

    14/04/2014 11:22

מה עם ג׳ולי??

14/04/2014 11:28

ישישישישישישישיש!!! המשכת!!!
עכשיו תמשיכי שוב!!
ואני ממליצה לך לעבור על הסיפור שוב, ולמחוק את הקווים האלה… זה די הפריע לי ><

14/04/2014 11:55

ויש לך קצת שגיאות כתיב..

14/04/2014 11:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך