Franz Vanilla
טוב אני יודעת שהפרק יצא מפגר וסליחה :( אני פשוט קצת חסרת רעיונות אבל זה יעבור מתישהו ...

כלא אקווה פרק 3 :)

Franz Vanilla 10/04/2014 575 צפיות 7 תגובות
טוב אני יודעת שהפרק יצא מפגר וסליחה :( אני פשוט קצת חסרת רעיונות אבל זה יעבור מתישהו ...

פרק 3 -רובין :

אחרי שבריטני חזרה מהמטבח ומהפגישה של עם כריס היא נראתה הרבה יותר רגועה וזה שיפר את ההרגשה הכללית של כולנו .
"איך היה ?" שאלתי אותה בחיוך ונתתי לה את מה שהצלחתי לסחוב בשבילה מהדלפק שעליו היה מונח האוכל שלנו .
"אני פשוט אוהבת אותו מה אני כבר יכולה להגיד " היא חייכה והתחילה לאכול את הלחם שנתתי לה .
פתאום נשמעה הצפירה שהחריזה שעלינו לפנות את חדר האוכל בשביל המפקדים של הכלא ובכל לצוות העובדים שלו . כולנו נעמדנו בשני טורים ויצאנו בהליכה מהירה מחדר אל השטח הכביכול פתוח שבין חדר האוכל לתיכון שלנו .
בכלא אקווה ,שלא כמו בכל שער המדינות שבאימפריה, למדו רק דבר אחד והוא גדולתה של האימפריה שלנו והחוקים שלה . למרות שנהנתי ללמוד ידעתי מה לסנן ומה בעצם שקר . רוב הלימודים היו שקר . כל כך קינאתי באלה שנמצאים למעלה , ולומדים דברים אחרים , לא היה דבר שרציתי יותר מאשר ללמוד דברים כמו חשבון או ספרות .
נכנסנו לכיתה שהייתה יכולה להשתוות לאולם כנסים באיזו אוניברסיטה מפוארת בעולם שלמעלה ותפסנו את המקומות הקבועים שלנו .
"את תגיע היום למצעד האימפריה נכון?" שאל אותי ג'יי וחייך אלי . הוא ישב בשורה מאחורי .
"רק עם תזמין אותי " חייכתי עליו חיוך ממזרי .
הוא קרץ לי ביוק לפני שגברת בלויד , המורה שלנו , נכנסה לכיתה ונעי העקב שלה הדהדו בכל החלל הגדול .
"עכשיו כיתה , אנחנו נלמד על הקיסר האחד והיחיד שהקים את האימפריה שלנו " היא קראה ונראתה נרגשת .
בריטני ישבה לימיני העבירה לי פתק קטן .
'מה את מתכוונת ללבוש למצעד ?' היה כתוב בו .
'אני לא יודעת נראה לי שנצטרך לשאול בגדים ממשהי אחרת כבר לא נשארו לנו בגדים יפים 'כתבתי על הפתק ונתתי לה אותו . היא קראה ועקלה את פיה ,הבנתי אותה , ממי אנחנו כבר יכולות לבקש בגדים ?
הבטתי בחבורה הקטנה שלנו , ג'ולייט הייתה קטנה מידי וכך גם אמילי . האופציה היחידה הייתה רייבן וסגנון הלבוש שלה היה … ממש שונה משלנו .
'נחשוב כבר על משהו ' כתבתי והוספתי חייכן קורץ .
היא חייכה אלי וכך המשיך השיעור ואז ההפסקה עד שהיום הלימודים נגמר .


תגובות (7)

מושלם. תמשיכי =)
ותעשי פרק מנקודת המבט של ג׳ולייט ותכתבי משהו על הסבל שלה כבר!

10/04/2014 14:28

פרק נחמד, למרות שבאמת לא קרה בו שום דבר…
המשך!

10/04/2014 15:11

ממש אהבתי את הפרק הוא ממש יפה בדיוק כמו הכתיבה שלך תמשיכי…

10/04/2014 15:27

זה פרק יפה ><
ותמשיכי!!

10/04/2014 15:48

תמשיכי!
והנה רייבן ^^

10/04/2014 17:49

תמשיכי ^.^

10/04/2014 20:19

תמשיכי חוחו.

15/04/2014 13:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך