uta
אז כמו שרשמתי, אתם יכולים לבקש ממני איזה סיפור שכתבתי בעבר, אם יהיו המון בקשות לאותו סיפור אותו אני אוציא מההקפאה! תחשבו טוב טוב על סיפור שלי שאהבתם בעבר ועוד לא זכיתם להמשך או שהגעתי לאמצע עונה שלו והפסקתי מאיזו סיבה או אחרת!

כמה הסברים שאני חייב לכם + פיצוי :))

uta 02/07/2015 535 צפיות 5 תגובות
אז כמו שרשמתי, אתם יכולים לבקש ממני איזה סיפור שכתבתי בעבר, אם יהיו המון בקשות לאותו סיפור אותו אני אוציא מההקפאה! תחשבו טוב טוב על סיפור שלי שאהבתם בעבר ועוד לא זכיתם להמשך או שהגעתי לאמצע עונה שלו והפסקתי מאיזו סיבה או אחרת!

אוקי אז אני הולך להודיע מספר הודעות- אני ממש מצטער עם כמה מכם יבואסו.

1, הסבר איפה הייתי כל הזמן הזה- אני עובד על ספר חדש, ספר שאני לוקח אותו ברצינות וזה 20 דקות כל פרק. העלתי בעבר אותו (רק 4 פרקים ממנו) אבל הוא קיבל תפנית חדשה לגמרי בעלילה. מה שמוביל אותי להודעה השנייה

2, מה עם בני האלמוות?! – אני לצערי מקפיא את הספר זמנית עד שאני אגמור עם הספר החדש שאני עובד עליו כל הזמן כשאני במחשב. מצטער עם ביאסתי מישהו.

3, זאבים: המלחמה שלא תגמר – אני באמת לא יודע מה יהיה עם הספר הזה, אני צריך לדעת שיש קוראים וכותבים באתר הזה שרוצים לקרוא אותו, במידה ויש ובמידה ואני ארצה לפרסם אותו הוא יבוא מאוחר יותר כי אני עדיין עובד על הספר החדש.

מקווה שלא התבאסתם בנוגע לבני האלמוות, לא לדאוג הוא יחזור אך ייקח לי מעט זמן עד שאני אפרסם אותו בחזרה באתר. אני אמשיך אותו בזמן נותר שאני משועמם או משהו ואני אעלה מרתון של כל הפרקים אחרי שאני אכתוב את כולם.

ובנוגע אליי ואל סיפורים עתידיים שאני אעלה, זה ממש בסימן שאלה אם אני אעלה את הספר החדש שאני עובד עליו, בנוגע לספרים אחרים אני אעבוד עליהם בחופש, אני בקרוב מאוד גומר עם הספר החדש ומתחיל לעבוד על סיפורים ישנים וחדשים שהקפאתי ואתם רוצים המשך
**הקוראים של הסיפורים הישנים שלי זה הזמן שלכם לבקש ממני איזה ספר להתחיל לעבוד עליו ולהוציא אותו מההקפאה! **

זה יכול להיות מהספר חיפושים (הספר השני של הגואלים), הג'קסונים, המלאך שעלה באש, המלאך הנופל + המלאך הלוחם, קיצר הבנתם איזה סיפור שאתם רוצים!


תגובות (5)

שמח שאתה חזרת. אני לא הבנתי לאן נעלמת :(
אהבתי מאד את טפרים אמיתיים. חבל שהספר אחריו נמחק מהטיוטות :(
אני אשמח מאד אם תמשיך אותו!
אני גם מצפה מאד לסיפור החדש ולזאבים: המלחמה שלא תגמר.

02/07/2015 16:47

תהיתי לאן נעלמת בזמן האחרון, אבל הכל טוב עכשיו כשחזרת.
אני מצפה לקרוא את הספר החדר שלך, ואני מאד אשמח אם נוציא מהקפאה ואולי נעשה קצת שיכתוב לסיפור המשותף שלנו צייד הזיכרונות. הפרק הראשון היה בבחירת העורכים אם אתה זוכר, אז אני ממש מתלהבת שחזרת ומקווה שנכתוב שוב.

נ.ב- אני בדיוק עובדת על פרק חדר באחוות הפגיון וראיתי את ההודעה שלך אז עצרתי באמצע כדי לבדוק אבל עכשיו אני חוזרת לעבוד עליו. :)

נ.נ.ב-טוב שחזרת!!!

02/07/2015 16:58

אני ממש רוצה את חיפושים! אהבתי מאוד את הסיפור הזה! ואת טפרים של שקרים (ככה קראו לזה נכון? יש לי זיכרון של דג -_- ).
ואתה תעלה את מה שאתה כותב או שתשמור לעצמך?

02/07/2015 19:27

אני לא יודעת אם אתה עוד זוכר את הסיפור הזה כי הוא יחסית ישן… אבל קראו לו ׳חף מפשע׳ ומאוד אהבתי אותו והתבאסתי ממש כשהפסקת :( אז אני אשמח אם תמשיך אותו או את ׳המלאך שעלה באש׳ כי גם הוא היה טוב מאוד :)

02/07/2015 20:50

    טעות! טעות בסיפור!!!
    התכוונתי ל-'חיסול מהיר', לא ל-'חף מפשע'!!!
    אותו כן סיימת לכתוב…
    אז… סליחה על הטעות, אני אשמח מאוד אם תמשיך את 'חיסול מהיר' :)

    03/07/2015 00:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך