פניקס
רוב הסיפור בנוי אז רק 5 יכנסו

"כמה שאני שונאת את ניו-יורק" הרשמה

פניקס 15/11/2014 706 צפיות 5 תגובות
רוב הסיפור בנוי אז רק 5 יכנסו

אני צריך 5 דמויות .
3 עם כוחות ו2 בלי .
גיל ,אופי ,מראה ,רקע וכוח או כלי נשק .
תתפרעו.


תגובות (5)

שם ריסק לומס
גיל: מה שצריך.
אופי: חכמה, זריזה, נבונה, חדת-הבחנה, אמיצה, תעשה הכל בשביל מי שאוהבת, שחקנית מעולה, שקרנית לא קטנה, אפשר לסמוך עליה אך לרכוש את אמונה יקח הרבה זמן.
מראה: שיער שחור ארוך וחלק, עור שחום, גבוהה, שפתיים שבדרך כלל מרוחות באודם אדום חזק, עיניים חומות כהות.
רקע: אין לי, תעשה אתה :)
נשק: חרב ארוכה ודקה מכסף משולב עם ארד היכולה לספוג כל כישוף כלשהו, היה שייכת לאביה שמת.
המשך במהירות!!!!!

15/11/2014 16:31

שם: אגטה תומס
גיל: 19 ( אם לא טוב אז תחליף )
אופי: סקרנית, זהירה, קשובה, דבקה במטרה, לא מתחברת בקלות, נאמנה.
מראה: שיער חום – שחור, עיניים כחולות בוהקות. גבוהה ורזה.
רקע: כשהיתה בת 12 אמא שלה נתנה לה טבעת בצבע זהב ואמרה לה שכשתהיה בת 18 היא תדע מה לעשות איתה ומיד אחרי זה אמא שלה מתה והיא שמרה על הטבעת ובגיל 18 גילתה שבעזרת הטבעת היא יכולה לקרוא מחשבות של אנשים ולשדר להם תמונות וקטעים.
נשק: הטבעת שלה.
מקווה שזה בסדר..

15/11/2014 17:35

מעולה

15/11/2014 18:19

שם: ג'ולס בייר
גיל: מה שצריך
אופי: בלתי אחראית בעליל אז לא כדאי לבקש ממנה לשמור בשבילך דברים, היא תאבד אותם תוך שתי שניות. נחמדה ומתחברת לאנשים בקלות. נאמנה ובעלת זיכרון טוב, היא נוטרת טינה ואם מישהו יעשה לה משהו רע, היא לא תשכח לו את זה לעולם. יש לה נטייה לומר משפטים ופתגמים לא מובנים ולדבר במילים גבוהות. יש היאמרו שהיא מוזרה ובצדק, החלום שלה הוא לקפוץ מצוק. היא די מטורפת.
מראה: בעלת שיער אדמוני בהיר וארוך שמתפרע כל הזמן ולא ניתן לסידור, עיניים בצבע חום-דבש. נמוכה יחסית לגילה אבל לא מאוד ובעלת צבע עור די בהיר. הולכת תמיד עם חולצה קצרה ומכנסיים ארוכים, לא משנה באיזו עונה.
רקע: אין לי, אתה יכול להמציא?
כוח/ נשק: אם כוח אז- התאדות, היא יכולה להתאדות ולהפוך לבלתי נראית, כשהיא במצב בזה היא יכולה להיכנס לתוך אנשים ולהשתלט עליהם.
אם נשק אז- פגיון מוזהב העובר בירושה במשפחתה וחץ וקשת ישנים אך חזקים שמצה במרתף ביתה.
אם תוכל לשלב את שניהם אז אני מאוד אודה לך.
אם צריך בנים אז אתה יכול להפוך את הדמות לבן.

15/11/2014 19:29

אוקיי תודה

15/11/2014 20:07
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך