פניקס
אני די גאה בפרק הזה

“כמה שאני שונאת את ניו-יורק” פרק 2

פניקס 15/11/2014 710 צפיות 5 תגובות
אני די גאה בפרק הזה

הלכתי ברחובות בדרך לדירת החדר הקטנה שהיא הבית שלי בעולם הזה .
אותו אדם שעקב אחרי לפני שבוע עקב אחרי גם עכשיו. זיהיתי אותו לפי הצליעה ששום אדם נורמלי לא היה מבחין בה. צליעה קלה שככל הנראה נגרמה מפציעה ישנה בברך. וגם לפי הריח.
הריח שעלה ממנו היה נוראי,ריח של בצל רקוב וגופרית .
הייתי די בטוחה שהוא לא רוצה סתם כסף או תכשיט יקר.
הוא היה שד. מזל שהיה לה את פגיון האלומיניום שנתנה לה במתנה ביום הולדתה ה12,בלי הפגיון לא אפשרי להרוג אותם .
היא פנתה אל הסמטה הראשונה שראתה וחייכה בחושך כשראתה שהוא נכנס אחריה.
ברגע שהוא התקרב שלפה במהירות של פעימת לב של יונק דבש ותקעה את הפגיון בבטן שלו .
רגע לפני שהוא התפורר לאבק שחור הוא לחש בקול צרוד :״הוא ימצא אותך לארה קרומס ,הוא ימצא אותך ״.הרימה את הפגיון מערמת האפר שפעם היתה השד והלכה משם ,למרות זאת השאלות עדיין ניקרו בראשה…


תגובות (5)

Bar Bar

זה נשמע מדהים
אתה ממש מוכשר(אתה, נכון?)
מחכה להמשך~~

15/11/2014 20:31

אני בן ותודה

15/11/2014 21:12

תגיד, קראת את הספר "אגדה"? כי החלק של הצליעה והפציעה הישנה בברך היה מאוד דומה.
בכל מקרה, תמשיך!

15/11/2014 22:53

כן, הוא קרא את אגדה (לשאלתה של פומה)
יש דברים שלא נכונים בפרק הזה: הסיפור בהתחלה סופר מהצד של לארה ואחר-כך סופר מהצד של המספר.
כתוב "פגיון האלומיניום שנתנה לה במתנה" מי נתנה לה אותו במתנה?

אשמח אם הפרקים יהיו הרבה יותר ארוכים, תמשיך אהבתי!

16/11/2014 17:54

אני ישתדל שהפרקים הבאים יהיו ארוכים יותר וכן קראתי את אגדה ומשם לקחתי את הפציעה ובפרק הבא תדעו מי נתן לה את הפגיון

16/11/2014 18:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך