^-^Your Death
כן, שנה חדשה- התחלה חדשה- סיפור חדש!

כן, אני ערפד! הקדמה+הרשמה

^-^Your Death 01/09/2014 1175 צפיות 41 תגובות
כן, שנה חדשה- התחלה חדשה- סיפור חדש!

טוב אז נתחיל בזה שהרבה זמן לא כתבתי באתר, ולכבוד היום הראשון ללימודים אני דווקא אכתוב סיפור חדש! בתקווה רבה לגמור אותו ולא להיות תקועה כמו ברוב הסיפורים שלי..
אז לפי הכותרת את יכולים להסיק על מה מסופר בסיפור או יותר נכון על מי!

~הקדמה~
הסיפור יעסוק בנער, שאתם תתנו לי אותו!
הנער הולך כמו בכל בוקר רגיל לבית הספר,
אך שם מצפה לו הפתעה!
ולא כל כך טובה!

~ההרשמה!~
לפני שאני אגיד את פרטי ההרשמה אני אגיד, את הדמויות שאני צריכה:
כמה שיותר ערפדים (משתי המינים), שתי חברים הכי טובים של הדמות, הדמות עצמה.

~פרטי ההרשמה!~
שם:
שם משפחה:
גיל: (שתי הגילים שיש לערפד, עם זה בן אדם אז גיל אחד!)
אחים: (אם אין אז לא)
הורים: (אם אין אז לא)
מראה:
אופי:
רקע:
כישרון: (אומנות לחימה כלשהי/נשק כלשהו/שליטה בדבר כלשהו- יכולת כלשהי)
משהו נוסף על הדמות: (לא חייב להיות/ לא חייב להיות חשוב)

אני מודיעה מראש שאני לא אקח את כל הדמויות, אלא רק את אלו שיתאימו לסיפור.


תגובות (41)

את יכולה לשמור לי?

01/09/2014 17:44

ערפדית
שם: אבריאל (אם צריך שם משפחה תוסיפי)
גיל: 82 (נראית כמו 17)
אחים: יש אח אחד (לכתוב גם אותו?)
הורים: מתו כבר
מראה: שיער חום כהה חלק שבדרך כלל משוך לזנב סוס (קוקו גבוה), עיניים (אם משתנה להם צבע העיניים כי הם ערפדים אז לא) אפור, גבוהה.
אופי: לא בוטחת באנשים שהיא לא מכירה, שנונה, מאוד חזקה, לא הדומיננטית הדברנית ביותר בחבורה (אפשר לומר).
רקע: (אולי קצת נסחפתי)
משפחתה הייתה ענייה והיא ואחיה הגדול השיגו מזון, הוא תמיד שמר עליה. הוא התחיל להעלם בלילות ולא סיפר לה לאן, הוא כבר לא היה עצמו, היא גם הרגישה כאילו עוקבים אחריה כל הזמן. הוריה חלו והיא נדבקה, היא גססה ואח שלה שוב נעלם. הוא חזר והביא איתו מישהו יפהיפה, ערפד. הוא נשך אותה והיא התעוררה במקום כלשהו והם אימנו אותה, הורייה לא שרדו.
היא והערפד היפהיפה (לכתוב גם אותו?) הם זוג.
כישרון: יורה סוג של פרץ אנרגיה הרסני בכוח המחשבה

01/09/2014 18:11

    אממ.. אני אוסיף, לא נסחפת (וגם אם כן אני אוהבת כשנסחפים), את השמות של האח והערפד היפיפה לא חייב, אבל אם את רוצה שאני אצרף גם אותם לסיפור אני רק צריכה את השם ואני אמצא דרך להוסיף.. החלטה שלך!

    01/09/2014 18:16
uta uta

אני הולך לגינה עם אח שלי לשעה את יכולה פליזז לשמור לי?..

01/09/2014 18:12

    כן, ברור אין בעיות

    01/09/2014 18:13

אח שלה
בליי
גיל: 83 (נראה כמו שמונה עשרה )
אחים: אבריאל
הורים: כנ"ל
מראה: שיער קצר בצבע חול, עיניים אפורות, גבוה.
אופי: חכם, בעד לעזור לאנשים, רוצה צדק אבל לא נקמה, דואג מאוד לאחותו הקטנה.
רקע: באחד מאיסופי המזון הליליים ביער נתקל בקבוצת ערפדים שצדה חיות, אחד מהם הריח אותו והתחיל לרדוף אחריו, הוא ברח מהם ונפצע ואיבד את ההכרה. הוא התעורר כערפד (חבורת הערפדים מצאה אותו והצילה אותו), מאז מתאמן וצד איתם בלילות. הביא את הערפד (שעדיין לא נתתי לו שם שהציל אותו) להציל את אבריאל.
כישרון: חוש צייד ואיתור, כשהוא מתביית על מישהו הוא יכול למצוא כמעט בכל מצב.

01/09/2014 18:23

    אוקיי, אני אוסיף (אני מזכירה לכולם ומודיעה: אפילו הדמויות שלא יהיו ראשיות בסיפור, ישתתפו בו, בתור דמויות משניות! זה גם לא רע!)

    01/09/2014 18:28

כתבתי בכל מקרה כי לא ראיתי שהגבת..
סורי, את לא חייבת להשתמש

01/09/2014 18:26

השם של החבר הוא קמרון (קאם בקיצור)

01/09/2014 18:29

בת אדם-
שם:ריבר
שם משפחה: (אין לי)
גיל:20
משפחה: אין
מראה: שיער בלונדיני גלי, עיניים כתומות (כן זה מוזר)
אופי: עקשנית, אמיצה, אפשר להגיד שהיא יודעת לאיים כמו שצריך אם צריך, לא מתאבת בקלות בכלל!
רקע: לא ידועה, מצעה את עצמה יום אחד באמצע היער כשהיא לא זוכרת כלום, היא זכרה רק את השפה האנגלית (או איזה שפה שהדמויות בסיפור שלך מדברות).
חברה של הדמות הראשית
מיומנות: היא מאוד אבל מאוד גמישה, ואם צריך כלי נשק היא טוב עם חץ וקשת אבל מעדיפה להלחם בידיים חשופות.
לא בטוח שאני אקרה או שעזרתי כי אני פחות אוהבת סיפורי ערפדים אבל אוהבת הרשמות :d (כן אני גאונה שאין דברים כאלה חחח) את יכולה להפוך אותה לערפדית אם צריך

01/09/2014 18:46

    חחחחחחחחחחחח תודה, להגיד את האמת? יש סיפורים שאני לא הכי מתחברת אליהם, אבל כשיש הרשמה אני שם! (מה שהופך גם אותי לגאונה!) שחכתי משהו? אה כן, נכנסת

    01/09/2014 18:50
uta uta

ערפד יש מצב שהוא יהיה הדמות הראשית?
שם: ג'ק
גיל: 324 (נראה כמו בן 18)
אחים: היה לו אח אחד , הוא נרצח ע"י חיה כך היו סבירים המשפחה והמשטרה. לג'ק היה קשה לקבל את זה בגלל שהוא היה כמו החבר הכי טוב שלו.
הורים: יש לו, הם נהרגו בשיבה טובה.
רקע: היה מנודה חברתית, כולם היו מגנים אותו בשמות כמו חנון וכאלה, עד שיום אחד הוא החליט שהוא לא יכול יותר ובורח באמצע שיעור מהבית ספר, הוא מגיע לסמטה חשוכה שם הוא ננשך, ע"י אחיו. שהיה בטוח שהוא מת אבל הוא חי והוא למעשה ערפד, הוא הסביר לו כדי שהוא יבין הכול הוא חייב לזייף את מותו, וכך הוא עשה והוריו התאבלו עליו והוא התאמן.
כישרון: הערפד היחיד שיכול לקרוא מחשבות
מקווה שתקחי :)

01/09/2014 18:50

    אתה ממש אוהב את השם ג'ק נכון חחחח נראלי גם לי רשמת איזה ג'ק אחד. אני סתם צוחקת, זה אחלה שם.

    01/09/2014 18:52

    פיוווווווו איזה דמות! מוסיפה (בקרוב תגלה איזה דמות הוא יהיה! ;) )

    01/09/2014 18:52

שם;ג'אי
שם משפחה:ברוקס
גיל:84 (נראה כמו 19)
אחים:בו ולוק
מראה:שיער חום כהה עיניים חומות גבוה
אופי:נקמן קשוח כיפי ואמיץ
רקע:הוריו של ג'אי עזבו אותו ואת תאומו ביער הם הלכו ביער עד שפתאום לוק(אחיו התאום של ג'אי) ראה צל של מישהו שעוקב אחריהם הדמות נגלאה בפנייהם וראו את נביאה ועוד לפני שהם הצליחו לברוח מהערפד הם ננשכו ונהפכו גם הם לערפדים!
כישרון:ערפד אנרגיה ערפד שלוקח את האנרגיה שלו מבני אדם

01/09/2014 19:15

    טוב, מוסיפה! (ברוקס ;) )

    01/09/2014 19:17

יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש כפרה עלייך נסט!! ברוקס:)

01/09/2014 19:31

אחיות לברוקס!!!! נסטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט

01/09/2014 19:34

    ברוקסיות פוראבר אנד אבר חחחחח סתם

    01/09/2014 19:39

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח למה סתם?

01/09/2014 19:39

    ככה, חחח סתם (את מכירה אותי אני אוהבת להגיד סתם)

    01/09/2014 19:40

יש לי יש לי יש לי!
זה מסיפור אחר, אל מי שכותבת אותו כנראה הפסיקה… :(
הנה:
~רק אם יש לך מקום~
שם: זירו
גיל: כמו כולם
כוח: הממ…. בהתחלה הוא אומר שהוא לא יודע,אבל הוא יודע ולא אומר! הכוח שלו הוא להפוך ערפדים לבני אדם! ~מוחעחעחעחע!~
רקע: הוא נולד ערפד, הוריו לא היו מודעים לעובדה שהם היו ערפדים, הכוח שלהם היה שחכה, הם כל הזמן גרמו אחד לשני (בטעות) לשכוח שהם ערפדים ולא סיפרו לו שהוא ערפד. יום אחד בבית הספר, בכיתה ג’, (הוא לא היה הכי מקובל..) אחד הילדים שהיה הכי מקובל, זרק עליו אבנים וקילל אותו, והוא התעצבן. הוא התנפל עליו להרביץ לו ובטעות שלף ניבים, שהוא אפילו לא ידע שיש לו. הילד מת והוא נלקח למוסד למשוגעים. כשהוא נפגש עם ההורים שלו, לפני שהוא נלקח, הם כעסו עליו מאוד ובטעות הפעילו עליו את הכוח שלהם, חזק מידי. הוא שכח הכל, איך ללכת, לדבר, לאכול, והשאר… כששאלו אותו במוסד מה השם שלו הוא לא ענה. טוב, למה הם ציפו?! הילד לא יודע לדבר… (!) הם רצו לשאול את הוריו, אבל הם מתו, הם גילו שהם היו ערפדים והתאבדו, אז האנשים במוסד החליטו לקרוא לו זירו כי הוא היה הילד הראשון בלי שם. (זירו – 0 באנגלית) הוא למד במוסד את כל מה שלומדים בחיים רגילים חוץ מתקשור וחברה. הוא סוג של אוטיסט, לא באמת אוטיסט, כי הוא לא אובחן, אבל היו לו את כל הסימפטומים.(אם ככה אומרים את זה .-.)
מראה: גבוה, צנום, חיוור, עיניים כחולות ירוקות כהות, שיער יחסית קצר, מתולתל וחום.
אופי: אני משערת שאת יכולה להבין .-.
מקווה שתיקחי את האתגר!

מקווה שתכניסי את הדמות,
מיס ריק

01/09/2014 20:06

    ריק? אממ.. מוסיפה לוקחת על עצמי את האתגר

    01/09/2014 20:11

שם:לוק
שם משפחה:ברוקס
גיל:84(19 בגיל של בן אדם)
אחים:ג'אי ובו
הורים:ליאן ואלכס (גם הוריו של ג'אי ובו)
מראה:שיער חום בהיר עיניי דבש וגבוה
אופי:פחדן(לפני שהפך לערפד)ועכשיו עקשן אמיץ קשוח וחזק
רקע:כנ"ל כמו ג'אי
כישרון:הוא משפריץ רעל ואחר כך נושך את הקורבן!

01/09/2014 20:12

ריק – אאוריקה ^^
תודה שהוספת! :) מתי פרק ראשון?????

01/09/2014 20:14

    אני אנסה להעלות מחר, אני לא יודעת אם אני אצליח כי מחר אנחנו מתחילים ללמוד רציני, ככה שאני באמת אנסה ואני אחכה עד תשע שיתנו לי את הדמויות.. אני באמת באמת מקווה שאני אצליח

    01/09/2014 20:16

תודה נסט ברוקסיות פורבר עד הקבר ומעבר דרך אגב לעשות גם את בו?

01/09/2014 20:15

    אממ.. איך שאת רוצה.. אני מעדיפה כמה שיותר ערפדים

    01/09/2014 20:17

אבל נסט אמרתי לך לא חשוב כי בו הלך עם אמא ואבא שלו!

01/09/2014 20:18

    אז אני אמרתי שאני (להדגיש את האני) מעדיפה- כמה- שיותר- ערפדים

    01/09/2014 20:20

שם: קריסטל
שם משפחה: בויס
גיל:212 (נראת כמו בת 19)
אחים: אח קטן, ביל
הורים: אמא, הלן. אבא, ג'יימס.
מראה: עור חיוור, שיער חום כהה חלק וארוך עד המותניים, עיניים אפורות בהירות, ניבים, שפתיים עבות, אף סולד וקטן.
אופי: פלרטטנית, יודעת לתמרן, חשדנית, אמיצה, ביטחון גבוה, צינית, בעלת כושר טוב, חכמה, סקרנית, סומכת רק על עצמה, לא כל כך חברותית אבל אם זוכים באמון שלה אז היא יכולה םהיות חברה ממש טובה. שקרנית מעולה, נקמנית.
כישרון:היא ממש טובה בזריקת סכינים קטנים.
מממ זהו ^^ מקווה שזה בסדדר

01/09/2014 20:22

שם:אופל
שם משפחה: ויליאמס
גיל: 18
אחים:אין
הורים: אב :ג'ייק ,אם: ג'יין
מראה : גבוהה צבע שיער בלונ שוטני עיניים חומות!
אופי: נחמד כזה ילד סבבה
רקע: ניסה לפגוע בעצמו פעמים בגלל רדיפת ערפדים אחריו שניסו להפוך אותו לאחד משלהם לכן ניסה למות כדי לא להפוך לערפד! אך נכשל ובשנתו הותקף באכזריות על ידי 2 ערפדים חסרי רחמים שבסופו של דבר הפכו אותו לאחד מהם!!!

01/09/2014 20:31

    אני אוסיף בעצמי כישרון לדמות, היא נכנסה

    01/09/2014 20:34

ההרשמה נסגרה סופית, אין להוסיף עוד דמויות

01/09/2014 20:38

יש!
(לא להיעלב אני אומרת יש כי נסטיה יכולה להתחיל את הסיפור)

01/09/2014 21:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך