כאשר שטן פוגש מלאך – פרק 1

מלאכית האהבה 13/01/2012 524 צפיות אין תגובות

היא חייכה אל המראה, והמראה לא החזירה לה חיוך. "שוב הקסם לא עובד" מילמלה. אמה נכנסה לחדר אך לא ראתה דבר, שוב בתה נעלמת. היא קראה לבעלה, ובעלה לא ענה. הפחד עבר בכול גופה. ופתאום בתה בת החמש עשרה הופיעה מול עייניה. "קרין! כמה הבהלת אותי! את לא מבינה שאסור לך לעשות קסמים בבית? איפה היית?!" קראה אמה. קרין השפילה את מבטה, היא חייכה חיוך קטן ואמרה לאמה: "המסדר רוצה להעביר אותי לרמה יותר גבוהה ואני חייבת להתאמן.." אמה של קרין הנידה את ראשה באנחה. "למה מתנהגים ככה הילדים של היום?" מילמלה. היא יצאה מן החדר כאשר גופה עדיין רועד, ונתנה לקרין להמשיך בשלה.
—-בעולם של בני האדם ביינתים, קרו דברים משונים.
"שרון!!!" צעקה טל. "מה את רוצה מחיי?" שאלה אותה שרון והמשיכה להתאפר.
"אסור לך להתאפר!!!!!" צעקה טל. מאיפה לך? הסוכנת שלי יודעת!" אמרה שרון. טל נבהלה. "הסוכנת שלך? והעיפה את המסקרה מידייה של שרון. "את יודעת כמה הוא עלה לי?!" צעקה שרון וטל חייכה אלייה במבט מבוייש. "כמה?" שאלה. "79 ₪!" קראה שרון. לפתע נכנסה רוח חזקה לתוך החדר ונפנפה את שערותיהן ימינה ושמאלה בחוזקה. "מה קורה כאן? בחוץ שלושים וחמש מעלות ולא הייתה רוח אפילו פעם אחת!" שאלה וטל והביטה סביבה בתדהמה. "אני לא יודעת מה קורה, אבל אני יודעת שהרסת לי את האיפור!" קראה שרון והתחילה לפרוץ בבכי. "האיפור החמודי שלי!!" קראה שרון בבכי, וטל נחרה בבוז. פתאום הרוח נעצרה והופיעה נערה מוזרה – היא לבשה סקיני ג'ינס וחולצת בטן, היה לה פירסינג (עגיל) בטבור והנעליים שלה היו נעליי אולסטאר בדגם חדשני ביותר. "מי את?" שאלה שרון בתדהמה. "איך הגעת הנה?" הנערה הביטה בשתיהן במבט מבולבל ופתאום נשמעה לחישה: "עזרו לי, בבקשה" אשר נשמעה בראשיהם של הבנות, אך אף אחד אחר לא שמע. "מה זה היה?" שאלה טל. "מי אמרה את זה?" שרון וטל הסתכלו על הנערה המוזרה. "אני אמרתי את זה. קוראים לי קרין ואני מכשפת האופל."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך