סתם כותבת
היי, אני חדשה באתר וזאת פעם ראשומה שמישהו יקרא סיפור שכתבתי כי אף אחד שאני מכירה לא יודע שאני כותבת וככה אני רוצה שזה ישאר אז אשמח אם תקראו ותגיבו מקווה שתאהבו :-) יש גם המשך ואם תאהבו אני יעלה אותו

מישהו ששינה לי את החיים- פרק 1

סתם כותבת 10/01/2015 788 צפיות 2 תגובות
היי, אני חדשה באתר וזאת פעם ראשומה שמישהו יקרא סיפור שכתבתי כי אף אחד שאני מכירה לא יודע שאני כותבת וככה אני רוצה שזה ישאר אז אשמח אם תקראו ותגיבו מקווה שתאהבו :-) יש גם המשך ואם תאהבו אני יעלה אותו

אני מסתכלת סביב ורואה עמק יפייפה, הכל פה פורח וכל כך חי, שמש זורחת, פרפרים עפים, חיות משחקות, רעש של מפל מים שנהפך לנהר זורם, עצים מלבלבים ופרחים בכל הצבעים ובאוויר יש ריח כל כך נפלא.
אני יושבת לי על הדשא ופתאום אני שומעת מנגינה נעימה ויחד עם זאת גם מוזרה, קמתי והחלטתי לבדוק מאיפה היא מגיעה, השקבתי לצלילים והלכתי לכיוון ממנו הם מגיעים, אני פוסעת לי בין השבילים ועוצרת ליד מפל המים, אממ מוזר הם מגיעים מתוך המפל, פתאום אני שומעת קול קורא לי אדל, אדל… וגם הוא מגיע מתוך המפל, אני נכנסת לתוך המפל ורואה שם מדרגות אבן המובילות למעבר, אני עולה במדרגות והולכת במעבר, ככל שאני מתקדמת הצלילים מתחזקים, אני נעצרת ורואה אותו יושב לו בשקט בתוך מעיין, דפיקות הלב שלי נהיו מהירות מרגע לרגע, הוא מחייך ואומר "בואי לידי"
צמרמורת עברה בי הייתה לי הרגשה רעה, אבל לא היה אכפת לי הורדתי את בגדי ונשארתי רק עם חזייה ותחתון על גופי, ברגע שנכנסתי הוא תפס אותי בידיו החזקות ונישק אותי כל כך בלהט שכמעט נחנקתי, למרות שההרגשה הייתה כה נעימה, חמימה ומרגיעה ניסיתי להדוף אותו מעלי, אך ללא הצלחה, הוא זז אחורה וצחק "אל תדאגי אני לא יפגע במלאך שלי"
מלאך שלי?? מי הוא בכלל, השבתי לו בזלזול "ומי המלאך שלך?"
הוא ענה "את" והטיח בי עוד נשיקה.
הפעם לא התנגדתי ונישקתי אותו בחזרה, הלב שלי עוד שנייה התפוצץ! הכל מסביב הסתחרר, נהפך שחור ולא נראה אפילו שהוא שם לב לזה, ידיו עזבו אותי ואני נפלתי, ניסיתי לצעוק אך לא יצא לי שום קול מהפה רק שמעתי קול בתוך ראשי מנסה להרגיע ואומר "אל תדאגי הכל יהיה בסדר, אנחנו עוד ניפגש אני מבטיח, הייתי חייב לעזוב אותך אחרת הם היו לוקחים אותך, אני ימצא פתרון, אל תדאגי הכל יהיה בסדר, אני אוהב אותך!"
פתאום הקול שתק ואז שוב שמעתי אותו בתוך ראשי צועק "אני אוהב אותך, אל תשכחי את זה!"


תגובות (2)

נישמע ממש מעניין תמשיכי מעניין איך זה התפתח

14/01/2015 02:10

מהמם!

11/03/2015 21:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך