לב שחור ♥-פרק 1

פיות אפלות 04/05/2012 931 צפיות 5 תגובות

פרק 1:פרוייקט "חברות"

היא נעלה את נעליה,הספה את שיערה השחור,שמה אוזניות ויצאה מהבית לעוד יום שגרתי של לימודים.בטח אתם חושבים לעצמכם שהיא איזה פריקית שאין לה חברים,אז לא היא ממש לא כזאת ,לפחות לא עכשיו.כשרק הכרנו היא הייתה אפלה,היא לא רצתה להיות כזאת,היא ניסתה להילחם בזה,אך לשווא.
בעזרתה של האישה בעלת העין האחת היא הצליחה לשרוד.
ואני,לי הייתה את טפני שעזרה לי להשאר שפוי,בעולם לא שפוי.עד שהתאהבתי בבעלת הלב השחור….

"בפרוייקט חברות,כל אחד מכם יגריל שם של נער או נערה מישראל וביחד יהיה עליכם לכתוב סיפור דימיוני על חברות מסביב לעולם"אמרה סמנתה המחנכת שלי"בסוף השנה יהיה עלכם לקרוא את הסיפור כל אחד בפני כיתתו,הסיפור חייב להיות בן יותר מ-7 פרקים ולפחות 100 דפים."ג'וש חבר שלי אגריל משהו בשם דוד,קרלוס אגריל בחורה בשם סיוון,טפני חברה שלי אגרילה מישהו בשם גל ולי נשאר פתק אחד ,תמר זה השם שהיה כתוב בו,בנוסף לשם הייתה כתובה כתובת אימייל ומצורפת תמונה שלה,האמת שהיא לא נראת קצת מוזרה יש לה שיער שחור ועיניים ממש כחולות.

הוא לבש את חולצתו,נעל את נעליו,נכנס למכוניתו ונסע לעוד יום שגרתי של לימודים.אתם בטח חושבים לעצמכם שהוא איזה בחור מושלם שחושב את עצמו יותר מידי,אז כן הוא כן היה כזה,בעבר כשרק הכרנו.
עכשיו הוא שונה,בגללי,אני הרסתי לו את החיים,הפחתי אותו לכמוני-לבעל לב שחור-בהתחלה חברה שלו טפני עזרה לו להתמודד עם השינוי שהוא עבר בגללי,אך לבסוף היא הבינה שהוא מעדיף אותי.למרות שאיתי העולם שלו עשוי להיות לא שפוי….

"היום,תלמידים,נתחיל בפרוייקט חברות,כל אחד ואחת מכם יקבל תלמיד מקנדה,וביחד יהיה עלכם לכתוב סיפור בידיוני על חברות מסביב לעולם"אמרה לנו שרה המורה שלנו לאנגלית,"חברה שלי רון קיבלה משהי בשם ריילי,אני קיבלתי בחור בשם לי,לפי התמונה שלו הוא בטח איזה פלוץ,עשיר ומקובל שכולם אוהבים,שיערו בלונדיני והעיניים שלא ירוקות,לדעתי הוא לא משהו מיוחד כמו שאמרתי בטח פלוץ מסריח….


תגובות (5)

ממש יפה תמשיכי!!!

04/05/2012 21:23

תודה…

06/05/2012 06:12

מושלם תמשיכי !!!

01/10/2012 05:19

זה יפה, אבל מה יש לך נגד פריקים?!

15/10/2012 07:12
.

מהמם!

25/02/2013 12:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך