אני רוצה לשמועה מה דעתכם אז בבקשה תדרגו והגיבו!!

לגעת בירח

21/11/2015 771 צפיות 6 תגובות
אני רוצה לשמועה מה דעתכם אז בבקשה תדרגו והגיבו!!

שאני מסתכל על הירח מהחלון זה גורם לי לישון.
אני נכנס לתוך חלומות זוהרים בצבע כחול שמזכיר לי את הירח, אני רואה יצורים מוזרים וזוהרים
שמעבירים בי איזה הפנוט שאי אפשר להשתלט עליו. כל פעם שאני מסתכל על הירח זה תמיד אותו חלום שאני חולם בלילה אני מנסה לחלום על משהו אחר אבל אני לא מצליח.
היצורים המוזרים בחלום מבקשים ממני לבוא אחריהם בעזרת ההפנוט שלהם, ואני אולך אחריהם.
אני הולך והולך ואני מרגיש כאילו אני עף בתוך החלום, כאילו אני לא מרגיש את עצמי, כאילו אני בתרדמת עמוקה עמוקה שאפילו לא משנה כמה ינסו להעיר אותי, אני לא יצליח להתעורר.
לאחר כמה שעות של תרדמת אני פותח עניים ואני רואה את עצמי מתקרב לירח, ככל שאני מתקרב הירח רק גדל וגדל.
ואני מנסה לגעת בירח ואני לא מצליח. ופתאום אני לבד מול הירח הכחול והזוהר ואין שם אף אחד , היצורים המוזרים נעלמו. אני מתחיל להילחץ אני רץ ורץ ורץ לכיוון הירח, ושאני ממשיך לרוץ הירח לאט לאט מתרחק ממני ואני רץ מהר יותר והירח מתרחק במהירות ממני.
עד שאני לא שם לב ואני נופל לאיזה שהוא תהום ואני נופל ונופל ונופל והנפילה ממשיכה כשעות ואני לא מגיע אל הקרקע.
עד שלפתע אני רואה אור קטן קטן ואני מתקרב אל האור והאור גדל וגדל אני מתחיל לגעת באור ופתאום אני מתעורר.


תגובות (6)

מדהים, אני חסרת מילים.

21/11/2015 14:41

רק תשתדל שלא יהיו שגיאות כתיב.. ואשמח אם תקרא את הסיפור שלי ותגיב מה דעתך

21/11/2015 14:42

אין בעיה ותודה

21/11/2015 14:50

יפה אהבתי את המילים, ואת הסיפור המגניב

21/11/2015 14:57

אתה כותב ממש יפה, אני נורא אוהבת את איך שאתה כותב את הסיפור, זה פשוט יפה, אין עוד הרבה מה להוסיף כי זה פשוט יהרוס, הסיפור יפיפה.

21/11/2015 15:51

תודה לך :)

12/02/2016 19:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך