נ.ר5
סיפור חדש. אז בבקשה תרשמו ותגיבו

להתעורר מהמוות – הקדמה + הרשמה

נ.ר5 17/08/2014 736 צפיות 8 תגובות
סיפור חדש. אז בבקשה תרשמו ותגיבו

לחבורת נערים בני 16 קורים דברים מוזרים.
יובל נחטפת ונהרגת והחבורה מחפשים אחריה.
לאט לאט זה קורה לכל אחד מהחבורה ולבסוף…
הם חוזרים לחיים!
רק שהם לא חוזרים לחים איך שהיו, אלא לכל אחד יש כוחות מסויימים ומסתוריים.
כאשר ילדי החבורה מחליטים לחפש אחר מי שהרג אותם והחזיר אותם לחיים מגלים החבורה שיש סוד שמסתתר בעולמנו, הם יגלו שיש להם עבר עם מי שהרג אותם.
הם יכולים להשתמש בכוחותיהם לרעה או לטובה, אך יש גבול לשימוש בכוחות. כאשר הם משתמשים בכוחות יותר מידי דברים רעים קורים להם ולסביבתם.

והנה ההרשמה:

שם ושם משפחה (ישראלים):
גיל: 15-16
אופי:
מראה:
רקע (תשדתלו שלא יהיה עצוב מדי):

יש שישה מקומות והשאר יוכלו להיכנס כדמויות משניות.

סליחה שלא פירטתי יותר מידי, אם הייתי מפרט יותר מידי לא הייתה הרשמה.


תגובות (8)

שם: חן לוי (הכי ישראלי שיכולתי)
גיל: 16
אופי: טוב לב, מעודד תמיד, עוזר לכולם, קיצר ילד טוב ירושלים.
מראה: שיער שחור חלק, ועיניים חומות בהירות.
רקע: (אתה יכול לעשות לבד? פשוט אין לי מספיק דמיון לעשות רקע. אם לא אז תאמר לי ואני אעשה)

17/08/2014 19:43

    נכנס!
    זה בסדר, אני אעשה רקע

    17/08/2014 19:45

שם: מאיה פלד [לא מקורית…]
גיל: 15
מראה: שיער שחור באורך הכתפיים, עיניים ירוקות בוהקות, נמוכה, הולכת בעיקר עם מכנסי צבא וחולצות של coldplay.
אופי: חמת רוח, פזיזה, חכמה, שמה לב לפרטים הקטנים, אם היא שונאת מישהו היא אף פעם לא תהיה חברה שלו, לא סולחת אף פעם.
רקע: המשפחה שלה לא אמידה במיוחד, אבל לא חסר להם כסף. אמא שלה נפטרה מסרטן הריאות כשהיא הייתה בגיל אחת עשרה, מאז היא לא מתקרבת למי שמעשן. היא פגשה את החברים שלה בבית ספר [נראה לי, כל אחד פי הרקע שלו…].
אבא שלה לא דוגל בשיטת 'לתת דמי כיס', אז אם היא רוצה לקנות דברים היא או מבקשת מאבא שלה שמסכים לעיתים קרובות, או עולה למדרחוב שבעיר שלה, ומנגנת שם בגטרה ושרה. היא מנגנת ושרה מגיל שמונה.
צריך גם לכתוב את התאונה?

17/08/2014 20:16

    איזו תאונה? התקבלה בשמחה!

    17/08/2014 21:14

שם: גיא גלבוע
גיל: 16
מראה: שיער חום בהיר קצר ופרוע ועיניים בצבע חום דבש, קצת גבוהה, צבע עור בהיר אבל לא יותר מדי, לובש בדרך כלל ג'ינסים כהים וחולצות טריקו עם הדפסי אימה (גולגלות וכו'…).
אופי: חכם מאוד ואינטיליגנטי, אוהב להתמרד, לא הולך עם העדר, הוא אומר דברים נכונים ומנוגדים למה שאחרים אומרים אז פחות מקשיבים לו וכשמתגלה שמה שהוא אמר באמת נכון הוא לא אוהב לזקוף את זה לזכותו אלא רק מחייך לעצמו בשקט, מאוד צנוע ושונא אנשים שחושבים שהם מעל כולם ואנשים הדומים להם.
רקע: בא ממשפחה שלא חסר לה כסף בלשון המעטה ולכן כולם חושבים אותו למתנשא בעצמו וחושבים שכל המעשים שלו נעשים מתוך יהירות. הוא, לעומת זאת שונא את כל מה שיש לו ואת איך שמתייחסים אליו ושלא מבינים אותו נכון, והוא בתוך המחשבה שכל בני הנוער או לפחות רובם טיפשים, ההורים שלו מצפים ממנו להרבה ויש עליו הרבה לחץ הוא רוצה להגיד להם מה הוא חושב על זה אך מפחד מהתגובה שלהם ובמקום זה רק מחייך בכל פעם שהם שואלים אותו איך ההתקדמות שלו, הם לא נותנים לו יחס טוב במיוחד והוא ברח מביתו לפחות עשר פעמים (לא טרגי במיוחד).
~באיחור~ מקווה שההרשמה עדיין פתוחה :)

18/08/2014 01:32

    ההרשמה תהיה פתוחה עד שיהיו לי עוד שתי דמויות ואם לא יהיו לי אז אני אכתוב אותן. הדמות שלך התקבלה בשמחה

    18/08/2014 09:26

זה מאוד מזכיר את הסדרה…מתים לרגע…
זה בדיוק על זה-

18/08/2014 18:24

שמעתי על הסדרה אבל אני לא רואה אותה.
תאמיני לי שזה משהו אחר! הסיפור שלי הוא יותר פנטזי אם תקראי אותו עד הסוף תביני שהוא לא אותו דבר.

18/08/2014 18:28
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך