ג'וקר
מסתבר שגרג נופל למלכודת שהציב לו ג'ק בפרק הבא אנחנו נראה כיצד קרב אווירי בין כוחות צבא ארה''ב וצבא רוסיה מתפוצץ כשג'ק קאסל חושף את החברים האחרים שלו. מי ישרוד ומי ימות. הכל תלוי בגורל. לכל מי שרוצה ליצור קשר אני בצ'אט. ושוב תודה לעמית. אני רוצה לבקש מכל מי שקורא את הסיפור ומרגיש שהוא מתחבר לפנות אל מערכת בחירת העורכים ולבקש שישימו שם את הסיפור שלי, זה לא גאווה או משהו דומה אני רוצה שכולם ייחשפו לסיפור הזה.

לוחמי אופל – הדור החדש – פרק 9 – השקט שלפני הסערה.

ג'וקר 10/09/2014 547 צפיות תגובה אחת
מסתבר שגרג נופל למלכודת שהציב לו ג'ק בפרק הבא אנחנו נראה כיצד קרב אווירי בין כוחות צבא ארה''ב וצבא רוסיה מתפוצץ כשג'ק קאסל חושף את החברים האחרים שלו. מי ישרוד ומי ימות. הכל תלוי בגורל. לכל מי שרוצה ליצור קשר אני בצ'אט. ושוב תודה לעמית. אני רוצה לבקש מכל מי שקורא את הסיפור ומרגיש שהוא מתחבר לפנות אל מערכת בחירת העורכים ולבקש שישימו שם את הסיפור שלי, זה לא גאווה או משהו דומה אני רוצה שכולם ייחשפו לסיפור הזה.

הקרמלין, מוסקבא, הפדרציה הרוסית, 21:19

"תדע לך שזה מחדל בטחוני." אמר הגנרל, הוא וגרג עמדו על גשר נהר מוסקבא והביטו באנשים חולפים על פניהם, "אני יודע טוב מאוד." אמר גרג "השאלה מה עושים כרגע, רוסיה נלחמת לאורך כל החוף המזרחי של ארצות הברית, סין פושטת על החוף המערבי."
"אני יודע גרג." אמר הגנרל "דיברת עם הנשיא?" שאל גרג בחשש, "כן, הוא לא מוכן להקשיב לאף אחד." ענה הגנרל בזעם. "אני מבין אותו." אמר גרג "אתה יודע שזה לא הוא שנתן את ההוראה." אמר הגנרל, גרג חשב על זה הוא ידע שג'ק קאסל עומד מאחורי זה, אך פחד לשטוח את התאוריה הזו בפני הגנרל, "אז מה עושים?" שאל גרג "קיבלתי מידע מהשינאבו.." אמר הגנרל "אלה שעוקבים אחרי?" שאל גרג בציניות "אלה שעוקבים אחריך." אמר הגנרל בהסכמה "הם מסרו לי שכרגע חוצים את הגבול מחווארז במקסיקו לעבר טקסס כחמישים שכירי חרב דרום אמריקאים."
"אנשים של קאסל." אמר גרג "ארצות הברית צריכה הרבה חיילים." אמר הגנרל "אני לא מאשים אותם."
"אבל לאן הם הולכים?" שאל גרג "השערות של מומחי המודיעין לכיוון ניו-יורק."
"להלחם לצד אמריקאים…" אמר גרג "ג'ק נולד והתחנך בארצות הברית." אמר הגנרל "בדיוק כמוך."
"כן אבל אני נותרתי נאמן למי שבאמת גידל אותי." אמר גרג "אני נותרתי בקיסרות."
"אתה יודע מה סיפר לי פעם גנרל בלנקו?" שאל הגנרל "יום אחד הקיסר פובוס עמד בראש הצבא שלו נגד עיר בצורה יש אגדות שהכוונה לריברתרין עיר הנהרות העתיקה של האלפים ויש שאומרים שהכוונה להל-נאסיום עיר השדות של הקיסרות, הקיסר עמד בראש הצבא וצעק לחיילי האוייב "מה לכם בדם ואש זרקו אליי את מנהיגיכם ואני אחוס עליכם!" האזרחים ההמומים לא רצו לעשות את זה וכשצבא הקיסרות חדר פנימה הם הרגו את כולם."
"סיפור מרתק." מלמל גרג "מה הוא בא לומר?"
"שבמלחמה אין רחמים." ענה הגנרל והרים את כובע המצחייה שלו "אתה טס מחר לארצות הברית ניו-יורק שם אתה תמצא את קאסל וכשתראה אותו תירה לו בלב."
"כבודו התמיסה שג'ק לקח עושה אותו חסין בפני כל דבר." אמר גרג שעדיין צפה בנהר, "אז תנסה סכין." אמר הגנרל "אני חקרתי את התמיסה הזו והיא אמורה להגן על חפץ חד שמעופף אליך, לא סכין שמוצמדת לגרון שלך." ובמילים אלה הגנרל פסע ונעלם בין האנשים, "הוא הלך אמר גרג לתייר שהשקיף אל עבר הקרמלין, "תודה לאלוקים." מלמל בָק כשהוריד את הכובע, "אז נוסעים לניו-יורק?" שאל גרג "תמיד רציתי לראות את האמפייר סטייט." אמר בָק, "אתה לא מניו-יורק?" שאל גרג "אני מברוקלין." אמר בָק "אז מה התוכנית?" שאל בָק "אנחנו מבקשים אנטונוב 225 נוסעים לנושאת המטוסים 'לנינסקיי' משם נתפוס מסוק לניו-יורק, יש לי תחושה שבמנהטן נמצא את ג'ק."
"ומה תעשה אז?" שאל בָק "את מה שאני צריך לעשות מלמל גרג."
"אני אכין את אָל." אמר בָק שהתכוון לחייל הניצול "כן." אמר גרג "ותגיד לקיסר שאני רוצה מתנדב מיחידת המזדאבים."
"מה אתה מתכנן?" שאל בָק "אני צריך מישהו שיודע לנחות כמו חתול." אמר גרג "מה עוד לארגן לך."
"הרבה מטולי RPG." אמר גרג "עדיפות לסוג שבע, תכין לי את המצלמות ואת כל השאר."
"אין בעיה." אמר בָק."תוודא שיש לנו מכשירי פיצוח קודים ופיזור ווירוסים, תשיג לי את הטייס הכי טוב במסדר."
"אני מקווה שהוא פנוי." אמר בָק "ניפגש ליד הלוביאנקה (מפקדת שירות הביטחון הפדרלי של רוסיה) משם נלך לבניין המטכ"ל הרוסי נקודת המפגש של החבר'ה היא שם."
"רשמתי." אמר בָק "אני צריך לדעת עוד משהו?"
"כן תארוז את שילדות הגוף."


תגובות (1)

פרק נהדר! וכדי להיכנס לבחירת העורכים אתה צריך לשכנע אותם במייל שלהם שהסדרה הזאת טובה וכדאי שתהיה בבחירת העורכים, ככה היה כתוב…

11/09/2014 07:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך