ג'וקר
ג'ק קָאסֶל הצליח לחסל את מקור המידע היחיד שהיה לקיסרות, בתוך השטח של הקואליציה האיברית, ומכין מלכודת לגרג רומונוב, יש לי משימה בשבילכם זה יותר עזרה, תנו לי רעיונות להמשך הסיפור. כל רעיון יתקבל בברכה. תודה לכל מי שקורא ותודה למי שלא קורא.

לוחמי אופל – הדור החדש – פרק 6

ג'וקר 08/09/2014 600 צפיות תגובה אחת
ג'ק קָאסֶל הצליח לחסל את מקור המידע היחיד שהיה לקיסרות, בתוך השטח של הקואליציה האיברית, ומכין מלכודת לגרג רומונוב, יש לי משימה בשבילכם זה יותר עזרה, תנו לי רעיונות להמשך הסיפור. כל רעיון יתקבל בברכה. תודה לכל מי שקורא ותודה למי שלא קורא.

כלא בוגוטה, קולומביה 20:56

המסוק ביצע נחיתה מאיר בפנסיו את הלילה הגשום, וג'ק קָאסֶל ירד ממנו וחייליו ליוו אותו אל מתקן הכליאה "ברכות ג'ק קָאסֶל." אמר מפקד הכלא, גבר רחב גוף עם כומתה אדומה, מה שסימן אותו כמפקד גבוה בחונטה המקומית, "הצלחת להרשים הרבה חברים בקואליציה האיברית, עם התקיפה ברוסיה." ג'ק חייך אליו ושאל "הוא פה?"
"כן." ענה מפקד המתקן "תפסנו אותו מדבר עם מישהו אבל הוא הספיק להשמיד את המכשיר."
"אני יודע עם מי יצר קשר." ענה ג'ק "ואני מתכוון לטפל בזה."
"מצויין." אמר המפקד "אנחנו נותיר לך אותו." ג'ק והוא פסעו לעבר המתקן "איך הוא חדר לכאן?" שאל מפקד המתקן בזמן שהם עברו במסדרונות, קללות האסירים ליוו אותם, "כסף והרבה קשרים בצבא הקולומביאני." ענה ג'ק "אני הייתי מהממונים עליו, אבל דרכינו נפרדו." ג'ק פנה בעקבות מפקד המתקן ולבסוף הם נעצרו מול דלת חדר חקירות "כמה ימים הוא לא אוכל?" שאל ג'ק "יומיים.. שלוש מי סופר." אמר המפקד בחיוך, "מצויין." מלמל ג'ק ופתח את הדלת, האור נדלק ואדם לבוש בבגדי הצבא הקולומביאני "קָאסֶל." הוא לחש "ידעתי שאתה עומד מאחורי זה."
"זה מה שיפה בך מקס, אתה תמיד נוגע בנקודה." אמר ג'ק בחביבות "אני די מתגעגע לחוכמות שלך."
"אתה לא תצא מזה בזול ג'ק." לחש מקס "זה מה שפּייק אמר." הפטיר ג'ק "גם אותו הרגת?" שאל מקס "כן." ענה ג'ק "בעצם שיחררתי אותו."
"למה אתה מתכוון?" שאל מקס בחשדנות "אני גרמתי לו לציית למוות."
"זה שיחרור." אמר מקס לעצמו "תמיד היית מוזר ג'ק לא פלא שהמסדר החליט להשעות אותך."
"זה היה אי-הבנה אחת גדולה מקס ואתה ידעת את זה." אמר ג'ק בשקט, הכעס החל לכרסם בתוכו, "אז מה עוד עשית בזמן שחשבנו שאתה מת?" שאל מקס "למה להשתקע בהיסטוריה כשאפשר לספר את האירוע הכי אקטואלי?" שאל ג'ק "בזמן שתפסו אותך אני סידרתי שטיל רוסי שנגנב ממעבדת הקיסרות באיזור צ'צ'ניה יפגע בניו-יורק."
"אתה משוגע ג'ק." לחש מקס "אתה תפתח מלחמת עולם שלילשית, הקיסר לעולם לא היה רוצה בזה."
"מאיפה לך לדעת מקס? הקיסר נעלם!" צעק ג'ק בכעס, נמאס לו שמדברים בשם הקיסר "ג'ק אתה גורם להרג, מה אתה רוצה?"
"השאלה היא לא מה אלא מי." לחש ג'ק "וזה את גרג רומונוב."
"אתה חושב שהוא יטריח את עצמו בשבילך?" שאל מקס, "כן." לחש ג'ק "ברגע שהוא יידע שזה אני הוא ינסה לעצור אותי."
"למה אתה חושב ככה." שאל מקס הוא נראה לחוץ יותר ויותר "כי הוא יודע עלי דבר אחד שלא ידעתם."
"ומה זה ג'ק?" שאל מקס, וג'ק הושיט את ידו ותפס את גרונו של מקס "שאני יותר לא החוליה החלשה." הוא לחש וריסק ביד אחת את גרונו של מקס. הוא יצא מהחדר ופנה אל חוזה "תקרא לשאר הלוחמים שלנו אנחנו נוסעים לניו-יורק." חוזה מיהר לעשות כן, וג'ק שלף את הסמארטפון שלו מהכיס וסימס "הגיע הזמן לצרף חברים חדשים אל המסיבה הזו."


תגובות (1)

אין לי כל כך רעיונות, אבל אני נהנה כל בוקר לקרוא את הפרקים שלך, זה פשוט מדהים, אין לי דרך אחרת לתאר את זה ואני ממליץ לך להאריך קצת את הפרקים. זאת רק עצה.

08/09/2014 07:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך