ג'וקר
הרגע הזה שגרג יגיע לניו-יורק יקרה השאלה היא מי יוכל להציל אותו ממלכודת כלכך מתוחכמת, הגנרל? מישהו? הכל יתבהר בהמשך. תודה לעמית שממשיך לעודד אותי. ולכל ה-25-45 קוראים לפחות תדרגו. זה גם משהו. אני מנסה להגיע לבחירת העורכים. ואני צריך את העזרה שלכם. תודה לכם.

לוחמי אופל – הדור החדש – פרק 8

ג'וקר 10/09/2014 584 צפיות תגובה אחת
הרגע הזה שגרג יגיע לניו-יורק יקרה השאלה היא מי יוכל להציל אותו ממלכודת כלכך מתוחכמת, הגנרל? מישהו? הכל יתבהר בהמשך. תודה לעמית שממשיך לעודד אותי. ולכל ה-25-45 קוראים לפחות תדרגו. זה גם משהו. אני מנסה להגיע לבחירת העורכים. ואני צריך את העזרה שלכם. תודה לכם.

קראקס, ונצואלה, משרדי הקואליציה האיברית 03:01

ג'ק הביט בנשיא בשקט בזמן ששמע את הגשם מטףטף, 'קו המשווה הוא חשב המקום הכי מעצבן בעולם' ג'ק התחרט על הרגע שבחר דווקא בקואליציה האיברית "אין לך מושג מה נגרם בגללך." אמר הנשיא בכעס, "אל תהיה כלכך נסער." אמר ג'ק בפיהוק, "אל תחשוב לרגע, שאני צוחק." אמר הנשיא, "אתה שיגרת טיל רוסי לתוך ניו-יורק?" שאל הנשיא האי אמון, "כן." ענה ג'ק "ואם יעלו על זה?"
"האמריקאים בחיים לא יעלו על זה, הם רוצים לראות את הרוסים אשמים והם יעשו את זה."
"קשה להאמין לך." מלמל הנשיא "למרות שהפופולאריות שלי עלתה לאחרונה."
"זה בזכותי." אמר ג'ק "אני זוקף את זה לזכותך." אמר הנשיא, "אז אתה נותן לי אישור ללכת לניו-יורק?" שאל ג'ק בכעס, "אני לא יכול לשלוח עשר איש למדינת אוייב." אמר הנשיא, "אני יכול לחפש אותם לאנשי מאפיה." אמר ג'ק "או שכירי חרב, יש לי חברים בחווארז."
"איך תסדר את זה?" שאל הנשיא. "פשוט מאוד." אמר ג'ק, "אני מסיע אותם אל הונדורס, משם לוקח אותם אל מקסיקו ומשם לגבול מקסיקו-ארצות הברית ומשם אני משיג טרמפ לאזור הלחימה בתור מתנדב אמריקאי, ומשם זה מגיע לאזור לחימה אין זיהוי לאף אחד אני אתפוס פיקוד בתור מפקד גדוד."
"אני לא מאמין שתצליח לעשות את זה." אמר הנשיא "נסה אותי." אמר ג'ק "יש לי חברים בכל מקום."
"אני יכול לשאול אותך משהו?" שאל הנשיא, "כן?" שאל ג'ק, "נגד מי אתה נלחם?" ג'ק חייך ולחש "אני נלחם נגד המשתיקים, אנשים שלא מוכנים שהקדמה תהיה חלק מהחיים שלהם פרמטיביים שלא חיו מעולם במודרניזציה, אתה רואה את זה?" הוא הזיז את צווארונו וחשף כתם אדום כהה "אלוקים אדירים." לחש הנשיא "אני הזרקתי לעצמי תמיסה מדעית שפיתחנו אני וחבר שלי ואתה יודע מה קרה? החבר שלי שפיתח יחד איתי את התמיסה מסר את מה שעשיתי לאחראים עלינו והם החרימו אותי ושלחו אותי מהמסדר."
"הכל בגלל שעסקת במדע?"
"הכל בגלל שאני שילבתי מדע ואת האידיאולוגיה של המסדר." לחש ג'ק "מה אתה רוצה לעשות?" שאל הנשיא "להרוג את האדם שהלשין עלי." לחש ג'ק "מה השם שלו?"
"גרג רומונוב." לחש ג'ק "עוד רוסי." אמר הנשיא "אל תעז לזלזל בו." אמר ג'ק "הבן-אדם הזה נלחם איתי בצ'צ'ניה, הוא שרד קרב מגע עם חמישים וואהבים צ'צ'נים חמושים בחרבות מעוקלות, הוא נצר לשושלת רומונוב."
"והוא חבר שלך לשעבר." השלים הנשיא, "בדיוק." אמר ג'ק "אני הורג אותו לא משנה מה יקרה."
"איך אתה יודע שהוא יגיע לניו-יורק?" שאל הנשיא "כי הוא מכיר אותי והוא יודע שאני יריתי את הטיל הזה ושאני מחכה לו שם."
"ואם אתה תיכשל לחסל אותו בניו-יורק?" המשיך הנשיא לשאול "אם אני לא אהרוג אותו האמריקאים כבר יעשו את זה, בעודנו מדברים כוחות של צנחנים רוסיים נלחמים עם כוחות של המשמר הלאומי בניו-יורק."
"איך אתה יודע שזה המשמר הלאומי?" שאל הנשיא בחשש "כי רוב הכוח האמריקאי נלחם נגד הצי הסיני."
"אתה יודע לתאם מתקפות יפה." אמר הנשיא "כמו שאמרתי." אמר ג'ק יש לי הרבה חברים "האמריקאים יהרגו כל מי שנראה כמו חייל ודובר רוסית גרג רומונוב נכנס למלכודת שלי." אמר ג'ק בחיוך ניצחוני.


תגובות (1)

וואו, זה יפה, פרק נהדר, אין לי מילים לתאר את חווית הקריאה הזאת… מחכה למחר בבוקר, לפרק הבא

10/09/2014 06:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך