ג'וקר
הגנרל וגרג רומונוב עומדים בפני החלטה קשה לצאת למתקפת מנע או רק לעמוד בצד כמו שפנים, גרג טוען שצריך לחסל את לוחמי האופל הבוגדים, והגנרל טוען שצריך לחכות לשעת הכושר, מה אתם חושבים? האם תתמכו בפרק הבא בכלל בואו ונבחן אותכם.

לוחמי אופל – הדור החדש – פרק 3

ג'וקר 03/09/2014 563 צפיות תגובה אחת
הגנרל וגרג רומונוב עומדים בפני החלטה קשה לצאת למתקפת מנע או רק לעמוד בצד כמו שפנים, גרג טוען שצריך לחסל את לוחמי האופל הבוגדים, והגנרל טוען שצריך לחכות לשעת הכושר, מה אתם חושבים? האם תתמכו בפרק הבא בכלל בואו ונבחן אותכם.

כיכר האדומה,מוסקבא, רוסיה, 17:41

"אף אחד לא היה מאמין." מלמל גרג לגנרל, הם עמדו על גשר שהשקיף לעבר הקרמלין, גרג חשב על מה שקורה לאחרונה, דור של מייסדים נעלם מהקיסרות, אין איש וותיק משחר הקיסרות או מהתקופה של השיא, רק גנרל צעיר בימים שהחזיק בצבא עצום אך לא מאורגן, גרג חשב על כך אך לא יכל לדמיין, הקיסר הנוכחי נעלם מה שמותיר את גורל הקיסרות בידי הגנרל הממשלה פורק ואת מקומה החליפה מ.צ.ע (המועצה הצבאית העליונה) הם היו כמו טנק עוצמתי ללא מנוע, "על מה אתה חושב גרג?" שאל הגנרל "על כלום." מלמל גראגורי רומונוב, גרג היה הכינוי שהשתמש בו הגנרל מכיוון שהם גדלו יחד בבית הספר וגם במסדר האופל, "המועצה לוחצת עלי להיפגש עם נשיא רוסיה."
"שייחנקו." מלמל גרג, "נוקשה כמו תמיד, גרג איך אני אמור לקבל החלטה על מלחמה בלי אישור מנשיא של מדינה שעל השטחים שלה אנחנו חיים כמו רוח רפאים בבית מלא אנשים?"
"אתה יודע שהנשיא עסוק ארצות הברית עומדת לו על הראש." ענה גרג "גרג אני מניתי אותך לסגן שלי לא בגלל אבא שלך ולא בגלל החכמה שלך."
"בגלל מה?" שאל גרג בשיעמום, "בגלל שאתה הצלחת להוכיח פיקוד נאה בזמן מקרה חמור… אני לעולם לא אשכח את מה שקרה בגודרמס (צ'צ'ניה) איך זה שאתה עמדת איתן נגד הוואהבים."
"זה לא היה משהו מיוחד." מלמל גרג "זה היה אקט של גבורה." אמר הגנרל "גרג אני צריך אותך, לוחמי אופל רבים בגדו בנו ואנחנו לא יודעים איפה הם."
"תחפש בדרום אמריקה, לשם הנאצים ברחו אחרי מלחמת העולם השנייה." ענה גרג "אני לא יכול לשלוח לוחמי אופל מעבר לים איבדנו חמש כבר רק על הניסיון לתפוס את ג'ק קאסל."
"המז*** הזה עדיין חושב שהוא יצא מתחום השיפוט שלנו." מלמל גרג "אני אביא אותו לדין."
"אני מקבל מידע על זה שהוא יצר קשר עם הקואליציה האיברית." אמר הגנרל "מה אתה רוצה שאני אעשה?" שאל גרג "אני צריך שתשחרר הודעה לציבור עם יתר לוחמי האופל שהמסדר תומך בשלטון שלי, אחר כך אני רוצה שתלך לדגסטאן ותיפגש עם התובע הכללי עד מבין שהאחיזה שם מידרדרת מרגע לרגע."
"עוד משהו?" שאל גרג "כן, תיצור קשר עם החברים שלנו בבוגוטה."
"עוד פעם מתכנן מתקפת מנע?" שאל גרג בשיעמום, "לא רק מכין את השטח, למקרה שהקואליציה תחליט לעשות משהו טיפשי."
"ואז הכל נופל על רוסיה." אמר גרג "הנשיא יבין, הוא חייב לי הרבה, ומי יודע אולי נמצא את הלוחמים הבוגדים."
"איפה היו החברים מהשינאבו כשזה קרה." מלמל גרג כוונתו הייתה למשטרה החשאית של הקיסרות "הפופולאריות שלהם ירדה פלא מאז האסון הגדול." הגנרל הביט בגרג ולחש "אף אחד לא ידע שזה ייצא מכלל שליטה, אף אחד."
"מה אתה מצפה כשאתה נותן ללוחמי אופל להתעסק במעבדות?!" שאל גרג בכעס "שכחו כלכך מהר את הלקחים של צ'רנוביל?!"
"בני אדם לא לומדים מכלום." לחש הגנרל והביט אל האופק "אם היו לומדים משהו מההיסטוריה הרבה טעויות לא היו קורות."
"אני אתפוס את המטוס הראשון לדגסטאן עם שחר." אמר גרג ועזב את המקום.


תגובות (1)

וואו, זה נפלא. בדיוק הז'אנר שאני אוהב, אני מאוד אוהב את הכתיבה והעלילה, אני מחכה לפרק החמישי.

04/09/2014 07:05
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך