ג'וקר
אני יודע שהוא קצר אבל יום שישי היום מתנצל, אתמול לא כתבתי פרק כי היה לי ביקור חולים אצל אח של חבר שלי. שבת שלום יהודים יקרים.

לוחמי אופל – הדור החדש פרק 10 – קצר מאוד!

ג'וקר 12/09/2014 636 צפיות תגובה אחת
אני יודע שהוא קצר אבל יום שישי היום מתנצל, אתמול לא כתבתי פרק כי היה לי ביקור חולים אצל אח של חבר שלי. שבת שלום יהודים יקרים.

האי מנהטן, ניו-יורק, ארצות הברית.

"אני מרגיש אותו." אמר ג'ק בשקט, הוא וחייליו עמדו בגג מרכז הסחר העולמי וצפו בחיילים מהמשמר הלאומי נוסגים מאש התופת של מסוקי הפדרציה הרוסית, "את מי?" שאל חוזה, "את גרג רומונוב." לחש ג'ק "אני מרגיש שהוא בסביבה." הוא בחן את האופק עשרות מסוקים משתי הצבאות נסקו ממעל, "הנה." אמר ג'ק בחיוך של ניצחון, חמש מסוקי מי-24 פרצו מתוך העננים ובעקבותיהם הגיע אנטונוב-225 "אותה שיטה אחרי חמש שנים." מלמל ג'ק, "קדימה." הוא אמר לחייליו. הם עלו על המסוק שלהם שפעל מראש וזה נסק לשמיים, "גרג תמיד אמר שכניסה עם מסוקים ומטוסים תמיד מסיחות את האוייב." הסביר ג'ק "והוא עושה את זה כרגע." ג'ק בחן את מטוס האנטונוב ואמר לטייס "תעקוב אחרי המטוס." הטייס ציית וכיוון את המסוק לעבר המטוס, המסוקים הסתובבו לעבר המסוק שלהם והחלו לירות, הטייס משך את המוט וזה נסק למעלה, "תתקדם לשם." פקד ג'ק "אדוני זה בלתי אפשרי." אמר הטייס "לא כשאתה על ההגה." אמר ג'ק ודחף את הטייס החוצה והתיישב במקומו של הטייס, "אני אתפוס אותך." הוא לחש, מתעלם מהמבטים המזועזעים של חייליו, הוא כיוון את המסוק לעבר מטוס התובלה אך אחד המסוקים סימן אותו, "לא היום." הוא מלמל ושילח במסוק אש תופת שני טילים פגעו בו והמסוק איבד את שיווי המשקל לו וצנח, ג'ק כיוון את מסוקו לעבר המסוק השני. "נוחו בשלום על משכבכם!" הוא צעק כשירה טילים. המסוק השני התפוצץ וג'ק צחק. "קדימה קדימה…" הוא לחש "איפה אתה גרג?" שלושת המסוקים נסגו אל צידו האחר של המסוק, ג'ק כיווון את מסוקו אל האנטונוב כשהגיע אל גחון המטוס הוא חימש את הטילים ולחש "אני יודע שאתה שם." לפתע הגחון נפתח ומתוך המטוס יצאו תריסר גברים לבושים במדים שחורים, "מה ל…" מלמל ג'ק כשראה שכולם מחומשים ב-RPG הם כיוונו אותו לעבר המסוק שלו, ג'ק כיוון את הטילים אל פתח המטוס וירה אותם בדיוק כשטילי ה-RPG נורו המטוס איבד גובה וג'ק מלמל "אתה לא מצא מזה ככה גרג. ממש לא." הטילים פגעו במסוק ופיצוץ כבד העיף את ג'ק לאחור.


תגובות (1)

שבת שלום, וואו חיכיתי שיהיה קצת אקשן והנה זה קורה קרב המסוקים הגדול, אני ממשיך וקורא את כל הפרקים שאתה כותב, הם נפלאים, מקווה שתמשיך

12/09/2014 19:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך