ג'וקר
מה הקשר בין מתקן מדעי לבין לוחם אופל עצבני? איך תגיב הקיסרות? האם זו הכרזת המלחמה לה חיכה הגנרל? ימים יגידו.... תודה לכל מי שקורא תגיבו ותדרגו. אתם קובעים את ההמשך.

לוחמי אופל – הדור החדש – פרק 4

ג'וקר 05/09/2014 563 צפיות תגובה אחת
מה הקשר בין מתקן מדעי לבין לוחם אופל עצבני? איך תגיב הקיסרות? האם זו הכרזת המלחמה לה חיכה הגנרל? ימים יגידו.... תודה לכל מי שקורא תגיבו ותדרגו. אתם קובעים את ההמשך.

מעבדות הצבא הקיסרי, גבול צ'צ'ניה-סטברופול, רוסיה 23:57

ג'ק קאסל, תלמיד לשעבר במסדר האופל, מכל לוחמי האופל הוא היה מצויין ביותר ונועד להיות המפקד של המסדר, אך הכל נהרס כשהאסון הגדול קרה, האם זו אשמתו שקצת מחקר שיבש את כל מה שבנה, הוא לא הטריח את עצמו בשאלות האלה והתכונן, "מה אנחנו עושים קומנדנטה?" שאל אחד מחיילי הקואליציה "אנחנו מחכים." הוא ענה בשקט והשקיף לעבר המתקן, כאן הוא עבד, כאן הוא התחנך וכאן נפל או זה מה שחבריו לשעבר חושבים, "מחכים למה?" שאל החייל, "לחלופי משמרות." ענה ג'ק בכעס "ותפסיק לשאול שאלות!" הוא בחן עם המשקפת שלו שוב, אסור להיות טיפש עם הקיסרות, הם בטח שינו את מערך השמירה הוא חשב, "טוב." הוא אמר "צוות אלפא מחכה ליד השערים כשאנחנו מתפרצים צוות זהב באים איתי וצוות דלתא מחפה עלינו." הם היו רק "איך נצליח להיכנס אנחנו רק אחד עשר."
"הכל עניין של אסטרטגיה." ענה ג'ק "איפה מטולי ה-RPG?" הוא שאל

פיצוץ כבד החריד את כל האזור מתוך החשיכה יצאו אחד עשר דמויות ופתחו באש, ג'ק מיד הוביל את הקבוצה שלו דרך השער הראשי, הוא חמק מיריות שכיוונו לעברו מספר לוחמי אופל וזינק לעברם, לוחמי האופל היו המומים מהקפיצה שלו הוא שלף את סכינו ושיסף את גרונותיהם, שוב יריות כוונו לעברו הוא חמק אף מאלה מפלס דרך לחיילים שלו "חוזה!" הוא צעק לאחד החיילים שלו "תסמן לאחרים להיכנס!" הוא המשיך לרוץ, הוא פשוט נהנה מכל רגע, הוא שבר את גרונו של לוחם אופל שניסה לחסום אותו הוא עבר את אולם הכניסה את המפקדה של המשמר על המעבדה, הוא נעצר והביט מהגשר שהוביל את המעבדה, ג'ק השקיף וחיפש את מפקד גדוד לוחמי האופל המקומי, הוא איתר אותו ומיד קפץ מהגשר הנחיתה לא הזיזה לו, הוא שלף את נשקו וירה לעבר המדענים שנסו על נפשם "תן לילדים בני שמונה עשרה להגן עליכם!" צעק ג'ק בטירוף, בצעדים עדינים הוא פנה אל המפקד ששלף את אקדחו וכיוון אותו לעבר ג'ק "קדימה." ג'ק לחש "תירה." המפקד ירה היישר במצחו אך הכדור ניתז ממצחו, אגרוף עוצמתי הוטח בפניו של המפקד וזה צנח כמו בובה שנחתכה מהחוטים שלה הוא מישש את אפו המדמם ולחש "מה לעזאזל זה היה?"
"תראה פייק." ג'ק אמר למפקד, הם הכירו זה את זה פייק החליף אותו אחרי שהודח מתפקידו, "אתה יודע שלא תוכל להתחמק מזה." לחש פייק, אמריקאי כמוהו אבל אוייב, "אתה יודע מה הבעיה שלך פייק?" שאל ג'ק בחיוך "אתה רציני מידי תמיד היית רציני, אתה חייב יותר להכניס קצת אור לחיים שלך כמוני." הוא תקע את הסכין שלו בכתף של פייק וזה צעק בכאב, הסכין נכנסה עמוק יותר אל כתפו והצמידה את גופו ואת הבגד שלו אל הקיר הבטון, ג'ק קם אל לוח הבקרה שניצב ליד המקום בו ישב פייק "בואו נראה." לחש ג'ק בזמן שחייליו הגיעו "היו בעיות?" שאל ג'ק "כולם שם מתים." אמר חוזה, "בשביל מה זה?" שאל חוזה כשג'ק סובב את המפתח שמעליו נכתב 'מנגנון השמדה עצמית' ג'ק הביט בו ושאל "מה אנחנו עושים כשאנחנו מדליקים גפרור?" חוזה נראה מבולבל "מדליקים אור?" הוא השיב בשאלה "אבל ממה נוצר האש?" שאל ג'ק "גופרית." אמר אחד החיילים "בדיוק החיכוך גורם להדלקת אש, וזה מה שאנחנו עושים," הוא אמר "אנחנו מדליקים גפרור!" הוא לחץ על הכפתור ואמר "סיימנו."


תגובות (1)

וואו מדהים! אהבתי מאוד

05/09/2014 07:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך