ג'וקר
האם זה הסוף? האם גרג רומונוב האגדי מת? את זה נברר בעוד שתי פרקים. מצטער שוב על הפרק הקצרצר מיום שישי, ביקור חולים זה עניין חשוב בשבילי ובמיוחד אם זה בשביל חבר טוב, שבוע טוב.

לוחמי האופל – הדור החדש – פרק 11

ג'וקר 14/09/2014 551 צפיות תגובה אחת
האם זה הסוף? האם גרג רומונוב האגדי מת? את זה נברר בעוד שתי פרקים. מצטער שוב על הפרק הקצרצר מיום שישי, ביקור חולים זה עניין חשוב בשבילי ובמיוחד אם זה בשביל חבר טוב, שבוע טוב.

חצי האי מנהטן, ניו-יורק, ארצות הברית, 11:09

גרג הבין שמשהו השתבש כשהמטוס החל לאבד גובה, "מה קרה." הוא שאל את בָק "ירו לתוך המטוס." ענה בָק "תשלח את יחידת התיקונים."
"אין אותם איתנו." אמר בָק "אז אנחנו צריכים לטפל בזה." אמר גרג, "כמו בזמנים ההם." אמר בָק "תשמע יש לי ווידוי." הוא אמר "מה?" שאל גרג "השילדות מגן לגוף.." הוא מלמל "אני נתתי אותם למדענים במחלקת הפיתוח והם הוסיפו להם מנגנון טיסה." גרג לא ידע אם לצחוק או לבכות "על זה אתה בוכה?"
"אל תגיד שאני בוכה." אמר בָק' "לא קרה כלום." אמר גרג "בוא נזוז." הם נכנסו אל תוך אחד מהחדרים שלהם וגרג לבש את השילדה שלה נוסף קופסא מאחור, "אל תגיד לי שזה גז." אמר גרג "ידעתי שתכעס." מלמל בָק "אז מה עוד הוספת שם?" שאל גרג "לא כלום אם אתה מחשיב את המצנח האוטומטי."
"לעזאזל." מלמל גרג, וניגש אל תא התובלה, בָק שפסע לידו מלמל "אני חייב להודות שניחשת יפה איך ג'ק יפעל."
"זה לא ניחוש." אמר גרג "היינו עובדים ככה תמיד." בָק הביט בו לרגע ואמר "אני מקווה שאתה לא מתחרט על מה שעשית."
"לגמרי לא." אמר גרג בשקט הם הגיעו אל תא התעבורה, "איזה בלאגן." מלמ גרג, "בלאגן היה מילה עדינה למה שהתחולל שם האש בערה בכל מקום מכלה את התחמושת שגרג הביא, שלוש גופות היו מוטלות שם "תפנה את הגופות, אני אטפל באש." אמר גרג לבָק, "בסדר." אמר בָק וניגש אל הגופות, גרג שלף את המטף ולחש, "יותר מכולם אני ממש לא אמור לעשות את העבודה הזו."
הוא החל לכבות את האש, כשלפתע המטוס היטלטל "מה ל.." מלמל גרג "משהו פגע במטוס." מלמל בָק, "או להפך." הוא מלמל, גרג שלף את נשקו ולחש "תהיה ערני." שוב טלטלה תקפה את המטוס, ולפתע דפיקה נשמעה וגרג לחש, "תיזהר." דלת התא הועפה ממקומה ולתוך המטוס נכנס ג'ק קאסל, "לעזאזל!" צעק בָק וכיוון את נשקו לעבר ג'ק וירה ג'ק התעלם מהיריות יזינק לעבר גרג, כמו בהילוך איטי גרג שלף את הסכין שלו מה שבדיוק ג'ק עשה, "אותך לא רואים שנים." אמר ג'ק בחיוך "בדיוק מה שעמדתי לומר." ג'ק תקף והניף את הסכין, גרג מיד חסם אותו, "אתה יודע מה מצחיק בקשר אליך." אמר ג'ק "אתה תמים כמו השאר." הוא זינק לעבר גרג והיכה, גרג חסם את המכה אך ידו ג'ק לפתה את גרונו גרג צבר את האוויר מיד, ותפס את הכתף של ג'ק, "אי!" צעק ג'ק ושיחרר את גרג "תמיד יודע לבחור נקודות חולשה." אמר ג'ק, וזינק שוב לעבר גרג לדקה שלמה גרג וג'ק ניהלו קרב בעוד בָק ניסה לחסום חיילי קואליציה שטיפסו אל המסוק בעזרת חבלים. "אתה הראשון מבין כולם גרג." אמר ג'ק, "אתה תראה את תקומתם של לוחמי האופל החכמים."
"חכם היא מילה טיפשית בשביל לתאר את מה שאתה עושה." ענה גרג אך אגרוף ברזל בפרצוף שלו העיף אותו לאחור, גרג קם מיד והרים את הסכין שלו המטוס היטלטל שוב וגרג ניצל זאת כדי לטפס על הקיר הוא זינק והצליח לטפס שלוש מטר, הוא קפץ מהקיר ונחת היישר על ג'ק, ג'ק שכב על בטנו וגרג שלף את הסכין מחדש ושיסף את גרונו של ג'ק, אך במקום לחתוך את צווארו של ג'ק, נשברה הסכין "מה לעז.." לחש גרג וחטף מכה בפרצוף "הנה עוד משהו טיפשי בך גרג." אמר ג'ק שניער את גרג מעליו, "אתה עיוור, עיוור שעוקב אחרי הכלב שלו, האידיוטיות שבך מתכופפת בפני אנשים כמו הגנרל." הוא קם וניגש אל גרג, עוד מכה בפרצופו וגרג החל להיטשטש, "אתה הראשון." מלמל ג'ק, עוד אגרוף ועוד אחד, גרג חש כיצד הטעם המתכתי של הדם מתפשט בפיו, "ואתה לא תהיה האחרון." המשיך ג'ק, גרג חש כיצד הוא נגרר אל פתח תא התעבורה, "חוש את הפחד על ידי הגובה. אמר הקיסר פובוס." ג'ק צעק מעל שריקת הרוח, "אני מניח שאתה תרצה לנסות את זה בעצמך." הוא הוסיף והשליך את גרג, גרג מיד ניסה ללחוץ על הכפתור שמפעיל אך זה סירב להפעיל את הסילון. "שילדת תעופה." מלמל גרג לעצמו ועצם את עינו למראה הקרקע המתקרבת."


תגובות (1)

וואו, פרק נפלא, המשך!

14/09/2014 07:36
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך