ג'וקר
אוקיי יצא לי פרק שכל הבנות שקוראות קיוו לו. סבבה קיבלתם אותו. העניין הוא שאני שלחתי בקשה למערכת האתר כדי שיקבלו את הסיפור שלי לבחירת העורכים ומשום מה לא קיבלתי תשובה. אני רוצה שתשלחו להם את פרק הניסוי או את הפרק שהכי אהבתם, היעד הוא בחירת העורכים. תודה לכל הקוראים.

לוחמי האופל – הדור החדש – פרק 12

ג'וקר 14/09/2014 581 צפיות 2 תגובות
אוקיי יצא לי פרק שכל הבנות שקוראות קיוו לו. סבבה קיבלתם אותו. העניין הוא שאני שלחתי בקשה למערכת האתר כדי שיקבלו את הסיפור שלי לבחירת העורכים ומשום מה לא קיבלתי תשובה. אני רוצה שתשלחו להם את פרק הניסוי או את הפרק שהכי אהבתם, היעד הוא בחירת העורכים. תודה לכל הקוראים.

מנהטן, ניו-יורק, מיקום לא ידוע. שעה לא ידועה

גרג ששכב על בטנו ופקח את עינו הימנית הוא בחן את השטח והגיע למסקנה אחת: החושך שלט כאן, הוא ניסה לקום אך נוכח לדעת כי גבו לא מגיב, "שילדות מגן." הוא לחש, תירגע, הוא אמר לעצמו, נסה לברר איפה אתה, גרג פקח את עינו השמאלית ובחן את האזור עיניו התרגלו לחושך והוא יכל לשים לב שהוא בחדר שינה, הוא לא יכל לומר אם הוא של מבוגר או של ילד, הוא רק חיכה… הוא הבחין בטלווזיה "התדר הקיסרי…" הוא מלמל וניסה לקום, אך גלי הכאב שיתקו אותו, "אי." לחש גרג, כל העמוד שידרה שלו צרב, הוא ניסה שוב והצליח להתרומם הוא קם בגב כפוף ופסע לעבר הטלווזיה, הוא מיד התכופף לעברה והחל להפעיל אותה, החדשות החלו להופיע אם זה, CNN או פוקס ניוז, גרג העביר מה-BBC ולבסוך נעצר בתדר הרוסי, גרג פתח בזהירות את הממיר ושלף מפיו שבב זעיר שנמצא מאחורי אחת משינו הטוחנות, השבב הזה היה חלק ממערך המודיעין וההישרדות של כל לוחם אופל. הוא הניח את השבב בתוך הממיר ומיד הופיע ערוץ אחר לחלוטין "כרגע בקיסרות." אמר קריין חדשות לבוש בשחור כולו, "כאוס מוחלט מ.צ.ע דורשת וועדת חקירה לגבי מה שקרה בשמי מנהטן לוויה צנועה נערכה ללוחם גראגורי רומונוב, שגופתו לא נמצאה בשדי הקרב, ובנתיים הודעה מיוחדת מאת הזרוע הצבאית של מסדר האופל," התמונה התחלפה וחמישה איש לבושים בשחור מכף רגל ועד ראש ורעולי פנים בניהם עמד על ברכיו לוחם מהקואליציה האיברית, גרג לא האמין למראה עיניו הלוחם שעמד באמצע שלף דפים והחל להקריא "בשם הקיסר, אנו הניצבים בפניכם לוחמי מסדר האופל, מגיני האומה האפלה, ועבדיו של הקיסר פובוס, אנשי הצללים ונאמני הקיסרות, פניה זו הינה אל נשיא הקואליציה האיברית, אתה עוררת את חמת הקיסר הנוכחי, התערבותך בענייני החוץ של הקיסרות גרמה לכך שלוחמיך ימותו כמו זה, אנו לוחמיו של הקיסר לא יכולים לשתוק למראה החוצפה שהפגנת אתה ובעלת בריתך ארצות הברית של אמריקה, אתה אשר יצרת קשר עם לוחם האופל הבוגד ג'ק קאסל אשר פניה זו הינה גם אליו, בשם כל הקדושים שנפלו על הגנת הקיסרות ובניהם גראגורי רומונוב יהי זכרו ברוך, אתם תשלמו על כך כולכם, ובפרט לך ג'ק קאסל ימים קשים יעברו עליך, הממונים עלינו הינם הגנרל וראש המסדר איש אינו אומר לנו מה לעשות אנו נשיג אותך ואף נהרוג אותך ואנו פונים אל הקואליציה האיברית שוב. היפרדו נא מעל ג'ק קאסל שאם תעמדו בדרכינו אתם תחוו סבל אשר כמוהו לא נראה, השבח לקיסר ולקיסרות." ובמילים אלה אחד מרעולי הפנים ירה בעורפו של החייל. גרג הביט המום בתמונות, הדובר בסרטון היה בָק, "סליחה." אמר מישהו וגרג הביט בפתח החדר, "מה ל.." אמר גרג שרק עכשיו שם לב שהוא לבוש רק בתחתונים, הוא ניסה לקום מיד אך הכאב בגב סימא אותו הוא נפל על גבו הכואב וגנח. "אתה יודע." אמר הקול וגרג קלט שזו בחורה, "לנסות לעשות תנועות חדות כאלה עם בקע בעמוד השידרה זה מעשה די טיפשי." גרג מלמל משהו על טיפשות, "תחזור למיטה." היא אמרה "אני לא יכול." מלמל גרג "שכחת לגבי הבקע."
"אז איך קמת לטלווזיה?" היא שאלה. "שאלה טובה." אמר גרג "אולי תחזירי אותי למיטה כדי שאני אוכל לדבר על זה." הבחורה נאנחה בכעס ועזרה לגרג לקום וגרג חזר לשכוב על המיטה. "אתה מתכרבל הרבה." היא אמרה "איך את יודעת?" שאל גרג וחש כיצד הוא מסמיק, מזל שהחדר הזה חשוך, הוא חשב "כי אני ישנתי איתך." ענתה הבחורה בחיוך "מה?!" שאל גרג בכעס "ששש…" אמרה הבחורה בכעס "אם ההורים שלי ידעו שאתה כאן הם יהרגו אותך."
"איפה המדים שלי?" שאל גרג בכעס "החבאתי אותם." אמרה הבחורה "תחזירי לי אותם." אמר גרג, הוא חש כיצד הזעם שלו מתלקח, "בזהירות איוואן האיום, אם ההורים שלי יראו אותך עם המדים האלה, שאגב נראים מאוד מאוד רוסיים."
"מה ההורים שלך? רוצחים שכירים?" שאל גרג, "כמעט." היא ענתה "אמא שלי סוכנת במשרד לבטחון המולדת ואבא שלי הוא איש צבא." גרג הרגיש איך הפחד מכרסם בתוכו "נהדר." מלמל גרג "ממש נהדר."
"היי אל תיבהל רוב הזמן הם לא פה." אמרה הבחורה "אבל אנשי הביטחון הלאומי מפטרלים פה ועוצרים חשודים." גרג נשען לאחור והיא התיישבה לידו "אז מה אני? מין אורח פצוע שמכניסים למיטה כדי להתחמם?" הוא שאל בציניות "סליחה." הוא מלמל כשהיא הביטה בו במבט כעוס, "קודם כל אתה קר כמו קרח בלילה." אמרה הבחורה "אני הצלתי אותך." היא הוסיפה "מה קרה בדיוק?" שאל גרג מיד "אתה נפלת מהשמיים." היא הסבירה "אני זהיתי את המיקום של הנפחלה שלך אתה נחתת ליד מרכז הסחר העולמי הישן, אני מיד אספתי אותך לפני שכוחות המשמר הלאומי הגיעו, ומכיוון שבית-החולים לא פעיל אני הבאתי אותך לפה."
"למה הבית-חולים לא פעיל?" שאל גרג, "כי פגע בו טיל."
"הטיל של ג'ק." אמר גרג בזעם, "מי? ג'ק קאסל?" שאלה הבחורה, "איך את יודעת?" שאל גרג "כי אתה ראית חדשות והשם שלו היה מוזכר." שתיקה מביכה שררה והיא לחשה "אתה לא חייל רוסי, אתה גם לא אל, מה אתה?" גרג חשב היטב לפני שענה, אך לבסוף נשבר וענה "אני לוחם אופל."
"אני בריג'ט או ברי." היא אמרה "אז את מביאה לי בגד או שאת מענישה אותי."
"עונש די קל יחסית." היא אמרה "בוא נשאיר את זה ככה."


תגובות (2)

פרק מושלם, סיפור נדיר…

17/09/2014 07:20

וואווו מגניב

07/10/2014 14:37
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך