ג'וקר
זה פרק שיסדר לכם קצת את העניין. מקווה לטוב. תודה לעמית ולאוליב שדי עוזרים לי. תודה!

לוחמי האופל – הדור החדש – פרק 20

ג'וקר 22/09/2014 609 צפיות 2 תגובות
זה פרק שיסדר לכם קצת את העניין. מקווה לטוב. תודה לעמית ולאוליב שדי עוזרים לי. תודה!

מנהטן, השטח המותר (מערבה לשטח ההפקר) ניו-יורק, ארצות הברית. 15:44

"תספר לי על הקיסרות." ביקשה ברי, גרג שישב על הרצפה וקרא מתוך ספר מלמל "זה לא דבר שאני יכול לדבר עליו עם כל אחד."
"אני מיוחדת." היא אמרה "מה הכוונה?" שאל גרג מבלי להרים את ראשו, "אני הצלתי אותך!" היא אמרה בזעם, "אני אחשוב על זה." שניהם ישבו בחדרה של ברי, גרג חזר עם ערימה של ספרים והחל לקרוא מהם, ברי שניסתה לעזור לו רק השתעממה, לפתע כרית פגעה בגרג בעוצמה, "היה לך את כל הזמן ללמוד כשהייתי בבית-ספר." היא אמרה בקול מאיים "את צודקת." אמר גרג וסגר את הספר, "מה את רוצה שאני אספר לך?"
"הכל."
"זה ייקח כמה ימים." התריע גרג "לפחות תגיד לי מה הקיסרות." היא ביקשה "טוב," גרג קם ממקומו והתיישב על המיטה, "לפני אלפי שנים הקיסר פובוס רצה להקים מקום בו יוכלו אנשים שלמדו את אומנויות האופל להתקיים אבל זה היה קשה לאחד את כולם הוא פנה לרוסיה שאז הייתה ארץ קפואה לחלוטין מלאה בשבטים אפלים, מתוך רצון טוב ושבועת כבוד הקיסר איסף את ראשי השבטים ויחד הם הקימו את הקיסרות, אבל הקיסר לא רצה להיות השולט ולכן שינה את שמה של מועצת ראשי השבטים למועצה לבחירת קיסרים, וככה הם בחרו בקיסר הראשון שהיה תלמיד של הקיסר פובוס, השם שלו היה סולווין הוא הכניע את השבטים שמרדו בקיום הקיסרות, אבל הוא נרצח עד היום לא יודעים איך."
"וואו." אמרה ברי, "אחר כך בחרו את קיאוס מקסימוס לקיסר, גם תלמיד של הקיסר, אבל שם קרה אסון השבטים התעוררו מחדש ועררו איתם מרד כל-כך עוצמתי שגררה איתה פלישה אל תוך הקיסרות של צבא אלפים שהממלכה שלהם הייתה סמוכה אל הקיסרות, המלחמה ארכה שנתיים במהלכה הוועדה למינוי קיסרים הדיחה אותו, שם הקיסר פובוס הבין שהוועידה למינוי קיסרים לא נותנת לקיסרים לעשות את העבודה, הוועדה פנתה לקיסר פובוס בדרישה שהוא יהיה קיסר, הקיסר איים שהוא ינקוט צעדים קשים כקיסר, הוועדה לא התייחסה לאיום ומינתה את הקיסר פובוס."
"הוא היה אלים?" שאלה ברי "הכל למען המסדר אותו הוא הקים ללוחמי אופל. אחרי שהוא עלה לשלטון הוא הוציא להורג את על חברי הוועדה. אחר כך הוא שיגר את צבא לוחמי האופל שלו אל כל הזירות והשיג נצחונות, אחרי כמה עשרות שנים תקפו קבוצות של אלפים אלפי לוחמי אופל העם התעצבן וקרא לנקמה, באותה תקופה המילה ג'יהד הייתה נפוצה במזרח התיכון וגם בקיסרות."
"אז מה קרה?" שאלה ברי "הקיסר שיגר את ארבעת הזרועות הצבאיות שלו אל היער וכמעט חיסל את ממלכת האלפים אבל בסוף הקיסר הורה לצבא לסגת מהיער."
"למה?" שאלה ברי "היה לו סיכוי לחסל איום."
"הוא היה נשוי בסתר למלכה האלפית." הסביר גרג "וואו."
"ככה הקיסרות בערך המשיכה עד היום רק שהקיסר פובוס מת אחרי מלחמת העולם השניה."
"כזה זקן?" שאלה ברי "הוא היה שייך לדור הלוחמים בני האלמוות."
"אההה…" אמרה ברי, "זה בערך מה שהיה לנו."
"זה קצר." אמרה ברי "תספר לי על מסדר האופל."
"המסדר הוקם בגלל שהרבה אנשים בתקופת הקמת הקיסרות למדו את אומנויות האופל ונעשו מרושעים, הקיסר הקים מסדר בו כל אחד יוכל ללמוד את אומנויות האופל, בתנאי שיציית לחוקי המסדר, הסיסמא שלנו הנאמנים לקיסר פובוס ומאחר שהוא מת אנו אומרים הנאמנים לקיסר."
"מה אתה עשית שנפלת לפה?" שאלה ברי "נפלתי ממטוס תוך כדי שנלחמתי באוייב המושבע שלי…"
"ג'ק קאסל?" שאלה "בדיוק." אמר גרג "חייבים למגר לוחמי אופל שלא מכבדים את חוקי המסדר."
"יש לך סמכויות?" שאלה ברי "אחת, להרוג לוחם אופל שעובר על חוקי המסדר בנוכחותי אני לוחם אופל בדרגה גבוהה ולכן יש לי סמכות כזו."
"זה הרבה סמכות בשביל אחד." היא אמרה גרג הביט בה ולחש "זה הבעיה, יותר מידי סמכות."
"מתייחסים אליך כמנהיג במסדר?"
"כן, אבל הגנרל הוא זה שהוביל את דור הצעירים."
"דור הצעירים?" שאלה ברי, "המייסדים, הוותיקים יותר בקיסרות או במסדר." גרג לחש "אנחנו מנהלים מדינה."
"בני שמונה עשרה? שמנהלים מדינה?" ברי הייתה המומה "לא, אני לא דיפלומט אני חייל." אמר גרג מיד "מ.צ.ע שזה המועצה הצבאית העליונה הם הפוליטיקאים וכל הטיפשיות של הגנרל שהוא מקשיב להם." אמר גרג מיד, הוא מישש את השמיכה שלה בהיסח דעת, "אתה שונא פוליטיקאים נכון?"
"הם אלה שחרצו את גורלם של הרבה לוחמי אופל." ענה גרג "בצ'צ'ניה, דגסטאן, אבחזיה, הדם שלהם הוא על הידיים הטמאות שלהם."
"אתה לא פוליטיקאי." אמרה ברי והתקרבה אליו, היא נישקה אותו על הלחי "אתה גם לא מריח כמו פוליטיקאי." היא מלמלה "לך להתקלח." היא אמרה, גרג קם בכפייתיות לעבר המקלחת שלה, הוא לא התקלח מעולם בחדר האמבטיה שלה, הוא היה רגיל אך ורק לחדרי המקלחות בצבא, היו שם לפחות תריסר סוגי סבונים, "במה לעזאזל אני משתמש." הוא לחש.


תגובות (2)

חחחח איתן 'מסודר' הרגת
הרגשתי עלילה, הצלחתי לקרוא הכל, הצלחתי להבין הכול, יש לך כל כך הרבה דמיון… אני אוהבת את גרג, הוא ככ קול. תמשיך ככה

22/09/2014 22:28

וואו, מדהים! מחכה לפרק הבא…

24/09/2014 07:02
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך