ג'וקר
חג שמח אני מרגיש טהור אחרי יום הכיפורים. ועוד משהו לכל מי שקורא את הסיפורים שלי. אתם חייבים לשלוח את הסיפור הזה אל מערכת בחירת העורכים, תגידו להם שנהנתם הכל, הם אומרים שזה לא מספיק טוב ואני ממש לא מאמין לזה, תעזרו לי בבקשה!

לוחמי האופל – הדור החדש – פרק 27 – תקוות הלוחמים

ג'וקר 05/10/2014 510 צפיות אין תגובות
חג שמח אני מרגיש טהור אחרי יום הכיפורים. ועוד משהו לכל מי שקורא את הסיפורים שלי. אתם חייבים לשלוח את הסיפור הזה אל מערכת בחירת העורכים, תגידו להם שנהנתם הכל, הם אומרים שזה לא מספיק טוב ואני ממש לא מאמין לזה, תעזרו לי בבקשה!

הצוללת ווָסטוֹק, האוקיינוס האטלנטי, 12:03

"אז יש לנו מידע חדש?" שאל הגנרל את אריק ואת בָק,
"קיבלנו דיווח מאמנדה." אמר בק בשקט,
"עוד כישלון של צ'צ'ניה." אמר הגנרל בזעם
"חלק ממה שגרג עבר זה בזכותה."אמר אריק בכעס גלוי
"זה ממש לא קשור." אמר בק "היא דיווחה שהיא ראתה את גרג."
"לפני כמה זמן?" שאל הגנרל
"יום." אמר בק כמעט בלחישה
"ולמה זה לא הגיע אליי אתמול?" שאל הגנרל בחומרה
"אני לא יודע." אמר בק
"שמישהו יגיש את זה למ.צ.ע!" צעק הגנרל בזעם
"ניסית ליצור איתה קשר."
"איבדנו אותו היום בשעה אחת-עשרה." אמר בק
"ג'ק הצליח לעלות על גרג." אמר הגנרל
"מה עושים?" שאל בק מיד
"אריק תיצור קשר עם המשחתת הראשית בחופי הקואליציה אם ג'ק ינסה להביא את גרג לדרום-אמריקה אנחנו חייבים לעצור אותו הכל מחיר."
"מה עם המפגש שיזמו האמריקאים?" שאל אריק בשקט
"איך זה הגיע אליך?" שאל הגנרל "לעזאזל אני חייב לטפל במדליפים." הוא מלמל לעצמו "אני צריך להיפגש איתם ממש בקרוב, השאלה הגדולה היא האם הנשיא של הקואליציה שעל פי דיווחים שרד את ההפצצה על המשרדים, השאלה האם הוא יסכים לפשרה אמריקאית ועוד שאלה האם ג'ק בכלל כפוף לו."
"אני לא הייתי אומר את זה." אמר אריק
"ג'ק אינו כפוף לאיש." הסכים בק
"אני רוצה שתחסמו גישה לכל השטחים של הקואליציה."
"המטוסים שלנו שולטים במרחב האווירי סביב דרום-אמריקה." ציין בק "איכשהו ג'ק הפיל את עצמו במלכודת שהוא חפר לנו. הוא ניסה שארצות הברית לא תתערב בענינים שלו בזמן שהוא תופש את גרג וגם שרוסיה לא תוכל לעזור לנו, ובכן הוא די הפיל את עצמו כי כרגע ארצות-הברית עסוקה מידי כדי לעזור לקואליציה."
"למזלנו." מלמל הגנרל "אבל ארצות הברית כבר פותחת במשא ומתן עם סין, תוך זמן קצר הם יגיעו לפשרה עם רוסיה וזה מותיר אותנו לבד עם הקואליציה."
"מה עושים?" שאל אריק
"אנחנו רוצים לגמור עם זה ומהר, אני קיבלתי הודעה מטעם השינאבו הרבה מהמדינות החברות בקואליציה כועסים על המנהיג ומוחים על ההרס הרב שנעשה שם, כל מה שצריך לעשות זה להפיל אותם על רגלם ואז ג'ק נותר ללא צבא ורק עם חבורת המאמינים שלו."
"תשמע זה מסובך יותר כבוד הגנרל." אמר אריק החברים של ג'ק מסוכנים יותר ממה שאנחנו חושבים."
"מה גורם לך לחשוב כך אריק?" שאל הגנרל
"על פי מה שאני חושב הם אלה שפרצו אל תחנת החלל סופה ושיגרו עלינו את הניו-סקאד."
"בהתחשב בזה שזו הייתה תחנת חלל שמורה היטב בידיהם של האמריקאים, רק ג'ק והחברים שלו יהיו מסוגלים לעשות את זה." אמר בק, הגנרל נשען לאחור וחישב בשקט את הצעדים הבאים, "איפה הכוחות שלנו אוחזים?"
"הם כבר כבשו את כל ערי החוף של ונצואלה." אמר אריק
"מה עם כוחות השריון?"
"הם יצטרפו אליהם עוד כמה ימים אנחנו צריכים להביא את כל מטוסי האנטונוב שלנו בשביל להעביר את הטנקים." אמר אריק, נוסף על בכיר בחיל הים אריק היה בעבר מנהל מערך התובלה האווירית, הגנרל הביט במפה של האוקיינוס השקט, "הספינות האיבריות יצאו לכיוון אסיה אני מקווה שזה פגישת עסקים."
"אני יכול לשלוח הודעה לחיל האוויר." אמר בק
"לתקוף מהאוויר יהיה מסוכן מידי ברגע שהם ישימו לב למטוסים הם יעלו מטוסים משלהם אל תשכח שיש להם נושאת מטוסים שם."
"אוו… זה מסובך." לחש בק,
"זה למה אני שולח אותך יחד עם לוחמי האופל."
"מי?"
"אני עדיין לא החלטתי," אמר הגנרל, חשש ניקר בליבו הוא שם לב שבק מביט בו בעניין
"אתה חושב על מה שאני חושב?" שאל בק בשקט,
"לא נראה לי ששאתה חושב על תפריט ארוחת הצהריים." אמר הגנרל בציניות
"אל תצחק איתי אתה מתכנן להשיב את הפשלנים של צ'צ'ניה!" צעק בק בכעס, כולם בצוללת שתקו והביטו בשולחן הפיקוד, הגנרל לא מיצמץ כשלחש "אני לא בדיוק שואל בק."
"סליחה." מלמל
"זה נכון?" שאל אריק
"עדיין בתוכנית." אמר הגנרל "שובה של אָנִיטה שינה את נקודת המבט שלי עצם השליחה של אמנדה על ידי השינאבו, מישהו מנסה לחסל את לוחמי האופל יוצאי צ'צ'ניה או לפחות אלו שעשו טעויות, הרי ג'ק לא היה בצ'צ'ניה.
"בק, אתה חייב לנסוע לארצות הברית ולמצוא את הגולים של צ'צ'ניה, הם חלק מהדור החדש, אין לפסול אותם."
"אבל הוד מלכותך." אמר בק "הם הסיבה שאנחנו כרגע ככה."
"לא!" אמר הגנרל, "אנחנו נעשה צעד שייזכר לדורות למען הקיסרות."
"אני צריך לעשות משהו?" שאל אריק
"תפנה את הדבר הזה חזרה אל נושאת המטוסים." אמר הגנרל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך