ג'וקר
טוב למי שמסתבך זה די מסובך להסביר אם אתם רוצים אני אסביר אבל אתם צריכים לשאול תודה לכל מי שקורא וחג שמח!

לוחמי האופל – הדור החדש – פרק 30 – על מועדון ומנויים

ג'וקר 11/10/2014 553 צפיות 2 תגובות
טוב למי שמסתבך זה די מסובך להסביר אם אתם רוצים אני אסביר אבל אתם צריכים לשאול תודה לכל מי שקורא וחג שמח!

מיקום לא ידוע, שעה לא ידועה,

גרג צפה בברי מתפתלת מכאב עבר יום מאז שהיא ככה, הוא חשב, הוא הביט בה ולחש "ברי?"
ברי לא יכלה לענות גרג ידע, גופה היה מיוזע מכאב, גרג בחן אותה, ראשה היה נטוי הצידה והיא רעדה, אפילו ככה היא נראתה מושכת,
"שלום גרג." אמר קולו של ג'ק הוא הופיע גרג בחן אותו בכעס, "אני יודע מה אתה חש גרג." הוא אמר בלעג, "אובדן. אני חשתי את זה כמה פעמים. כשהעיפו אותי מהמסדר, כשאיבדתי את כל מה שעבדתי עליו במעבדה, אבל אובדן דברים לעיתים משכנע אותנו שאנחנו יכולים לעשות משהו יותר טוב, והנה תראה."
"מה נתת לה ג'ק?" שאל גרג בכעס
"אני קורא לזה, המחשמל." זה יתן לה כוחות כמעט כמו שלי, אם אתה רואה טוב העור שלה לעיתים נהיה אדום מתחת, ובכן זה כי הוא מחשל את עצמו. אתה רואה את הזיעה את הכאב זה מה שדורש שינוי, כאב." גרג חזר להביט בברי "אם תשים לב גרג השיער שלה מקבל צבע חדש."
גרג בחן את שערה החום, לא, הוא חשב, לשעבר שערה היה כעת בלונד-כהה,
"שינויים חיצוניים יש הרבה מאוד." לחש ג'ק באוזנו של גרג "מה אתה אומר גרג? אתה תאהב אותה גם אחרי שהיא תפר את חוקי המסדר שלך?"
"ג'ק היא לא בשום מסדר," אמר גרג "וחוץ מזה הקיסר פובוס אמר לי שהוא מעולם לא היה נגד מדעים ושיש לבטל את החוק הזה."
"יפה גרג, אני מניח שתרופות הטישטוש ששמו לך בצ'צ'ניה עובדות."
"לא הזריקו לי שום דבר בצ'צ'ניה ג'ק." אמר גרג בקול קודר
"אתה בטוח כי זה נשמע די מומצא."
"אני פגשתי אותו ג'ק." אמר גרג "הוא אמיתי והוא מחכה לכולנו."
"גרג אני בחיים לא הייתי מותח אותך ככה." אמר ג'ק
"לא אתה רק לוקח אותי ואת הדבר היחיד שהיה לי בחיים והורס את שניהם."
"היי אתה עשית לי את זה גרג."
"תגיד לי למה?" שאל גרג "למה אתה עושה את זה?"
"כי תמיד הייתי הצל שלך."
"לא נכון." לחש גרג אני מעולם לא עשיתי לך את זה."
"אבל תמיד הייתי לידך נראה קטן." אמר ג'ק
"אז זה הסיפור, קנאה." לחש גרג "אתה נתעב ג'ק." הוא לחש "נתעב."
"אתה יודע מה נתעב יותר גרג?" שאל ג'ק "בן-אדם שלוקח בחורה תמימה ומכניס אותה אל העסק המסובך שנקרא קיסרות האופל."
"אני לא עשיתי את זה." אמר גרג, "היא נכנסה לזה בעצמה."
"תירצים גרג, אתה אף פעם לא היית טוב בזה." גרג בחן את ברי, הוא לא יכל לראות אותה במצב הזה, "ג'ק היא לא חלק מהמסדר לא יעשו לה כלום."
"אהה… אם אתה מציב את זה ככה." אמר ג'ק הוא פסע אל מאחורי גרג ולחש "אולי נעשה לך מנוי." גרג לפתע חש את ידו הקשה כברזל של ג'ק אוחזת בראשו וחר כך את דקירת המחט המזריקה מי-יודע-מה אל תוך גופו "ברוך הבא למועדון גרג." שמע גרג את קולו העמום של ג'ק "נראה עכשיו את הגנרל-קיסר שלך, כשהכוכב שלו נגוע במה שהוא ניסה למנוע."
"אתה עושה טעות." לחש גרג כשראשו צנח לאחור


תגובות (2)

יש המשך נכון? תמשיך.
וואו, אתה כותב בצורה נפלאה ומעניינת.
האם הסיפור שלך פנטזיה או מדע בדיוני? השאלה הזאת עלתה בי במהלך הסיפור ורציתי לשאול, אני אשמח אם תענה.
ועוד משהו קטן שפשוט אני לא מסוגלת לראות ולשתוק – בבקשה [בשבילי] אל תרשום בן אדם מחובר [בנאדם] זה מציק לי לעין. כמו בצפר או דברים כאלה. אין לכם כוח לעשות רווח? ><
בכל מקרה, אני דורשת המשך ופרקים יותר עמוקים!
נ.ב; בוא כבר לצ'אט, נעלמת בזמן האחרון.

12/10/2014 00:40

    קודם כל תודה שהגבת
    קודם כל שני הטעות תוקנה.
    דבר שני זה עתידנות מעורבת עם פנטזיה או מיתולוגיה זה הז'אנר
    דבר שלישי אני ממשיך את הסיפור הזה יש פרקים קודמים אם את רוצה לראות

    12/10/2014 11:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך