אולימפוס
ג׳יין תקוע עם שלושה בנים שלא מוכנים להגיד לה דבר, האחד מנהיג, השני ידיד, והשלישי אחד מיסתורי... מה יקרה? תגלו מחר... או היום בלילה...

לילה לבן – פרק 3 חלק ג׳

אולימפוס 31/05/2014 508 צפיות 3 תגובות
ג׳יין תקוע עם שלושה בנים שלא מוכנים להגיד לה דבר, האחד מנהיג, השני ידיד, והשלישי אחד מיסתורי... מה יקרה? תגלו מחר... או היום בלילה...

הלכתי לעבר מדיאה, שבדיוק דיברה עם יאטו, ״סליחה יאטו אבל אצתרך לקחת לך את מדיאה״ אמרתי עם חיוך ממזרי על הפנים, והלך. ״מה יש?״ שאלה מדיאה ברוגז, ״מה את יודעת על לוק?״ שאלתי, ״לא הרבה, ת׳אמת? הוא לא מספר לאף אחד על עברו. למה את שואלת?״ היא שאלה, ״סקרנות״ עניתי, והיא חזרה אל יאטו. בזמן שהלכתי להכיר את המקום, הרגשתי יד חסונה אוחזת בכתפי, ״על מה את ולוק דיברתם?״ שמעתי את קולו של מת׳יוס, ״על ההורים שלי״ עניתי, היה בדבר שקר קטן – לא סיפרתי לו על התוכנית להשגת הספר. הוא נאנח בהקלה ואמר, ״טוב, אז למה את כאן? כאילו לבד?״ הוא שאל בתמימות ״להכיר את המקום, למה אתה כאן?״ שאלתי ״יש חוק שאומר ׳לעולם אל תיתן לנערה ללכת לבדה״ הוא ענה בשביעות רצון, ״כדי שתוכל לפלרטט איתה?״ שאלתי, ״מי מפלרטט?״ הוא שאל בבילבול, ״אתה״ עניתי בגאווה, ״אל מי את יותר מתחברת?״ הוא מיהר להעביר נושא, ״מה זאת אומרת?״ שאלתי, ״מי את רוצה שיהיה הידיד הכי טוב שלך?״ שאל חרשית, ״יאטו מצחיק, שון חמוד, ואתה אדוני, מתוק כשאתה מסמיק״ עניתי בקול גבוהה מעט. ניראה שהוא מבחיל חיוך, ״אז מה אוכלים?״ החלפתי נושא, ״על האש״ הוא אמר, ״מי מבשל?״ שאלתי, ״אריק, הוא ה-שף״ אמר, ״כבר מתה לאכול ורצתי לעבר ה׳מחנה׳ שלנו, יש לי הרגשה ששון, לוק ומת׳יוס מסתירים ממני משהוא…


"אריק, אתה הכי טוב!״ אמרתי, שבעה מין הארוחה שארגן לנו, ״תודה, שמח שאהבת״ הוא ענה, נוגס לו בצ׳יפס. ״שון, בוא שנייה לצד, חכה לי שם, גם אתם מת׳יוס ולוק״ פקדתי על שלושתם, מת׳יוס רק שיפד נקניקיה וקם לעבר לוק ושון. נעמדתי מולם ואמרתי ״תדברו״ הם הביטו בי בתמיהה, ״אני יודעת שאתם מסתירים ממני משהוא! שפכו הכל״ אמרתי עצבנית. ״זה לא מתאים כאן…״ לחש לוק, והשפיל את מבטו למטה, שון ומת׳יוס גם השפילו. ״כן…״ אישר שון בעודו חופר באדמה, ״אז כשדיברנו לבד, שלושתכם, גם אז זה לא היה טוב? תדברו או שתיסעו בתוצאות!״ איימתי, ״אפשר לדבר בפרטי?״ שאל מת׳יוס, ״לא, קדימה תגידו מה שיש לכם להגיד״ דחקתי בהם. ״מחר״ כולם ענו, נאנחתי ואמרתי ״מחר, בלי תירוצים״


תגובות (3)

uta uta

תמשיך עכשיו!!!!!! אני המשכתי את דמדומי האופל אתה תמשיך את לילה לבן

31/05/2014 16:53

טוב!

31/05/2014 16:58

~אותו דבר שאמרתי בפרק הקודם~
ותמשיך! נשמע ממש מעניין!

31/05/2014 17:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך