אולימפוס
מי צריך להיות עם ג׳יין? הבחירות יותר מדיי קשות! ואני עוד צריך מישהוא לאיימי! עיזרו לי!

לילה לבן – פרק 4 – יוטה עשה איתי עסקים…

אולימפוס 31/05/2014 526 צפיות 8 תגובות
מי צריך להיות עם ג׳יין? הבחירות יותר מדיי קשות! ואני עוד צריך מישהוא לאיימי! עיזרו לי!

אני כבר ממש נעשתי עצבנית, הלכתי לעבר איימי וג׳סיקה, לפירוק מולן את הכל, ״אוקיי דבר ראשון. הם מאוהבים בך דבר שני, הוא מפחדים מהתגובה שלך״ אמרה איימי וג׳סיקה הנהנה באישור, נאנחתי ושאלתי ״מה אני אמורה לעשות אם ונניח שאתן צודקות?״, ״אל תוותרי, תעשי כאילו לא ידעת כלום, ואם להגיד את האמת, הבחירה תהייה ממש קשה״ אמרה ג׳סיקה ונאנחתי, מה אני כבר אמורה לעשות, כבר יום ראשון ואני צריכה חבר? ועוד מבין שלושה? החיים מעפנים… ״אל תעשי פרצוף, לא בכל יום בן מתאהב בך…״ אמרה איימי, ״דברי בשם עצמך״ רטנתי, ״רק זה חסר לי!״ והלכתי לעבר האוהל שלי, מעוצבנת משלושה בנים…
——
בוקר, לא לקחתי את הזמן, כולנו ישנו בהואלים. רצתי לעשות את כל פעילויות הבוקר ומיהרתי לעבר לוק, שכבר יתן הסבר, המניאק. הערתי אותו ואמרתי ״תדבר!״ ״אבל עכשיו שש בבוקר״ התחנן לוק, ״בלי שום תירוצים! תתלבש ובוא ליד הטנדר״ פקדתי והלכתי, מחכה על יד הטנדר. רבע שעה, רבע שעה מחכה ומהרהרת. לוק החל להיתקרב, עם הצלקת הקטנה, הוא ניראה נהדר, ״אז לגבי אתמול…״ החל לומר, הרמתי גבה, ״אני… או… אוהב אותך…״ לחש לי, שיט! איימי וג׳סיקה צדקו, מה אני אמורה לענות? ״אה…״ אמרתי וקמתי, כן דיי אכזרי מצידי אבל מה אני יגיד לו? אני לא אשקר, אני לא אוהבת עדיין אף אחד מהם, ״רק היום הכרנו…״ אמרתי, ״כשתחליטו תגידי לי, טוב״ הוא אמר ורץ משם בצורת הזאב שלו, הלכתי לעבר שון, גם תשובתו הייתה ״אני אוהב אותך״ וכך גם אצל מת׳יוס… ״אין לי מושג מה לעשות!!!״ אמרתי לאיימי, ״תרגעי! את מי את יותר אוהבת?״ היא שאלה ברוגע, ״את כולם! באותה מידה!״ אמרתי בכעס ונאנחתי, ״באתי לכאן בישביל הוריי ואני מוצאת בעיות בייחסים!״ בכיתי, ״דיי, תקשיבי, גם לי זה קורה, מי הכי מעניין אותך?״, ״לוק…״ לחשתי ״מי הכי נחמד?״ שאלה ״שון…״ ״ומי הכי חמוד???״ שאלה ״מת׳יוס…״ עניתי בעגמומיות, ״אין לי מה להגיד, מצבך קשה״ היא אמרה בעצב, ופשוט אמרתי ״אני יוצאת להירגע…״ אמרתי, אך רק מיהרתי לקחת את הספר של מת׳יוס, והסתלק מכאן, ללא שום כוונה לחזור…


תגובות (8)

uta uta

חחחח תודה!! תמשיך אני עוד מעט מעלה את הפרק של דמדומי האופל

31/05/2014 17:36
uta uta

ולוק!!! לוק חייב להיות עם ג'יין

31/05/2014 17:37
uta uta

העלתי את הפרק השמיני מקווה שתהנה

31/05/2014 17:48

כן! לוק וג'יין הולך! תמשיך!!

31/05/2014 20:53

בטח שאמשיך, אבל שיהיה ילד טוב ואקשיב, או שיהיה ילד רע ויעשה לכם דווקא (למרות שהם יראו ממש נחמד יחד, אולי עוד שניים, שלושה פרקים יהיה לנו זוג… ואגב, מי יהיה עם איימי?! זה משבר רציני!!!!! חייבים מישהוא לה… מת׳יוס? ומה אתם אומרים על מדיאה ויאטו? ניראה לי שהם זוג ראשון! אבל שון אוהב את ג׳יין, ואם ילכו מכות ביגללה היא תירצח את עצמה! כל כך הרבה בעיות ויותר מדיי פתרונות…

31/05/2014 20:59
uta uta

אולימפוס אם אתה מעלה את הפרק הבא אני מעלה את הפרק הראשון של העונה השנייה של דמדומי האופל

01/06/2014 17:01

סבבה! אני מתחיל ליכתוב! (וחסר לך שג׳ק ומייקל לא יחזרו להיות חברים!!!!!!!!!!!) אני ניגש לאייפון!!!

01/06/2014 17:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך