אולימפוס
לא טוב ברומנטיקה...

לילה לבן – פרק 6 וקצר!!!!

אולימפוס 02/06/2014 519 צפיות 8 תגובות
לא טוב ברומנטיקה...

|נקודת מבט – לוק|

״אמורה להיות מיסעדה בהמשך, כבר לילה, אולי עדיף שנעצור ונמשיך מחר״ אמר אריק, ״לא״ אמרתי כעוס מהמחשבה, ״ואולי ג׳יין שם״ ציינה איימי, ״טוב… אבל לילה אחד״ אמרתי, ״יש למישהוא כסף?״ שאל מת׳יוס, ״בטח שיש!״ אמר יאטו והניף כמה ירוקים באוויר וחייך חיוך מנצח. הובלתי את חבריי לעבר המיסעדה. הדבר הראשון שעבר לי בראש היה – איפה ג׳יין. הדבר הראשון ששאלתי? ״יש חדר רשום על השם ג׳יין?״ שאלתי באנגלית מושלמת. ״כן, חדר מס׳ 12, בצד שמאל, המעבר לימין״ ענתה הבחורה שבדלפק. הגשתי לה את סכום הכסף, ״כמה אתם?״ ״8-7״ עניתי, ״החדרים 15,21,4 כולם באותו מיסדרון״ולקחה את הכסף, אף על פי שיאטו התלונן שהוא רוצה כסף לגלידת וניל עם עוגיות אוראו. נתתי למת׳יוס את המפתחות לחדר, ורצתי הישר לעבר חדר שתיים עשרה, החדר היה נעול, דפקתי על הדלת, שמעתי את המפתח, ואת חריקת הדלת המאשרת לי שהיני יכול להיכנס. נסחפתי פנימה. ג׳יין הביטה בי המומה, ענייה הירוקות כים, המבט העצבני הזה, היא פשוט מושלמת, ״לאן הלכת? השתגעתי מרוב דאגה!״ אמרתי לה, קולי נמס מהחיוך הקטן שלה. ״יצאתי לחפש את הוריי, מה אתה עושה פה? השאר באו איתך?״ היא שאלה בפזיזות, ״באתי אחרייך, אני צריך תשובה-״ התחלתי לאמר, אך היא קטעה אותי ״תשובה למה?״ היא שאלה, ״את אוהבת אותי?״ שאלתי בפזיזות, ״לוק, כל העניין הזה מאוד לא נוח לי עכשיו, אני באתי אחריי ההורים שלי, לא בישביל הצרות האלה ו…״ היא התחילה ליבכות, ניפגעתי, אני צרה? ״היי אני כאן, הכל בסדר״ ניסיתי לעודד אותה, פנינו התקרבו מעט, היא בכתה על כתפי, כאב לי עליה, הייתי עושה הכל, הכל כדי שחייה יהיו קלים יותר… פנינו התקרבו, אף אל אף. נכונים להתנ- מחשבותיי נקרעו, מת׳יוס ניכנס לחדר, ניראה זעום למראה שנינו. ״ג׳יין…״ הוא אמר בקול חלוש, הוא גם אוהב אותה, היא ידעה?


תגובות (8)

תמשיך!!

02/06/2014 20:43
uta uta

העלתי את הפרק של דמדומי האופל

02/06/2014 20:46
uta uta

ותמשיךך

02/06/2014 20:48

דבר ראשון, תודו שהרומנטיקה זה לא הצד שלי, ותתחילו להמר מתי הם יתנשקו! מי שיצליח להמר באיזה פרק שאני רוצה יזכה ליראות איך אני הורס להם את הנשיקה!

02/06/2014 20:51

אתה ממש רשע.
תמשיך בכול מקרה!

02/06/2014 21:12

יש משהו פילוסופי חידתי באופק?

02/06/2014 22:53

    רוצה.

    02/06/2014 23:07

רוצה משהוא פילוסופי? אני יתן לך

02/06/2014 22:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך