אולימפוס
מישהוא ציפה לזה?

לילה לבן – פרק 8 חלק ב׳

אולימפוס 09/06/2014 622 צפיות 2 תגובות
מישהוא ציפה לזה?

״…או הילחמו!״ שאג יינג, ״ג׳יין, אני לא עוזב אותך פה״ אמר לוק, ״אתם חייבים, זאת האפשרות העדיפה, לכו״ התחננתי, ״לא!״ התעקש לוק, ״צא בני, שלא נאלץ אנו להוציא אותך מכאן״ חייך יאנג, ״לא, לא, לא!״ התחנן לוק, יאנג זינק והפיל את לוק הארצה, המכה הייתה כה חזקה שהוא ניראה כבר חצי גוסס, החדשות שטובות שהוא לא מת, הרעות – הן שהתקרה איימה ליקרוס, אני חטפתי גם קצת מיאנג, אבל יותר קשה משום מה. הכאב אט אט זרם לכל גופי, הכאב היה חזק, כאילו אני על סף מוות, ״לא! ג׳יין…״ צעק לוק, ״היא משותקת לא מתה נערי, אבל… אם לא תצאו מכאן עכשיו… מצבה לא יהיה טוב…״ אמר יאנג, שכבר חזר על יד אחיו. ״לא…״ לחש… ״לוק אחי,אנחנו חייבים לזוז!״ זעק אריק לעבר לוק, ״אני לא עוזב אותה!״ השיב לוק, וזינק לעברי, ברכייו השתפשפו מהחול והאפר, הוא קפץ והחליק על החול בעודי חצי גוססת, כאשר תיקרת המערה נופלת עליי…. חושך, פקחתי את עניי, ראיתי את לוק, חי ונושם, אבל מעולף, היינו בתוך מערה עם קצת חרצי אוויר, ניקברנו מיתחת להריסות! אוי אלוהים! התחלתי ליבכות ״חברים מטומטמים…״ סיננתי, שמעתי בכי מעל, הרחק מעל, אולי אלו חבריי? המלאה בי תקווה.

נ.מ דיאנה

״הם מתים…״ בכתה ג׳סיקה, ״לוק וג׳יין…״ לחשתי כאשר דמעות נוזלות על לחיי, ״לא, לופה, אם הם חיים, אז שימצאו אותנו בגראנד קניון…״ לחש מת׳יוס, והחל לסמן בידיו צורות, כולם הביטו בו בבלבול, ״הגראנד קניון?״ שאל יאטו, ״ספריית התשובות, ניתצרך להביס את השומר, אם נצליח, נוכל לדעת אם הם חיים, בדרך לכאן, איפה הוריה של…״ הוא השתתק, לא היה צריך להרחיב בדבר הוא רצה להגיד ג׳יין. כולם הפכו עוד יותר עגמומיים, ״אני המנהיג הכי גרוע בהיסטורית המיזדאבים!״ בכה מת׳יוס, ״לא, אתה לא. אנחנו הולכים הולכים לוודא שמותם לא יהיה לשב, נמלא את משימתינו – לימצוא את הוריה של ג'יין״ פסקתי.


תגובות (2)

המשך!!!!

09/06/2014 13:52
uta uta

תמשיךך

09/06/2014 13:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך