karinrin55
בשבילך ליזי ☺ עוד פרקים של שני הסיפורים בקרוב (כנראה מר או יותר מאוחר היום) מקווה שתהנו! ♥♥♥

לעמוד בצל פרק-12

karinrin55 03/08/2014 872 צפיות 15 תגובות
בשבילך ליזי ☺ עוד פרקים של שני הסיפורים בקרוב (כנראה מר או יותר מאוחר היום) מקווה שתהנו! ♥♥♥

עליתי אחריו חרישית, עוצר את נשימתי כשקירבתי את אוזני לדלת מקשיב בשקט.
"הוא לא יפגע בך היילי, ואם כן אנחנו נטפל בו." אמר תומאס וחיבק את היילי שהתייפחה בקול.
"אני לא יודעת מה לחשוב כבר, אני אהבתי אותו והוא אמר שהוא לא רוצה לראות אותי יותר. הוא אמר שאני מעיקה עליו ושאלך ממנו, אני לא יודעת מה לעשות תום." אמרה וחיבקה אותו דמעות זולגות על לחייה ומכתימות את חולצתו של תומאס.
"בנתיים כלום היילי," אמר והרחיק אותה מנגב דמעה מפניה. "הוא יגיע בעוד כמה חודשים לפי מה שאלה ראתה." המשיך והיא חייכה אליו וחיבקה אותו שוב.
"תודה תום, אתה תמיד כאן בשבילי." אמרה וחזרתי למטה לפני שיצאה מהחדר.
"הכל בסדר מותק?" שאל אותה וויליאם אחריה שהגיע שניות ספורות אחרי שהגעתי לפתח המטבח.
"כן, אין לי מה לדאוג עד שהוא יגיע. וזה בעוד כמה חודשים כי עדיין קיץ ולא ירד שלג בקרוב." אמרה היילי בחיוך ועיניה עדיין אדומות ונפוחות. היא טעתה, כשהגיעו חודשי הסתיו הגשם ירד בזלעפות והטמפרטורות צנחו למתחת לאפס. השלג החל לרדת באמצע ספטמבר ולורה ישבה לידי על הספה מתבוננת מחוץ לחלון ופניה בוגרות יותר מתמיד, היא כבר נראית כבת שמונה עשרה רק בתוך שלושה חודשים.
"אני יודעת שאני מתפתחת מהר וכבר נראת בגיל של אחותי, יש לה יום הולדת עוד כמה שבועות אני צריכה לצלצל אליה." אמרה בשקט ושמתי לב שאני מסתכל עליה, היא כנראה קראה את המחשבות שלי.
"כן, אם היו לי אחים בטוח הייתי מאחל להם מזל טוב ליום הולדת 18. אני הולך להיות בן עשרים ואחת בקרוב גם, יש לי יום הולדת באוקטובר." אמרתי באגביות מרים את כתפיי בביטול. אף פעם לא אהבתי את ימי ההולדת שלי, עוד שנה קרוב למוות ואני ממש לא אוהב הפתעות.
"איך אתה יכול לשנוא את יום ההולדת שלך? זה היום הכי כיפי בשנה." אמרה לורה בפליאה אבל עיניה עדיין נעוצות ביער שכוסה בשכבה דקיקה של לבן.
"פשוט לא מבין למה כולם מתלהבים כל כך מהם." אמרתי וקמתי ממקומי. "אני הולך להביא לעצמי בקבוקון דם רוצה משהו?" שאלתי אותה והיא נדה בראשה לשלילה, לקחתי בקבוקון מהמקרר וליד השולחן ישבו ליה ואוליבר מדברים.
"מישהו רוצה?" שאלתי והצאתי לאוליבר בקבוקון.
"לא בדיוק שתיתי." אמר בחיוך והמשיך את שיחתו עם ליה, יצאתי לסלון שוב ולורה עדיין הסתכלה מחוץ לחלון כאילו מחכה משהו, או מישהו.
"כשהוא יבוא נדע לורה, צריך להיות סבלניים." אמרתי לה לוגם מהדם המתוק בבקבוקון מרווה את הצימאון שצרב בגרוני בימים האחרונים, לזמן דם לוקח יותר אנרגיה ממני מאשר כל דבר אחר ואני עדיין לא יודע לפתוח שערים.
"תלמד אותי." אמרה לורה בשקט אבל עדיין לא הביטה בי.
"מה?" שאלתי סוגר את הבקבוק וגורם לו להיעלם.
"הכוח שלי, אני רוצה שתלמד אותי לשלוט בו." אמרה ועיניה הירוקות ננעצו בי בעוצמה, היא נראית יותר טוב בגיל הזה. הפנים שלה מקומרות אבל עורה מושלם ורך, היא השאירה את הילדה הקטנה שצריכה הגנה מאחור וקולה השתנה גם כן נהיה קצת עמוק יותר אפילו סקסי. שיערה הבלונדיני נפל בגלים של זהב על כתפיה וגבה, היא התפתחה יפה ובמהירות ויכול להיות שאחותה אפילו לא תזהה אותה אם תבקר עכשיו.
"בסדר גמור, מחר אבל. אני צריך לנוח לפני, זה המון אנרגיה לשלוט על יצירותת ועל הרס למרות שאני יותר הורס מיוצר." אמרתי ועליתי לחדרי מוריד את נעליי ושוכב על המיטה משפשף את עיניי ומנסה לנקות את הראש שלי כשהרגשתי מישהו נשכב לידי.
"לא דיברנו כבר כמה זמן, זה מאד מרשים עם מתחשבים בעובדה שאנחנו גרים תחת אותה קורת גג." אמר וויליאם וקם על מרפקיו.
"לא היה לי מה לומר לך, אבל נראה לי שלך יש." אמרתי ופקחתי את עיני לראות אותו נשען מעליי, הוא העביר יד על הלחי שלו ולא רציתי לעצור אותו, המגע שלו כל כך נעים וידיו רכות וחמימות מסיבה כלשהי.
"לא ממש לדבר אבל יש לי משהו לעשות." אמר ורץ לסגור את הדלת וחזר לפני שהספקתי אפילו למצמץ. קמתי על מרפקי והוא נישק אותי ברכות רק ליטף את שפתיי עם שלו, תפסתי את פניו ונישקתי אותו בחוזקה.
"אני כל כך רוצה את זה וויליאם אבל.." התחלתי לומר אבל הוא משך את החולצה מעל הראש שלי ונישק את צווארי. נכנעתי לחשק שלי, רציתי אותו כל כך וגם הרבה זמן. אולי אלך לגהינום כפי שההורים שלי אמרו, אבל זה שווה את זה.


תגובות (15)

uta uta

אוו מגניבב תמשיכיי<3

03/08/2014 21:05

אני מתפחלצת פה!!!!!
אני רוצה שתמשיכי הכל!

03/08/2014 21:12

אהההההההההההההההה~~~~~~~~ סקסיות~~~~~~~~~~~~~ [סלחי לי]
ממ, ערפדים הולכים לכור המצרף. לא לגן עדן\גיהנום.
ו… יאי לי~ אוטיפי~
שוב את מתחילה למהר קצת בקצב של הספור, וראיתי אולי שני פסיקים חסרים אבל זה לא נורא כל כך.
העם! דורש! המשך במיידי!

03/08/2014 22:33

אני עם כולם פה!
שזה אומר המשך מיידי :)

03/08/2014 23:17

אני אומרת המשך מחר P:
מבטיחה דבר ראשון שאני קמה אני כותבת לכם עוד פרק ^-^

03/08/2014 23:24

    לא. דבר ראשון שאת קמה את פוקחת עיניים, שוטפת פנים, מצחצחת שיניים, אוכלת ומתיישבת ליד מחשב.
    את צריכה לכתוב על הצד הטוב ביותר.

    03/08/2014 23:33

    אני מצחצחת שיניים אחרי שאנע אוכלצ דבר ראשון ודבר שני אני קמה בסביבות עשר וחצי אז תתכוננו לפרק בסביבות אחת עשרה ורבע ^_^
    ואני אהיה על הצד הטוב ביוצר שלי ליזי אל תדאגי. (ואל תקפצי מהחלון כשהם מתנשקים כמו שאמרת בהרשמה)

    03/08/2014 23:45

    הם כבר התנשקו אבל.
    ואני מתעוררת בשלוש בערך אז זה בסדר.

    03/08/2014 23:48

    אני יודעת אבל עכשיו נזכרתי שאמרת את זה "^_^

    03/08/2014 23:53

    יש לך Gmail?

    03/08/2014 23:56

    פתחתי gmail. במיוחד בשביל האתר :|
    למה?

    04/08/2014 00:03

    שנוכל להתכתב [אם כי מצאתי אותך בפייס]

    04/08/2014 00:04

O_O
טוב זה לא קשה, את יודעת את השם שלי ויש לי את אותה תמונת פרופיל "^_^
את מוזמנת להוסיף אותי אם בא לך :)

04/08/2014 00:07

    [מצאתי אותך בעמוד של האתר בזכות התמונה, אז קיי~]

    04/08/2014 00:08

    גם אמרת שם שאני חייבת לך פרק של לעמוד בצל ●~●
    ואז סיפקתי כשיכלתי

    04/08/2014 00:17
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך