Aaliyot9
אשמח לביקורת, זה קצר בגלל שיש לי היום מסיבת סיום

לעמוד למול הגורל-פרק3-ניקיטה-

Aaliyot9 29/06/2014 492 צפיות 3 תגובות
אשמח לביקורת, זה קצר בגלל שיש לי היום מסיבת סיום

ניקיטה נשך את שפתיו. הוא דפק על דלת המגורים שלו. מקווה שקונואה נמצא שם. ומכיוון שקונואה היה אמור להביא את שאר הנבחרים, ניקיטה החליט לשמור על פרופיל נמוך, הוא לא בדיוק מסתדר עם אנשים. בעיקר עם נבחרים. מאז המקרה הקטן שלו שבו התערב עם אחד מחבריו וגרם לעשרה בלוני צבע ליפול על ראשו של נבחר שיכול להצית אש בידיו, ומכיוון שיש לניקיטה אומץ הוא רק רב איתו עד שחטף כוויה רצינית בחזה.
וכנראה שהוא נועד לטעות, שלושה נבחרים ישבו בחדר יחד עם קונואה.
לאחת היה שיער ארוך ובלונדיני, היא השקיפה עליו בעיניים ירוקות וגדולות שעליהן הורכבו משקפיים.
לנערה השנייה היה שיער ג'ינג'י ומסודר. לנער ששכב בניהן על המיטה היה שיער שחור וקצוץ.
"קונואה?" שאל ניקיטה, קונואה סובב את ראשו לכיוון ניקיטה וקם מהמיטה.
"היי." חייך קונואה.
"אז, מי…?"
"אלו שתי הנבחרות הבאות, צ'נדלר ואליסיה. הבחור במיטה זה מייק. הוא נרדם בגלל גז השינה שריססתי עליו, אבל הוא אמור להתעורר בקרוב."
"מה הכוחות שלהן?" שאל ניקיטה. באותו הרגע הנערה הג'ינג'ית ששמה אליסיה פצתה את פיה:
"אולי תשאל אותנו? אלו הרי הכוחות שלנו, לא?"
ניקיטה החוויר והנהן. אליסיה די הפחידה אותו.
"אני יכולה להעלם וטוב… לעוף, ואליסה שכאן יודעת?" אמרה צ'נדלר.
"לגרום לדברים לקרוס, דברים כמו האליבי שלך, כמו בניין, להדליק אור בכוח המחשבה, וגם טלוויזיה, רק שאין כאן אחת וזה די חבל-"
"לא נראה לי," אמר ניקיטה. הכוח שלו היה אומץ, וזה דווקא כן שימש אותו.
"למה אתה מתכוון?" שאלה בחוסר עניין אליסיה.
"זה הכוח שלי-" גמגם ניקיטה, "יש לי- אליבי!"
צ'נדלר פרצה בצחוק. "סליחה."
"מה?!" שאלה אליסיה, "יש לך! אליבי?"
"אני מאוד אמיץ בעיקרון…"
"אין מצב! אתה?" לגלגה אליסיה. "בסדר, די! אליסיה וצ'נדלר, וגם מייק אם הוא יתעורר בקרוב- ניקיטה הוא אחד הנבחרים!"
אליסיה פערה את פיה. "אני אצטרך לצאת איתו למסע?! מספיק לי החנון מזיל הריר ששם."
ניקיטה הזעיף פנים. "אני יכול להילחם בדיוק כמוך, ולפחות לי, יש ניסיון."
מייק התחיל לחרחר, הוא התעורר בקפיצה.
"אנחנו באקסוניה, נכון? וכולכם, אני מכיר אתכם!"
"איך הוא יודע, הוא רק ישן כל הדרך?" שאלה צ'נדלר.
"הגז שנתתי לו לשאוף הוא גז-זיכרונות , הוא מחדיר כל זיכרון שאתה אמור לדעת עליו למוח," הסביר קונואה.
מייק התקרב אליהם. "תקשיב, מייק, אתה כבר מכיר כאן הכול, אז, אתה יודע מי זה?" קונואה הצביע על ניקיטה.
"זה ניקיטה, הוא אמיץ נורא, הוא נבחר ולובש תחתוני…"
"אוי תסתום כבר!" צ'נדלר החטיפה למייק סטירה מצלצלת.


תגובות (3)

תהני במסיבת סיום ><
~תמשיכי, ברור מאליו~

29/06/2014 18:34

תמשייכי (: ותהני במסיבה!

29/06/2014 19:20

מדהים!!!!
מדהים!!!!!!!!!
את כותבת מצוין ואין לי מה להעיר לך. אין לי ביקורת רע אלא רק טובה ואם אני אתחיל עם הביקורת זה לא יפסק אז עדיף שאני לא אתחיל!!

17/07/2014 19:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך