"מאה שנים קדימה", פרק 1

23/08/2014 559 צפיות אין תגובות

2012

לוּ ידעתי שכך יסתיים היום, לא הייתי יוצאת לעבודה.
"היי רוני, זאת גילית, תקשיב, לקחתי את המכונית מהמוסך, מילאתי דלק וערכתי קניות בסופר, תרד למטה, אני עוד חמש דקות מגיעה לקחת אותך הביתה", אמרה גילית נבון לרוני פיטר.
גילית ורוני עבדו באזור מת"מ בחיפה, בחברת הביטוח "גאון", שניהם היו בשנות הארבעים לחייהם. רוני הקים משפחה עם תמר וגידל שלוש בנות יפהפיות. גילית אשת קריירה שלא הקימה משפחה משל עצמה, אך הייתה חלק בלתי נפרד ממשפחתה של אחותה מרב וסייעה רבות בגידולם של שני אחייניה התאומים, אירית ודני.
רוני נכנס למכונית הניסן. השניים נהגו לחלוק את הנהיגה לעבודה וחזרה. שניהם נהגו לעבוד בשעות חופפות, וכך חסכו את הוצאות הדלק ומקום חניה אחד בעבודה.
מנהרות חיפה נפתחו ב־2011 וחיברו את מבואותיה הדרומיים של חיפה – חוף הכרמל עם שכונת נווה שאנן ומבואותיה הצפוניים של העיר, צומת הצ'ק פוסט. המנהרה קיצרה לתושבי נווה שאנן והסביבה את זמן הנסיעה וגילית ורוני השתמשו בה כל יום. השניים נכנסו למנהרה מצִדה הדרומי ונסעו במסלול המינויים. כשמספר הרכב צולם, גילית ידעה שהכניסה נרשמה ותופיע בחשבון שתקבל בחודש הבא.
"הורדתי למחשב שלי את התמונה שהצטלמנו אתמול, אני אשלח לך אותה בערב", אמרה גילית.

השניים פנו במסלול היציאה לנווה שאנן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך