מאסטר הגיהנום הצמוד שלי- הקדמה

VNKL 12/01/2015 579 צפיות 3 תגובות

לורן פשוט קם משנתו וראה את הנחש צמוד לכתפו. הנחש לא היה ארסי, אך הקיש אותו לא מעט פעמים ולורן איבד את הכרתו.
לורן ניסה לא מעט פעמים להפריד את הנחש מכתפו, אך הנחש היה דבוק אל כתפו בדבק שלא יורד אף פעם משום דבר.
הנחש היה צמוד אליו לנצח, אבל לורן לא ידע שהנחש לא סתם דבוק אליו.
מישהו בכוונה הדביק אותו אל כתפו.
זה היה הקוסם האחרון שנשאר, מאסטר אוואה שהשדים, שעמדו להרוג אותו, שלח את הנחש הזה כדי שיידבק אל לורן, אבל הוא לא רצה סתם שהנחש הזה יידבק לכתפו של לורן.
הוא ידע שהשדים עומדים להשמיד את העולם, והנחש הזה יוכל להוביל את לורן, שהוא היחיד שהנחש יכול להידבק לכתפו, אל נשק מיוחד במינו, שרק הוא יוכל להשמיד את השדים.
כמובן שלשדים יש עוזרים כמו טרולים, אנשי זאב, מפלצות ואפילו גמדים שיעצרו את הנחש ולורן מלהגיע אל הנשק והשדים בינתיים יגיעו אל הנשק וישמידו אותו.
לורן מגלה כמה סודות על אודות הנחש, הנשק, ועל המשפחה שלו.
זה ועוד הרבה קרבות, הרפתקאות, דברים מותחים, בגידות וחטיפות יופיעו במהלך הסדרה.


תגובות (3)

מקווה שתקראו את הספרים הבאים בסדרה ושאהבתם ושתתנו לי ביקורות בונות (אם יש בכלל..)

12/01/2015 21:52

אני חייבת להגיד משהו, אני יודעת שאני ממש חדשה באתר, ושזה כנראה לא מקומי אבל זה מרגיש לי נורא כאילו אתה מפרסם בשביל לפרסם. פרסמת שמונה התחלות לסיפורים בשלושה ימים האחרונים. אני אישית משקיעה כל כך הרבה מעמץ בסיפורים שלי שלפעמים סיפור שכתבתי חודשיים עדיין בהתחלה של ההתחלה שלו. וזה קצת מרגיש כאילו אתה כותב בשביל לכתוב כמה שיותר ויותר מהר. יכול להיות שאני טועה ואני ממש מצטערת עם זה ככה זה לא מתיחת ביקרות. אבל אני באמת חושבת שיש לך דימיון נפלא ואתה כותב נהדר, ואני פשוט ממש הייתי רוצה לקרוא סיפור ארוך שלך במקום שמונה הקדמות קצרות לסיפורים שמרגישים קצת כאילו הם נכתבו כדי פשוט להוסיף נפח לכמות הסיפורים שלך.

12/01/2015 22:13

אז אם את רוצה לקרוא סיפור עם שמונה פרקים ויותר אז תקראי את זה.
השקעתי הרבה בהקדמה הזאת….

13/01/2015 08:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך