Butterfly
מישהו בכלל קורא ??? או שאני כותבת לעצמי ???
תגיבו שאני יראה מה לשפר בסיפור <3

מארי קריסמס- פרק 4 מישהו קורא בכלל ?!

Butterfly 15/07/2012 834 צפיות 2 תגובות
מישהו בכלל קורא ??? או שאני כותבת לעצמי ???
תגיבו שאני יראה מה לשפר בסיפור <3

הגענו סוף סוף לבית של אבא. לא הייתי בבית הזה יותר מ7 שנים (אני בת 14 אז בפעם האחרונה שהייתי כאן הייתה כשהייתי בת 7 !!)
"אוקיי כאן אתן תישנו" אמרה אלונה והובילה אותנו לחדר חשוך וקטן. מאוד קטן. היה בו מיטה אחת קטנה, שידת ספרים פיצית וארון בגדים. אבל מה שתפש את רוב המקום בחדר הייתה תיבה ע-נ-ק-י-ת !!
התיבה הייתה יפהפייה עם חריטות משונות, בצבע זהב וכסף נפלאים. אבל היא הייתה נעולה, ועל חזה של אלונה היה תלוי מפתח כסוף וקטן, שנצץ. אלונה הרגישה שהסתכלתי עליו ותפסה בו באצבעותיה הארוכות.
"מה זה הקופסא הזאת ? למה היא משמשת ?" שאלתי תמימה לחלוטין.
"אל תתעסקי בענייניים לא שלך ילדה" גערה בי אלונה פעם אחרונה ויצאה מין החדר.
נעלבתי, והחלטתי שאני אשיג את המפתח הזה, ויראה מה יש בתיבה המטופשת הזאת.
אני ומייגן סידרנו את בגדינו בארון, ואני נכנסתי להתקלח.
המים היו קרים. אלונה לא חיממה בשבילנו את המים. קפאתי מקור אבל התקלחתי בכל זאת. בליבי קיללתי את אלונה על המגעילות שלה כלפינו.
יצאתי והתנגבתי במגבת הגדולה והסגולה שהבאתי איתי מהבית(לא רציתי להסתכן בעוד העלבות מצד אלונה) ונכנסתי לחדר שלנו.
החדר היה אפרורי ומפחיד, ולמרות זאת הואר בקולות הצחוק של טליה, ששכבה על גבה ומייגן דיגדגה אותה. חייכתי. שמחתי שאחותי מסתדרת כאן ולא חושדת בכלום.
לקחתי את הפיג'מה שלי לשירותים והתלבשתי. ירדתי למטה ושמעתי את אלונה ואבא מדברים :
"את יודעת מתוקה ברגע שהן ילכו הכל יסתדר" שמעתי את אבי אומר.
"אבל אני כבר ממש עייפה מההתנהגות הגועלית הזאת כלפיהן… הן חושבות שאני ממש שונאת אותן…" אמרה אלונה בקול עצוב.
"אבל מתוקה עולב עוד לא עזב" את המשפט האחרון אבא לחש והייתי צריכה להתקרב כדי לשמוע את זה.
"אני יודעת אבל…" ואלונה החלה לבכות. נבהלתי וקפצתי במקום. החלקתי ונפלתי על הריצפה מעולפת.
"ג'סי ? את שומעת אותי חמודה ?" שמעתי את קולו של אבי מעליי.
"ג'סי קומי !!!!" שמעתי את מייגן בוכה. לא הבנתי מה כולם רוצים ממני.
שמעתי את טליה בוכה גם.
החלטתי לקום. עצמותי היו כבדות. הצלחתי לזוז מעט.
"תעזור לי לקום בבקשה אבא" שמעתי את עצמי אומרת. אבא חייך לעומתי ותפס בידי הקטנה. רעדתי בכל הגוף כשאבא הרים אותי והחזיק אותי על ידיו הגדולות. הייתי חלשה מאוד.
הוא הניח אותי במיטה שלי והכין לי תה חם.
אחרי ששתיתי את התה התחזקתי והדלקתי טלויזיה.
אחרי שהתבוננתי במסך כמה שניות, הערוץ התחלף לערוץ החדשות פתאום.
לא הבנתי מה קרה ואז ראיתי את מהדורת החדשות שהייתה בכותרת :


תגובות (2)

שמחה מאד כי הצטרפת לאתר סיפורים. אוהבת את הכתיבה שלך ומבקשת כי תמשיכי – אל תתרגשי אם לא תקבלי תגובות הן תגענה במשך הזמן ומה שעלייך לעשות זה לכתוב ולכתוב ושוב לכתוב ממני בקי שבת שלום !!!!!!!

20/07/2012 06:11

שבת שלום ותודה רבה <3 אני מקווה שהתגובות יגיעו כי אני מחכהה…

21/07/2012 23:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך