מבוך האשליות – פרק 5

TheAvatar 05/12/2013 596 צפיות תגובה אחת

קונור וג'נט המשיכו להתפעל מהמבוך העצום והיפהפה הזה ולאחר מכן הסיטו את מבטם אל איש התיש.
"תסתכלו טוב טוב על המבוך הזה, כי בעוד חצי שעה אתם הולכים להכנס אליו" הודיע איש התיש, תוך כדי שפניו הפכו רציניות. "עכשיו בואו אחריי כדי שאוכל להסביר לכם יותר" אמר והוביל אותם אל המדרגות. בקומה התחתונה הייתה מבואה אפילו יותר גדולה מהמבואה שהיו בה קודם,
אך לעומתה, היא לא הייתה מלאה כלל. היו בה כמה שולחנות אשר מסביבם ישבו בין שתיים לשלוש מפלצות, שהיו דומות יותר לאדם מאשר למפלצת. המפלצות קמו לכיווניהם כשראו אותם, הם אחלו להם בהצלחה ולחצו את ידיהם. כאשר הם הסתובבו חזרה, ג'נט וקונור הבחינו שלחלק למפלצות יש קרניים קטנטנות, כנפיים או קשקשים ברגליהם.
איש התיש הוביל את שלושת זוגות הילדים אל מחוץ למבואה. הם ירדו לרחבה גדולה המוקפת עמודים וקשתות. קונור וג'נט הבינו כמה גבוהים קירות המבוך המורכבים משיחים רק כאשר ראו את המבוך מול הרחבה בה עמדו.
איש התיש הסתובב אליהם ונראה נרגש לעמוד מול המבוך.
"איפה היינו?" אמר איש התיש בניסיון להזכר, "אה! כן, הייתי אמור להתחיל את ההסבר. אז ככה,
ישות אלוהית החליטה להעניק מתנות, להגשים משאלות, לעשרה ילדים בכל שנה. כדי להחליט איזה ילדים יקבלו את משאלתם מכל העולם, הוא עורך חמש תחרויות שונות. הזוג שמנצח בכל תחרות מקבל את המשאלה שלו" הסביר איש התיש, "התחרות שלכם היא מבוך". כאשר שמעה ג'נט את המשפט פתאום היא הבינה הכל. התמונה בבית הנטוש, הידית של הדלת שקונור חשף. כולן היו בצורה של מבוך. "כל זוג יכנס למבוך, תחילה אתם תעברו מסלולים שונים, עד שכל הזוגות יפגשו בשלב מסוים. זה נשמע לכם קל? לא ולא. במבוך יחכו לכם אתגרים שתצטרכו לעבור.
בסוף המבוך תהיה דלת לכל זוג. הזוג שיעבור את כל האתגרים ויגיע ראשון לדלת שלו, יקבל את משאלתו" איש התיש סיים את ההסבר שלו והביט בכל הילדים שמבטיהם היו רציניים.
"איך אתה יודע שיש לנו משאלה כלשהיא?" שאל אחד הילדים אשר נראה בגילה של ג'נט.
"לכל אחד מהזוגות הנמצאים כאן יש משאלה, אחרת לא היינו מזמינים אותכם לפה" השיב איש התיש.
"כולכם אמורים להיות באותו אתגר. כולכם רוצים בית שתוכלו לגור בו, אם זה בית משלכם, אם זה בית אומנה, אתם רוצים בית. מי שיגיע לסוף המבוך יקבל אותו" איש התיש סיים את הסברו והסתכל על שעונו. "נשארו לכם עוד עשרים דקות עד שתכנסו למבוך. אתם יכולים לנוח בנתיים" איש התיש הסתובב והלך אל המבואה.


תגובות (1)

תמשיך XD
(כבר התרגלתי שהרוב בנות, עוד בן לזכור XD)

05/12/2013 09:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך