TheAvatar
סליחה שהחלק הזה טיפה יותר קצר, פשוט זה הסוף של תחילת הסיפור ככה שעוד מעט תגיע העלילה ואני לא רוצה להרחיב יותר מדי חחח כנראה גם שהחלק הבא או 2 החלקים הבאים יהיו גם טיפה קצרים מהרגיל.

מבוך האשליות – פרק 3

TheAvatar 04/12/2013 624 צפיות 2 תגובות
סליחה שהחלק הזה טיפה יותר קצר, פשוט זה הסוף של תחילת הסיפור ככה שעוד מעט תגיע העלילה ואני לא רוצה להרחיב יותר מדי חחח כנראה גם שהחלק הבא או 2 החלקים הבאים יהיו גם טיפה קצרים מהרגיל.

ג'נט חייכה לקונור וסמנה לו להכנס איתה דרך הדלת.
"אבל מה יש מאחוריי הדלת הזאת?" שאל קונור בסקרנות.
"אם לא נכנס לא נדע" השיבה ג'נט. קונור הסתכל על ג'נט בחשש בעת שהיא מנסה להרגיע אותו.
לבסוף קונור אזר אומץ והנהן בראשו אל ג'נט והסכים שהם יעברו דרך הדלת.
ג'נט פתחה את הדלת ועברה דרכה וקונור אחריה.
תחילה הם ראו חדר חשוך מלא בכוכבים, ואז הם מצמצו וסביבתם השתנתה. הם היו במבואה אשר התכנסו בה הרבה אנשים. ג'נט וקונור הסתכלו טוב יותר על האנשים ושמו לב שהם לא אנשים.
פגסוסים, קנטאורים, פיות, זומבים ומפלצות רבות נוספות התכנסו במבואה והלכו במהירות ממקום למקום, יצאו מהמבואה וחזרו אליה עם חפצים שונים ומדי פעם שמעו צעקה של מישהו שמזרז אותם לארגן הכל מהר. קונור וג'נט ניסו להידחף בין כל האנשים ההולכים ושבים אל כיוון היציאה מהמבואה, דלת גדולה בצבע לבן, הם נכנסו דרך הדלת. הם עמדו בחדר עם עוד ילדים שנראו בני גילם. עמדו מאחוריי חמש דלתות, אשר שלושה זוגות של ילדים מאחורי כל דלת חוץ מדלת אחת אשר מאחוריה רק שניי זוגות. אדם נמוך קומה בעל קרניים ורגלי תיש נכנס אל החדר.
"או! הנה האבידה נמצאה!" איש התיש קרא והסתכל על קונור וג'נט.
"אתה מדבר עלינו?" שאל קונור.
"אלא על מי!" השיב התיש והמשיך בדבריו, "אנחנו מחכים כבר רבע שעה שתבואו!".
"אתה בטוח שאתה מדבר עלינו?" שאלה ג'נט בבלבול.
"אתם ג'נט וקונור לא?" שאל התיש ושניהם הנהנו.
"אכן כן, אנחנו מחכים רק לכם! אז תעמדו מאחוריי שניי הזוגות העומדים מאחוריי דלת מספר 3.
אנחנו מוכנים להתחיל!" הכריז איש התיש בהתלהבות.


תגובות (2)

יאללה לעניינים XD
תמשיכי

04/12/2013 12:57

האמת שאני בן ס.ס (awkward חחח) אבל לא נורא, תודה. אני אמשיך.

05/12/2013 02:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך