Amora
לא יאמן שחוץ מהפרק הזה, יש לי עוד 4 פרקים מוכנים! :םם טוב, ועכשיו, אחרי שהפסקתי לעבוד (יש לי חופש של שבועיים פלוס יום עד יום הדין) יהיה לי מלא זמן לכתוב! הידד!

מבוך האשליות- פרק 40

Amora 29/10/2015 544 צפיות 25 תגובות
לא יאמן שחוץ מהפרק הזה, יש לי עוד 4 פרקים מוכנים! :םם טוב, ועכשיו, אחרי שהפסקתי לעבוד (יש לי חופש של שבועיים פלוס יום עד יום הדין) יהיה לי מלא זמן לכתוב! הידד!

בדיוק ברגע בו אלי אזרה מספיק אומץ כדי לגשת לאותו הבחור בעל המסכה לפני הצעתה של סקיי, הוא נאלץ ללכת. זה לא קרה לפני שהצליחה לומר לו כמה מילים שגרמו לו לחייך אליה בנעימות, ובכך לתת לה תקווה שיפגשו שוב, ושכאשר זה יקרה, היא סוף כל סוף תוכל להבין מה בדיוק גרם לה להתעניין בו.
היא צפתה בו מתרחק ונעלם בין המון האנשים שהסבו את מבטם אל עבר הבמה הגדולה עליה עמדה אישה בוגרת, שעל פי המראה שלה, בוודאי הייתה הדוכסית.
אלי סובבה את מבטה אל עבר סקיי וג'יימס וסימנה להם להתקרב אליה, וכך עשו.
"זו הדוכסית?" היא שאלה אותם בתקווה.
"נראה כך." ג'יימס השיב על פי ההיגיון.
"מה היא עושה?" סקיי שאלה.
"אם מה ששמעתי לגבי הנשף נכון," אלי השיבה. "אז היא החלה במכירה."
"מכירה? איזו- איזו מכירה?" סקיי הוסיפה לשאול.
"המכירה הגדולה." אלי הסבירה. "שמעתי בנשף הזה, פעם בשנה, היא מארגנת את המכירה הכי גדולה."
"מכירה… של מה?" סקיי היססה לשאול כדי לדעת את התשובה.
"בני אדם." השיבה אלי.
"אנשים." ג'יימס תיקן אותה באיפוק רב. "היא סוחרת באנשים."
"רגע," סקיי נזכרה לפתע. "אתה אמרת שרובין עובד בשבילה." היא פנתה אל ג'יימס.
"כן." השיב.
"מי זה רובין?" אלי התפרצה לשיחה שעדיין לא התחילה.
"סתם, מכר." ג'יימס מיהר להעביר נושא. "אלי, מה כל כך מיוחד במכירה הזאת?"
"אני לא בטוחה." היא ענתה לו בכנות. "אולי- אלו אנשים מיוחדים."
"אלי!" בדיוק באותו רגע, אפילו לפני שסיימה את דבריה, היא שמעה שמישהו קורא לה בתכיפות. היא סובבה את מבטה והופתעה להרגיש שהבחור תופס בידה בחוזקה. היא התעלמה מכך כי הכירה אותו, וידעה שהוא לא מתכוון להרע לה.
"מה קרה?" היא שאלה את הבחור, נואה.
"זאת- זאת אקו." הוא הצביע על הבחורה שעלתה לבמה. היא הייתה לבושה שמלה אדומה ארוכה וחבשה מסיכה תואמת על עיניה. שיערה הבלונדיני היה אסוף היטב, ומבט חושש שמנסה להראות כאילו הכל בסדר ניכר בפניה.
"מי?" אלי שאלה.
"אקו. אשתי."

מנגינת התזמורת הופסקה לקראת תחילת המכירה, וכך גם כל הנוכחים.
כאשר קווין התקדמה למקום טוב לצפייה על הקונים הפוטנציאלים, היא התאכזבה לפגוש שם מישהו שחשבה שנפטרה ממנו ממזמן.
"ניקולאי." היא חייכה אליו בחיוך מזויף. "בגדים נאים לא הולמים אותך."
"אני יכול לומר אותו הדבר עלייך." הוא החזיר לה בחיוך דומה.
"תן לי לנחש, באת להמשיך לשכנע את החברים שלך שלא לשתף איתי פעולה?" היא הגיעה ישר לעניין. "מאוחר מדי, אני כבר השתמשתי במה שהייתי צריכה." היא ריכזה את מבטיה לכיוון הבמה.
"כמובן שזה מה שעשית." הוא מלמל. "אבל באתי בגלל דבר אחר."
"מרשים, יש לך עוד רצונות." אמרה בעוקצנות. "וכמובן שהם קשורים אליי." היא הוסיפה. "וכמובן שהבאת את החבר הזה של דניאל, טוביאס, שיהיה השותף של לפשע."
"מרשים, גם כשאין לך לב המוח שלך עדיין פועל." הוא אמר.
"טוב, כמובן, אתה אדם צפוי מאוד." היא הסיטה אליו את ראשה. "וגם טוביאס. לכל מה שיביא לו סיכוי להחזיר אליו את אהובתו, ותהרוג אותי איך אפשר להתאהב בה, הוא יסכים."
"אה-הא. בשביל זה בדיוק באתי." ניקולאי אמר.
"להרוג אותי?" קווין גיחכה. "גם בלי היכולות שלי, זה יהיה לך בלתי אפשרי."
"לא אם הלב שלך נמצא אצלי." הוא גרם לה לכווץ את עיניה בעצבנות.
"הוא לא נמצא אצלך." היא אמרה ביטחון.
"אבל הוא יהיה." הוא אימת את דבריה והשיב לה באותו ביטחון. "וברגע שזה יקרה, ברגע שהלב שלך יהיה אצלי, כולם יכירו אותי כגיבור שגאל אותם מייסוריהם."
קווין חייכה בספק. "בהצלחה, גנב."

הדוכסית הסירה את המסכה מעל פניה של אקו וחשפה אותה לקהל הרחב.
כל זוגות העיניים האלה העיקו עליה, והיא הרגישה מטופשת שעד לפני רגע היא רקדה עם אנשים אקראיים כאילו גורלה לא עומד להיחרץ בקרוב. היא השתדלה להתעלם מהעיניים הבוחנות ולחפש את המוכרות לה, את העיניים של האיש שיציל אותה.
היא לא הצליחה. הקהל היה גדול מדי ולא היה לה מספיק זמן כדי לסרוק את כל הנוכחים לפני שהדוכסית הציגה אותה כפריט הראשון.
"הראשונה- בת-ים." הדוכסית אמרה וניגשה מיד אל הבחור שלצידה, שהיה ג'סי. אקו הסיטה את מבטו אליו וראתה איך היא מסירה את המסכה ממנו. "השני- תאום." ג'סי השפיל את מבטו למטה בבושה, והדוכסית מיד תפסה בו והרימה את ראשו למעלה, כפי שהיה אמור לעשות.
הוא שידר לאקו מבט שאמר לה הכל. מבט שהאמין שהתקווה שלה לא הייתה מתוקה כל כך כמו שקיוותה.
"המחיר ההתחלתי עבור כל אחד- עשרת אלפים." הדוכסית אמרה.
"אני מציע מאה אלף עבור בת-הים!" נשמעה הקריאה הראשונה של בחור שחור שיער בעל מראה שגרם לכולם לפקפק במחיר שהציע. אקו חייכה חיוך גדול שהשתדלה להסתיר עם ידיה, והוא חייך אליה בחזרה במבט שמוסר לה לא לדאוג.
ידו שהורמה למעלה הורדה בכוח על ידי הבחורה האדמונית שלצידו.
"השתגעת לגמרי? אין לנו סכום גדול כל כך בשביל שניהם!" היא גערה בו בלחש. "זה אח שלי שנמצא שם על הבמה, ואני לא אתן לאף אחד אחר לקנות אותו."
"כן, אבל את בכלל לא בטוחה שזה הוא." הוא הטיח את זה בפניה. "זה יכול להיות כל תאום בעולם, וזו שלידו, היא בוודאות אשתי."
"לא, זה הוא. אני בטוחה בזה." היא התעקשה בקשיחות. "אני מציעה מאה אלף עבור התאום!" היא קראה והרימה את ידה.
"זה כמעט כל מה שיש לנו." זה היה תורו לגעור בה.
"אני מצטערת, נואה, אבל אני לא אתן שבגללך אח שלי יעלם שוב." היא החזירה לו בתשובה עצבנית.
הדוכסית בחנה את הקהל בסקרנות, לראות האם יש מישהו שמעוניין לשלם יותר.
"אני מציעה מיליון. לכל אחד מהם." נשמעה קריאה של אישה מהקהל שהרתיעה את אלי ונואה.
"לא." שניהם אמרו בצוותא.
הדוכסית חייכה לכיוון האישה חיוך מתרשם, וניקולאי, שעמד במקום ממנו הצליח להביט בה, פער את עיניו כאשר הבחין בה לבסוף, לאחר שהרגיש שקולה מוכר לו.
"לעזאזל." הוא מלמל.
"זו בטח היא. היא מחזיקה בלב שלי." קווין אמרה לו במבט קשה.
"היא מחזיקה בלב שלך?" הוא פנה אליה בתהייה. "היא דודה שלי."


תגובות (25)

לניקולאי יש דודה? O_O
הפרק היה ממש מצחיק והצפת אותי בכל כך הרבה שאלות בפרק הזה ובפרקים הקודמים, אבל אני אחרוג ממנהגי ואתן לך לענות עליהם כשיגיע הזמן.
פרק מעולה ומצחיק(ההומור בפרקים האחרונים ממש עלה, וכשסקיי פגשה את אלי, זה העלה בי נשכחות…)!!!
תמשיכי!!!

29/10/2015 16:42

    חחח תודה רבה :)
    איזה מין שאלות? אני לא אענה, כמובן, אבל אני סקרנית לדעת XD

    29/10/2015 16:43

אם את לא תעני, אני לא אשאל… ^^

29/10/2015 16:46

    אתה אדם מרושע. מה אכפת לך, אולי אני אתן רמזים? U^U

    29/10/2015 16:47

מה קרה פה עכשיו?
אין לי מה להגיד, אמורה. פשוט תמשיכי!
קטניס אוורדין, סוף.

29/10/2015 16:47

    חחחח מוחעחעחעחע חע

    29/10/2015 16:50

    אמורה, את בן אדם מרושע.
    קטניס אוורדין, סוף.

    29/10/2015 16:51

    את מרושעת שאת לא כותבת! :<

    29/10/2015 16:52

אני מרושע?
את משאירה אותי עם ראש מפוצץ בשאלות שאני לא אקבל עליהם תשובה, ואני אצטרך לחכות לפרקים הבאים וזה לא יהיה בשעה הקרובה.
עכשיו את צריכה להגיד: "כשמסתכלים על זה ככה…"

29/10/2015 16:49

    אבל אתה תקבל תשובה U^U

    29/10/2015 16:50

מה?!
דודה של קווין הולכת לקנות את אקו וג'סי?
פרק מעולה, רק לא הבנתי באיזה אמצעי תשלום הם משלמים (כתבת עשרת אלפים ולא עשרת אלפים דולר / שקל.)
שקווין תשיג את הלב שלה ותעיף את ניקולאי לעזאזל (אלא אם היא תבגוד בהם ועל זה יהיה החלק הרביעי 0.0)
הלכתי לקרוא את מצוד האגדות שם אכתוב :
טנירה לנצח!!

29/10/2015 16:49

    אהה התבלבלתי, זו דודה של ניקולאי.
    ~פדיחות. U.U

    29/10/2015 16:50

    טנירה לנצח!!! D:
    חחח אני מניחה שהם משלמים במטבעות זהב. אני לא אוהבת לקטלג מקומות ספציפיים, וזה כולל גם סוג מטבע, אז אני לא כותבת איזה פשוט XD

    29/10/2015 16:51

אקו היא דודה של ניקולאי??? עוד יותר נורא! ואיך הוא יודע את זה?
וואו, פרק מדהים! מצחיק, מעניין ומותח.
תמשיכי!!!

29/10/2015 16:53

    מה? לא XD
    מי שרוצה לקנות את אקו וג'סי היא דודה שלו XD

    29/10/2015 16:54

    אההה, התבלבלתי עוד יותר -,-
    מי זאת?!

    29/10/2015 16:55

    יגלו בפרק הבא <:

    29/10/2015 16:56

הנה רשימה של כמה שאלות:
מה יקרה עם ג'סי ואקו?
מה יקרה עם ג'סי ואקו?
מה יקרה עם ג'סי ואקו?
מקווה שתצליחי לענות על כל המבחר ^^ (בעיקר כשלא השתמשתי בהעתק הדבק כי 'קטניס אוורדין, סוף.' שמור לי שם.)
קטניס אוורדין, סוף.

29/10/2015 16:54

    חחחח ברצינות? XD
    אני מעריכה שלא השתמשת בהעתק הדבק בשביל זה. מרשים ביותר.

    29/10/2015 16:56

פומה את כל כך מצחיקה XDD

29/10/2015 16:56

    מה מצחיק בי?

    29/10/2015 17:14

מפתיע קטניס, באמת חשבתי שאת כותבת כל פעם 'קטניס אוורדין, סוף.'
טוב, עוד משהו חדש שלא מגלים בכול יום
(ככה אומרים את זה נכון?)

29/10/2015 17:02

    זה "מגלים משהו חדש כל יום" XD

    29/10/2015 17:18

    אוי פדיחות XD

    29/10/2015 17:21

    חחח לא נורא, מטעויות לומדים U^U

    29/10/2015 17:26
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך