TheAvatar
סליחה שאני שיניתי את השם והחזרתי לקודם פשוט לא הייתי בטוח לגביו ._. אבל בסוף הוא נשאר אותו דבר חח

מבוך האשליות – פרק 4

TheAvatar 05/12/2013 790 צפיות 3 תגובות
סליחה שאני שיניתי את השם והחזרתי לקודם פשוט לא הייתי בטוח לגביו ._. אבל בסוף הוא נשאר אותו דבר חח

ג'נט וקונור הסתכלו בבלבול על איש התיש.
"להתחיל במה?" שאל אותו קונור.
"אנחנו מחכים לכם רבע שעה וכל מה שאתם עושים זה לשאול שאלות" אמר איש התיש בציניות
והמשיך, "אך זה לא משנה, אני כל כך מתרגש! אנחנו עומדים להתחיל!" צעק איש התיש.
"האמת שאני ואחי לא ממש מבינים היכן אנחנו…" הסבירה ג'נט.
"הוו! זה מסביר הכל. ההסבר יערך מאוחר יותר. אבל קודם, פתיחת הדלתות" קרא איש התיש.
קונור וג'נט נעמדו מאחוריי דלת מספר 3 כדי להבין על מה התיש מדבר. ליד כל דלת עמד שומר הלבוש בגדים בצבע כחול ואפור, חבושים בכובע בצבע כחול.
כאשר איש התיש הודיע על פתיחת הדלתות, מידית פתח השומר את הדלת לידה עמד, אך הדלתות נפתחו באיטיות.
איש התיש סימן לזוגות הילדים להתקדם אל החדר, ראשית הזוגות שעמדו מאחוריי דלת מספר 1, לאחר מכן הזוגות שעמדו מאחוריי דלת מספר 2 ואחר כך הזוגות שעמדו מאחוריי דלת מספר 3. הם עמדו מאחוריי דלת מספר 3, בנתיים הם חשבו מה הם הולכים לראות מאחוריי הדלת. הם נכנסים אל עוד מקום לא ידוע להם, אולי לתוך סכנה או מלכודת, אחרי כל מה שעבר עליהם היום הם כבר לא בטוחים.
הם והזוגות שלפניהם עברו דרך הדלת. מלפניהם היה אולם ענק מלא אנשים שיושבים מול שולחנות רבים, מסכים שקופים מעט, מדי פעם האנשים רשמו על דפיהם. ברגע שנכנסו, כל האנשים הסיטו את מבטיהם אל הילדים ומחאו להם כפיים בהתרגשות, נשמעו צעקות קלות של שמחה ושל "יופי! אנחנו מתחילים!". קונור וג'נט הסתכלו נבוכים על כל האנשים שמחאו להם ול-2 הזוגות הנוספים כפיים. כל שלושת זוגות הילדים המשיכו ללכת בעקבות איש התיש מהאולם.
קונור וג'נט לא האמינו למראה עיניהם. בלי שהם שמו לב הם היו בקומה השנייה כיוון שהם עמדו על מרפסת וממנה השקיפו אל מבוך ענק עשוי משיחים.
"אתם מוכנים להסבר שרציתם?" שאל איש התיש עם חיוך על פניו, והביט אל קונור וג'נט ושאר הזוגות.


תגובות (3)

יפה…..זה החלק האחרון או שיש המשך????

05/12/2013 08:16

תודה. כן יהיה המשך חחח

05/12/2013 08:25

חח טוב

05/12/2013 08:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך