The vempire demigod
היי, אני יודעת שזה פרק קצר אבל אני מבטיחה שהפרק הבא יהיה דיי ארוך, טוב אני מקווה שאהבתם,
תזכרו להגיב.

מבוך היסודות – פרק 3

The vempire demigod 30/06/2013 623 צפיות אין תגובות
היי, אני יודעת שזה פרק קצר אבל אני מבטיחה שהפרק הבא יהיה דיי ארוך, טוב אני מקווה שאהבתם,
תזכרו להגיב.

אשלי –

היום הסתבכתי בצרות, הרבה יותר מהרגיל.
הכל התחיל שהתאמנתי בכישוף אויר, כישופי המלחמה נאסרו על כשפי האויר ברגע שזארדק, מלך האופל הנוכחי, עלה לשילטון.
לכשפי האויר יש כישופי מלחמה מאוד חזקים, אז זארדק החליט שכשפי האויר ינסו להתמרד בו, לכן הוא אסר עלינו להשתמש בכישופי מלחמה.
אבל אני עדיין מתאמנת בהם בסתר.
הלכתי למקום האימון הסודי שלי, שנמצא בין שורת הבתים לבין היער, אף אחד לא הולך לשם, חוץ ממני.
בכל מקרה התחלתי להתאמן, בהתחלה בכישופים היותר פשוטים, כמו להדוף מישהו למרחק קטן, או לרחף כמה מטרים.
אחר כך בכישופים יותר מסובכים, כמו לשלוח חיצי אויר, או להעיף מישהו למרחקים עצומים.
ואז קרה מה שהיא חששתי ממנו, שמישהו יראה אותי.
שמעתי צעדים, ומולי נגלה חייל אופל.
הסתבכתי, חשבתי.
״ היי את, מה את עושה שם ? ״ הוא שאל.
״ אם…כלום ״ שיקרתי.
״ אני ראיתי אותך את התאמנת בכישוף מלחמה ״ הוא אמר.
החייל התחיל להתקרב אלי.
התחלתי לברוח לכיוון הגבול.
אני גרה ממש על הגבול בין ממלכת האויר לבין ממלכת האדמה, אני יודעת שעם אני אעבור לממלכת האדמה זה יקרא השגת גבול, אבל כרגע לא היה לי ממש אכפת.
הוא רדף אחרי, ואני ניסיתי להתחמק ממנו, דבר שהיה קשה בגלל שהוא היה מהיר ממני.
עברתי את הגבול, למזלי האזור בממלכת האדמה שקרוב לגבול לא ממש מיושב.
הגברתי מהירות, לא יכולתי להרשות שהוא יתפוס אותי.
הסתכלתי אחורה לראות איפה החייל, התנגשתי במישהו ונפלתי.
״ תיזהר ״ אמרתי לו.
״ את זאת שהתנגשה בי ״ הוא אמר לי.
נעמדתי והסתכלתי עליו, שיער חום כהה קצוץ ועיניים בצבע דבש מהפנט.
הסתובבתי החייל הגיע עליי, מהר עשיתי את הכשוף שמעיף אנשים, והחייל עף אחורה כמה מטרים והתנגש בעץ, ושהוא קם הוא נראה עצבני מאוד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך