Butterfly
שכחתי להגיד לכן להוסיף רקע :|
אני מוסיפה בעצמי, בבקשה אל תכעסו :)
עוד שינוי קטן, הם בני 16 במקום 15.
ועוד משהו, למרות שזה היה נראה שסקיילר תהיה הראשית, היא לא. זה נקודת מבט כללית וכולם ראשיים.

מבחן האומץ עונה 2- דמויות (נסגר!!)

Butterfly 25/01/2014 666 צפיות אין תגובות
שכחתי להגיד לכן להוסיף רקע :|
אני מוסיפה בעצמי, בבקשה אל תכעסו :)
עוד שינוי קטן, הם בני 16 במקום 15.
ועוד משהו, למרות שזה היה נראה שסקיילר תהיה הראשית, היא לא. זה נקודת מבט כללית וכולם ראשיים.

ילדים מיוחדים, שההנהלה עוקבת אחריהם מגיל קטן, נבחרים להיות מוזמנים ללמוד בבית הספר הזה. הילדים לא יודעים שהם יועדו להלחם ברשע, עד שהם מגיעים לגיל 15. הם גם לא יודעים במה הם מיוחדים, או האם בכלל.

שם- סקיילר בת'
גיל- כמעט 16
מראה- שיער שחור חלק עם פוני בובה ופס ירוק. יש לה עיניים ירוקות בהירות והמון נמשים. היא דיי נמוכה אבל נחשבת ממוצעת.
אופי- יכולה להיות ממש קשוחה כשהיא רוצה, והיא מתעצבנת בקלות. יודעת לשמור סוד (הלוו, מכשפה) ויש לה כישרון טבעי לגבי כל הקטע הזה.
רקע- יש לה אחות אחת שקוראים לה פייג' והיא בת 11, אבא עורך דין ששמו אלכסנדר, ואין לה אמא, היא מתה אחרי שילדה אותה. פייג' נולדה מהאישה השנייה של אבא שלה, רוזי. לאמא האמיתית שלה קוראים נינה. היא הייתה אישה יפהיפייה, וגם היא הייתה מכשפה. פייג' לא מכשפה, אבל היא יודעת על זה. גם אלכסנדר יודע, אבל רוזי לא.

שם- טיה סקייקלור
גיל- 15
מראה- שיער שטני גלי וארוך, עיינים חומות כהות, השיער שלה תמיד יהיה פזור\אסוף בקוקו\מכוסה בכובע\ אסוף בסיכה וזוהר תמיד, מרכיבה משקפיים סגולות
אופי- חכמה, חייכנית, אוהבת לעזור, חברותית, דיי עצלנית.
רקע- הוריה עשירים והיא חיה תמיד בפינוק. יש לה אח גדול ששמו ג'ונתן והוא עבר לגור עם חברה שלו. אף אחד מהוריה לא מכשפים, אבל זה עבר מסבתה. סבתה לימדה אותה כל מה שהיא יודעת בסודיות, והוריה לא ידעו דבר.

שם- רוקי בלאק
גיל- 16
מראה- שיער שחור עם ברק כחול ארוך שאסוף לרוב בזוג קוקיות, עיניים כחולות בוהקות, עוד בהיר כמעט לבן. לובשת הרבה כחול כהה ושחור, מרבה ללבוש גם דברים עם כוכבים תכולים.
אופי- נחמדה, מצחיקה, שקטה, לא מתחברת בקלות, נאמנה, יודעת להרתיח אנשים כשהיא רוצה, נעלמת, יודעת להילחם, אנרגטית, אופטימית, אוהבת לעזור, חכמה.
רקע- באה ממשפחה ענייה של הרבה ילדים. אביה היה מכשף, והוא עזב את משפחתה כשהייתה בת 8. היא היחידה שיצאה מכשפה מבין ששת אחיה.

שם: אית'ן רוברטס
גיל: 16
מראה: שיער שחור קצר, מוסט הצידה אבל לא בצורה מוגזמת. עיניים כחולות כהות שנראות לפעמים שחורות. שזוף, צבע עור שמדגיש את שרירים שלו. אה כן- שרירי. הוא די גבוה אבל לא שחיף.
אופי: חברותי, מוכן תמיד לשחנ"פ, מצחיק, שנון ומחפש חברה.
רקע- בן יחיד. ההורים שלו דואגים לו תמיד ומעורבים לרוב בכל דבר שקורא לו. שניהם מכשפים והם לימדו אותו מלא כישופים בבית שלהם.

שם- אנג'לה גריי
גיל- 15
מראה- שיער חום ארוך וגלי עם פוני צד ארוך, עיניים צרות וחומות, חיוך חמוד. דיי גבוהה. אוהבת ללבוש שמלות קצרות מתוקות וחצאיות.
אופי- צוחקת כל הזמן, פלרטטנית, מתה על משחקים (משחקים מצחיקים כאלה עם בנים, נו הבנתם), ורגועה תמיד. אוהבת להשתעשע ושונאת להיות רצינית.
רקע- היא ואחותה התאומה, ויולט, גדלו בבית חד הורי עם אמא. הן חיו בסדר, ואפילו הצטיינו בלימודים. לפני שנתיים אימן גילתה להן שהן מכשפות, כמו אחותה, ואימה, וסבתה.

שם- ויולט גריי
גיל- 16
מראה- שיער שטני שאני תמיד אוספת בשתי צמות, עיניים חומות וצרות כמו לאנג'לה, גוף ממוצע ודיי גבוהה.
אופי- רצינית ואחראית. לא אוהבת ללכת סחור, סחור, אלא אומרת הכל ישר. לא האמינה בשום דבר שקשור לעולם הכישוף, עד לפני שנתיים. לה לקח הרבה יותר זמן לעכל מאשר לאנג'לה. חצי שנה ליתר דיוק.
רקע- היא ואחותה התאומה, אנג'לה, גדלו בבית חד הורי עם אמא. הן חיו בסדר, ואפילו הצטיינו בלימודים. לפני שנתיים אימן גילתה להן שהן מכשפות, כמו אחותה, ואימה, וסבתה.

שם- ליאם קופר
גיל- 16
מראה- שיער שטני עם פוני שהוא שונא, עיניים חומות, עגיל באוזן שמאל, דיי שרירי.
אופי- בריטי, חכם, קצת חנון, נחמד תמיד, מנומס תמיד.
רקע- בא ממשפחה ממוצעת, ביסודי הוא לא היה מקובל כלכך, והיו מציקים לו בגלל היותו בריטי מנומס כזה, למזלו בחטיבת הביניים הוא הכיר את ניל, חברו הטוב ביותר, שהגן עליו מבריונים וכאלה. למרות היותם הפכים גמורים, ניל וליאם הם החברים הכי טובים.

שם- ניל פיטרס
גיל- 16
מראה- שיער בלונדיני עם קוצים, עיניים כחולות, שרירי וגבוה.
אופי- ביטחון בשמים, מתחיל עם כל דבר שזז, מטפח את עצמו ואוהב את עצמו.
רקע- אין לו הורים. הוא גר בבית יתומים עד גיל 11, ואז בכמה משפחות אומנה. הוא לא יודע דבר על עברו, או על משפחתו. הוא וליאם הכירו בחטיבת הביניים, ומאז הם החברים הכי טובים. כשהם גילו ששניהם נבחרו ללמוד בבית הספר הזה, הם שמחו ממש.

שם- מאט אדמס
גיל- 16
מראה- שיער שחור ומלא קעקועים. שרירי ושזוף, עיניים ירוקות.
אופי- מרוחק, לא מתחבר לאנשים ומאוד סגור בעצמו. מתעצבן בקלות, אבל יכול להיות מאוד מצחיק.
רקע- הוריו פחדו מהכישוף שלו פחד מוות. הם היו סוגרים אותו בחדרו, לא לקחו אותו לבית הספר, והתרחקו ממנו תמיד. הוא שנא את זה. כשהיה בן 11 ניפץ את חלון חדרו וברח. הוא חזר בערב, ומצא את הוריו ישובים על הספה בבית. כשנכנס בדלת הם הביטו בו ולא אמרו דבר. הוא החל לצעוק עליהם שנמאס לו להיות תקוע בחדר, לא להכיר אנשים, לא לצאת החוצה, נמאס לו מזה שהם שונאים אותו ומתייחסים אליו כאילו הוא לא שם. הם לא ענו ורק נראו מפוחדים ביותר. לבסוף אימו לחשה לו 'בבקשה אל תהרוג אותנו' והוא התעצבן וצעק שהוא מעולם לא חשב לעשות זאת, והלך בכעס לחדרו. באותו הלילה הוא ברח מהבית וחי ברחוב. הוא למד להכניס את דרך הכישוף לטובתו האישית, והיה גונב ומעלים דברים יקרים של אנשים, ואז מוכר אותם. על זה הוא חיי.

שם- פיטר פארקר
גיל- 16
מראה- עיניים חומות, שיער שטני וקצוץ, משקפיים בצבע שחור. הוא צנום ונמוך.
אופי- חכם, אוהב לקרוא, לא טוב בלהיות בקרבת אנשים, אוהב לעשות ניסויים, ודיי חנון. רציני תמיד.
רקע- היו מציקים לו ביסודי, ובחטיבה, והוא שנא את זה. הוא היה הטיפוס המתובדד שיושב בהפסקה וקורא ספר. היה לו חבר טוב אחד, שעזב לפני שנה לאוסטרליה. הוא דיי התרחק מאנשים מאז. הוא חוקר את עניין הכשפות, ויודע כמעט הכל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך