Butterfly
מקווה שאהבתם <3
נ.ב.
סליחה עם יצא לי בוטה מדי \:

מבחן האומץ עונה 2- פרק 3 :)

Butterfly 29/01/2014 751 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם <3
נ.ב.
סליחה עם יצא לי בוטה מדי \:

"אוקיי היום נדון בקסמים שבהם אין לכם שום יתרון. כלומר, בקסמים שאתם מכשפים בדיוק כמוני וכמו האחרים. יש שני קסמים כאלו, וזה קסם העברה, ושינוי צורה. היום אנחנו נעבוד עליהם. למה אתם שואלים? בגלל שהילדים בגילכם שהם לא מכשפים מיוחדים, למדו לעשות את הקסמים האלו בגיל 14. עם אתם תחכו עוד קצת עם שני הקסמים הספציפיים האלו, אתם לא תוכלו ללמוד לעשות אותם לעולם." פתחה טיילור כשהילדים נכנסו לכיתה והתיישבו בכיסאותיהם הסודרו במעגל מבעוד מועד. היא הייתה ישובה על שולחנה, רגליה מתנדנדות באוויר, ולצידה היה כדור אדום שעשוי מגומי.
"אנחנו נשחק היום משחק. אני אתחיל. אני מעבירה את הכדור למישהו, הוא אומר לי את השם שלו, ושואל אותי שאלה. אני כותבת את השאלה על הלוח. אחרי זה, הוא הופך את הכדור למשהו אחר, ומשתמש בקסם העברה בכדי להעביר אותו לנער הבא. אין לזרוק את הכדור, ואסור להפוך אותו בחזרה לכדור. אה, ואסור להפוך אותו ליצור חי. הכל מובן?" הסבירה טיילור, ואז שאלה.
"לא. איך משנים צורה ומעבירים?" שאל ליאם הבריטי.
"התכוונתי בחוקים.." נאנחה טיילור. "טוב אז בכדי לשנות צורה אתם צריכים להתרכז בחפץ, לחשוב טוב טוב על מה שאתם רוצים להפוך אותו, שהתמונה של זה תהיה בראשכם, ואז להושיט את השרביט בקו ישר אל החפץ, ולהגיד : 'טרנספורמה' !" אמרה מיס טיילור, והכדור שהיה על שולחנה החל לשנות את צבעו בהדרגה. בהתחלה הוא נהיה סגול, ואז ירוק, ואז כתום, ואז החל להמתח לצדדים, ולבסוף הוא הפך לגמבה כתומה וגדולה שעשויה מגומי. טיילור הרימה אותה בשביעות רצון והניחה אותה בחיקה.
"עכשיו לקסם העברה. אתם מסתכלים על החפץ, לוקחים את השרביט, עם השרביט אתם כמו תופסים את החפץ -היא הניחה את הגמבה בחזרה על השולחן והדגימה איך היא גורמת לגמבה לרחף- זה קל ואני חושבת שלא צריך הסברים נוספים. אחרי זה אתם מעבירים את החפץ לאן שתירצו, בעדינות כמובן! וכדי להנחית אותו איפה שתירצו, אתם אומרים 'טרייכאטיו' !" החפץ נחת בעדינות בחיקה של טיה.
"טיה, ו.. יש לך חבר?" שאלה טיה בחיוך. טיילור לא הראתה על פניה סימן לבושה או למבוכה, ורשמה את שאלה על הלוח. "עכשיו תשני צורה, ותעבירי" אמרה טיילור.
טיה התרכזה בגמבה שבחיקה כמה שניות, ואז אמרה, "טרנספורמה!". לא קרה דבר. הגמבה נשארה דוממת. אפילו צבע היא לא שינתה.
"קדימה תנסי שוב! בפעם הראשונה זה לא נורא עם לא מצליחים" עודדה אותה טיילור.
טיה נשמה עמוק, וניסתה שוב. הפעם, ברגע שאמרה 'טרנספורמה' הגמבה החלה לשנות את צבעה. בהתחלה היא הייתה ירוקה, ואז אדומה, ואז צהובה, ולבסוף נעצרה על כחולה. ואז היא פשוט נשארה גמבה כחולה.
"אמ.. זה מה שהתכוונת, טיה? גמבה כחולה?" שאלה טיילור, אף שידעה את התשובה.
"אה.. לא.. רציתי לעשות זר אירוסים.. זה לא עבד.." אמרה טיה המובכת.
"לא נורא, עכשיו תעשי את קסם העברה" אמרה טיילור. היא אמנם רצתה שטיה תמשיך עד שתצליח, אך היו לה עוד תשעה תלמידים, ועוד קצת זמן.
טיה הנהנה והתרכזה בגמבה הכחולה, היא הצליחה לגרום לה לרחף, והצליחה להשאיר אותה זמן מה מעל ניל, שאליו התכוונה להעביר את הגמבה. היא אמרה 'טרייאכטיו!' והגמבה נחתה, קצת חזק מדי, בחיקו של ניל.
"קוראים לי ניל, והשאלה, כמה פעמים התנשקת עם בחורים? האם הם היו יותר צעירים ממך?" הוא שאל בממזריות. טיילור ידעה שזה מה שיקרה, אבל היא לא עצרה את סבב השאלות. היא חייכה וכתבה את השאלה על הלוח.
בתום הסבב, כשכל אחד שינה צורה והעביר, והכדור המסכן היה גם : גמבה, מכחול, נעל בלט, רכבת מיניאטורית, בובת דוב פנדה, ואפילו גור חתולים חי -שמובן שטיילור הייתה חייבת להתערב ולהפוך אותו לבובה, ולגעור במאט, שהפך אותו לחי למרות איסוריה, לא שהקשיב להסברים שלה. או בכלל- היא ניגשה אל השולחן והתיישבה עליו שוב.
"עכשיו הגיע הזמן לענות על השאלות." היא אמרה. רוב השאלות היו שאלות חטטניות ופרטיות, כמו למשל, האם היא עשתה– את זה.. או האם החבר הראשון שלה זרק אותה, או היא זרקה אותו.
"אני יודעת שהשאלות החטטניות האלו נועדו לי, אבל אני מיעדת אותן מחדש, לכם. כל אחד בתורו עומד לענות על שאלה. תענו בשיא הכנות, כי כל המטרה פה היא להכיר אתכם" אמרה טיילור וחייכה במתיקות.
"אין מצב. אני לא עונה על זה" אמרה אנג'לה והעבירה את שיערה הארוך מלפני כתפה, כך שיגיע לה עד אמצע הבטן.
"עם היה לכם מספיק אומץ לשאול זאת, אני חושבת שצריך להיות לכם מספיק אומץ לענות. הבנים יענו על השאלות בתור נקבה. אה, והמטרה של התרגיל הזה, חוץ מלהכיר אתכם כמובן, היא להראות לכם לא לשאול שאלות שאתם לא רוצים לענות עליהן. נתחיל מפה, ויולט" אמרה טיילור והעבירה שיערה שהייתה על פניה, למאחורי אוזנה.
"אמ, טוב.. השאלה היא האם יש לי חבר.. טוב אז אין לי.. וגם לא היה לי, מעולם" אמרה ויולט בהסתכלה אל הריצפה.
"אה, ובלי תגובות" הזהירה אותם טיילור. "יופי ויולט, תודה על השיתוף. תורך, אית'ן"
אית'ן גיחך, "האם התנשקתי עם בחורות, והאם הם היו צעירות ממני" הפך אית'ן את השאלה לנקבה, כמו שטיילור אמרה. "טוב אז כן ברור.. רוב הבנות שהתנשקתי איתן היו צעירות ממני.." אמר אית'ן וניסה בכוח לא לחייך.
טיילור סימנה בידה להמשיך את הסדר. הבא בתור היה מאט.
"האם מישהי בגדה בך אי פעם." הוא נהם, "לאף אחת אין אומץ לבגוד בי. " הוא אמר, כמעט בעצב. אבל רק כמעט.
"אוקיי, אנג'לה" אמרה טיילור, כשנראה היה שהילדים השתתקו.
"אמ, טוב. האם עשיתי, את זה.. אז, אתם לא אמורים לדעת את זה כלכך.. ותאמת שגם ויי לא יודעת.. אבל כן. ואני לא מפרטת" אמרה אנג'לה ובלעה את רוקה. היא לא העזה להסתכל בעיניה של ויולט, וידעה שהיא לא תניח לה עד שתיתן לה את כל הפרטים.
טיילור הרימה את גבותיה בהפתעה, אך מיד הורידה אותן בכדי לא לגרום לאנג'לה להרגיש לא בנוח.
הבאה הייתה סקיילר, "מהי מידת החזיה שלך.." היא הקריאה מהלוח ולחייה האדימו. היא ממש לא רצתה שהנערים האלו שהיא בקושי מכירה ידעו את זה.
"אני ממש לא רוצה לענות על זה.." היא אמרה בשקט, מאדימה יותר מרגע לרגע. האחרים ניחשו שזו מידה קטנה, ביחס לגופה הקטון של סקיילר.
"נו קדימה," זירז אותה ניל בשובבות וזכה מרפק מצד ליאם שישב לצידו.
"בבקשה..?" היא שאלה את טיילור.
"את לא חייבת לענות עם את ממש לא רוצה, אבל תזכרי שבזה את גורמת להם להיות סקרנים לגבייך" הזהירה אותה טיילור.
"לא אכפת לי" היא אמרה.
"טוב, אז נעבור הלאה, פיטר" אמרה טיילור.
"אתה מתחיל עם בנות?" השאלה שהייתה מיועדת לטיילור הייתה מנוסחת 'את מתחילה עם בחורים?' והייתה דיי מביכה כי בנות לא מתחילות עם בנים, אבל בנים כן מתחילים עם בנות. פיטר לא. השאלה הזאת הביכה אותו.
"לא" הוא ענה לבסוף בשקט.
תורו של ליאם, "אתה לובש תחתוני תחרה?" הוא גיחך. "אמ, לא ממש" הוא אמר וגרם לכולם לצחוק. טיילור הייתה מובכת שאלו השאלות שרצו לשאול אותה. הכיתה הזאת כיתה של ילדים דוחים, היא חשבה לעצמה.
"בסדר. משוחררים, ביי" אמרה טיילור במהירות.
"אני באה אליכן לחדר" אמרה רוקי לטיה וסקיילר. הן הינהנו ושלושתן הלכו לחדר 32.
אית'ן ראה שהיא הולכת לחדר הבנות, אז הוא הזמין לחדרו את ניל וליאם.
"מה אתם אומרים על הבנות?" שאל ניל ונעמד מול הראי, מורח את שיערו בג'ל ומסדר אותו לקוצים מדויקים.
"שווות" אמר אית'ן והדליק את הטלוויזיה. "תראו מה הבאתי!" הוא אמר והוציא מתוך מזוודתו משחק וידאו חדיש עם שני שלטים והמון דיסקים.
"וואו, שווה" אמר ליאם והתיישב לצידו. "מה זאתי אמרה על זה?" שאל ניל והצביע לעבר מיטתה של רוקי.
"לא הראתי לה אותו.." אמר אית'ן בשקט.
"יפה, יפה.. מהלך חכם" שיבח אותו ניל.
"רגע אז מי הכי שווה לדעתכם?" שאל אית'ן אחרי ששלושתם התקינו את המערכת החדשה על הטלוויזיה, והכניסו דיסק של משחקי ספורט.
"המורה" אמר ניל וגרם לשניהם לצחוק.
"אתה יודע שהיא לא שמה עליך, נכון?" שאל אית'ן בגיחוך.
"מה עם זאת שרבת איתה אתמול? חמודה, לא?" שאל ליאם, וזז עם השלט במהירות. הוא הבקיע גול וצעק משמחה.
"איזה חמודה, סתם מעצבנת" אמר ניל וצימצם את עיניו בריכוז.
"גם זאת שאיתך בחדר חמודה" אמר ליאם לאית'ן.
"צודק" אמר אית'ן, וליאם הבקיע שער ניצחון.


תגובות (2)

יצא מצחיק XDDDDDDDDDDD
תמשיכי!

29/01/2014 04:58

תמשיכי

29/01/2014 07:12
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך