נ.ר5
טוב, לקחתי כמה שורות מהשיר והכנסתי אותן לתוך הסיפור/בניתי עליהן את הסיפור. מקווה שאהבתם!

מהפכת השביט – הקדמה

נ.ר5 24/11/2014 675 צפיות 2 תגובות
טוב, לקחתי כמה שורות מהשיר והכנסתי אותן לתוך הסיפור/בניתי עליהן את הסיפור. מקווה שאהבתם!

"זה הזמן להסתכל בלבן של העיניים
ולומר אמת
זה הזמן שלי לתת
למחשבות כולן לצאת
וכמה שאני מנסה
הנזק כבר נעשה

בפינה של הרחוב חיפשתי מישהו קרוב
שילמד אותי כל מה שטוב
כי הלבד אותו לבד
גם במרחק חלון אחד
נשאר לנו להתלכלך
עד שנקום ונלך" (מאיה הרמן, מהפכה)

שלום, שמי הוא ג'ניפר קלרוס, ואני היא החושבת היחידה בכל העיר.
מה זאת אומרת חושבת? תכף ואסביר.
הכל התחיל בשנת 2035, כאשר החברה הפסידה לשלטון הדיקטטרוי החדש (שעליו אפרט בהמשך), כוכב שביט נחת על כדור הארץ. אך כוכב שביט לא עשוי קרח, אלא אנרגיה טהורה של קסם. כבר שנים מנסים לפתח את כוכב השביט, להבין למה הוא נחת וממה הוא מורכב, אבל אני ומשפחתי יודעים. יודעים מה השביט מסתיר. יודעים מה אני באמת.
יש כאלה שיקראו לזה מפלצת, יהיו כאלה שיקרו לי דיקטטורית או טרוריסטית בגלל מה שיש בידי… המונח על כתפיי. כלם מפחדים ממני, עם השנים אפילו משפחתי החלה לפחד ממני ולבסוף התרחקו ממני, הכחישו שאני בתם, הכחישו את כל זיכרונות הילדות שלי. הם אומרים שהם רק אימצו אותי, והם לא יודעים כלום על עברי.
הם מתכחשים להכל… עכשיו אני גרה לבד, בודדה, רק נערה. למרות שמשפחתי גרה דלת לידי, חלון לידי, הלבד הוא אותו לבד. כי אף אחד לא מתקרב אל חיי האמיתיים. אני החושבת היחידה, חושבת? טוב, קודם כל זה לא לחשוב מה אני אוכל לארוחת הבוקר ומה אני אעשה בהמשך היום.
חושבת זאת אומרת שיש בתוכי שני יצורים חיים, קולות של זוג נשוי. המלאכית והשטן, הם הגיעו עם בואו של השביט. שניהם אמרו לי שיש לי יכולת לראות את העתיד, לחשוב על משהו וזה יקרה, לעשות כל דבר שברצוני לעשות. לפעמים זה לא כל-כך כיף.
למשל, הרבה פעמים ביקשתי שמשפחתי תמות, תתאבד, תשרף בגיהנום ולא תתקיים. אני אוהבת אותן אבל כל-כך התעצבנתי עליהם… וזה קרה. טוב, קרה חלקית. מיד עצרתי את זה. זה לא כל-כך פשוט לשלוט במחשובתיך.
אני מנסה להשאיר את המחשבות בפנים, אך הן פורצות בפנים, וכמה שאני מנסה הנזק נגרם ונעשה. אז הגיע "מורה האלוהים". הוא בא קצת אחרי השביט, כשנה אחרי. הוא אמר שביכולתו לעזו לי. אך קאליסו (המלאכית) ופיט (השטן)חושדים בו. אומרים שהוא נצלן שרוצה להשתמש בי למטרות הארגון "שקריד" המעוניין בכוח זה מאז ומתמיד.
עכשיו אני נמצאת בהתלבטות גמורה… הוא התחיל ללמדי ולעזור לי, אך קאליסו ופיט אומרים לי להרוג אותו, מה עליי לעשות עכשיו?
איך אוכל לסמוך על מורה האלוהים שלי?


תגובות (2)

אתה והכתיבה היפה שלך.
כל סיפור שלך אני מרגישה ממש בתוך הסיפור.
תמשיך ~אם יש המשך, כמובן~
דירגתי 5

24/11/2014 19:23

מעניין.. מצד שני תמיד ההקדמה יותר מעניינת מהסיפור. בוא נראה

24/11/2014 19:24
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך