מקווה שאהבתם סליחה שעשיתיפרק קצר הפרק הבא יהיה ארוך מבטיחה, אני עאלה אותו מחר וסליחה על האיחור , זאת תקופת המבחנים בקושי שיש לי זמן לכתוב .
אני מקדישה את הפרק הזה לבקי שעשתה לי את סוף שבוע =)))

מה מסתתר בחשכה.. (ההשתקפות 2)

03/12/2011 517 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם סליחה שעשיתיפרק קצר הפרק הבא יהיה ארוך מבטיחה, אני עאלה אותו מחר וסליחה על האיחור , זאת תקופת המבחנים בקושי שיש לי זמן לכתוב .
אני מקדישה את הפרק הזה לבקי שעשתה לי את סוף שבוע =)))

דן ישב בקצה הכיתה ונתן למחשבותיו לנדוד הרחק ממנו , שיעור היסטוריה לא היה בין האהובים עליו אפשר היה להגיד כי זה היה אחד השיעורים השנואים עליו לכן הוא שינן בפעם החמישית בערך את ההבטחה שהבטיח לאמו בלי ציונים גרועים ובלי להסתבך במכות והמחשב שלו יוחזר עליו .
דן לא היה יכול לסבול את היום בלי מחשבו מכיוון שבחצי מהיום שלו הוא גלש במחשב לא היה לו מה לעשות והוא הסתובב ממורמר בביתו מדליק ומכבה מחשירי חשמל בלי סיבה מוצדקת.
בשעה הרביעית דן הבריז מבית הספר ( זה לא היה חלק מההבטחה שהבטיח לאמו ) והלך לעבר ביתו אולי משעמם לו בבית אבל זה עדיף על בית הספר .
בדרך לביתו הוא עבר דרך דוכן עיתונים ישן וכתבה מוזרה במיוחד תפסה את ליבו , בכתבה היה כתוב על נערה מקומית בת 15 אשר נעדרה מביתה כבר שבועיים , האמת שהכתבה לא הייתה כל כך מוזרה הרי כמעט כל שבוע מישהו נעדר ואחר כך מוצאים אותו משוטט באיזשהו מקום .
אבל דן היה בטוח כי הוא מכיר את הנערה הזאת , אולי הוא ראה אותה פעם ברחוב או בשכונה בכל מקרה זאת עיר קטנה ודן הכיר בה כמעט את כל התושבים ובנוסף לזה הוא היה בטוח זוכר אותה אם הוא היה רואה אותה אי פעם ברחוב אך הוא היה בטוח כי הוא מכיר אותה ממקום .
דן אמר לעצמו שהוא בטח מדמיין את זה והוא המשיך להתקדם לעבר ביתו , כאשר הוא הגיע לביתו הוא החליט לכתוב מכתב נוסף למיכאל חברו אשר למד בפנימייה בגלל שהוא לא היה יכול לשלוח לו אימייל הוא נאלץ לכתוב לו מכתבים .
דן הבטיח למיכאל שהוא יכתוב לו כל שבוע מכתב ומיכאל הבטיח להשיב לו על כל מכתביו אבל כבר יותר משבועיים שמיכאל לא השיב לו על שום מכתב והפעם דן הדגיש במכתבו שאם הוא לא יכתוב לו אז הוא יפסיק לכתוב אליו.
אחריי שגמר לכתוב את המכתב הוא ירד על שוכונתו ושם את המכתב בתיבת הדואר , כאשר דן חזר הביתה הוא מצא את עצמו חושב על אותה הנערה שהוא ראה בכתבה היום ופתאום הוא חשב שאולי היה לו עדיף להישאר בבית הספר במקום להבריז .
הוא התחיל להיות לחוץ נורא בלי סיבה מוצדקת הוא נזכר שהוא דיי פראנואידי בלי המחשב שלו ופתאום הוא שמע רעש אשר הגיע מהאמבטיה .
דן חשב שאולי זה גנב שהגיע בזמן שהוא היה בבית הספר ועכשיו הוא מנסה להימלט אז הוא זרק משפט מוזר לאוויר " וואיי רונן אמור להגיע עוד שתיי דקות , רונן הוא שוטר עם אקדח והוא שונא גנבים אם הוא יגיע הנה ויראה גנב אז הוא יתחיל לירות עם האקדח שלו ויעשה בום !!! גדול בפרצוף של הגנב ".
דן הרגיש אדיוט על המשפט שהוא אמר והוא הרגיש עוד יותר אדיוט עם הוא יגלה שזאת סתם רוח שנכנסת מהחלון.
הוא לקח את מחבט הבייסבול שהיה מונח בחדר שלו ( לדן אין מושג למה יש לו מחבט בייסבול בחדר ) אבל כרגע הוא אמר לעצמו שהמחבט לא יזיק הוא התחיל להתקדם לעבר לעבר האמבטיה כמו שהוא ראה שעושים בסרטים ובתנופה חדה הוא פתח את הדלת .
אף אחד לא היה באמבטיה וכרגע דן הרגיש מאוד אדיוט אם עצמו זאת בטח הייתה סתם רוח שנכנסה מהחלון אבל אז הוא שמע קול ברור יותר הפעם שבקע מהמראה .
דן הסתובב למראה אבל הוא לא ראה את ההשתקפות של עצמו הוא ראה את הנערה מהכתבה , היא ישבה שם בצד ושרה לעצמה את עכביש קטן , דן שיפשף את עיניו דפק את ראשו בקיר ואמר לעצמו שהוא הוזה אבל הוא לא הזה הנערה הזאת ישבה ממשיכה לשיר את השיר הזה ועכשיו הוא נזכר מאיפה הוא מכיר אותה .


תגובות (2)

מהמם !!!!!!! מהמם !!!!!! מהמם !!!!! אין לי מילים !! :) המשך עכשו !!!

04/12/2011 11:08

תודה אלכס =)))))) העליתי המשך זה עדיין לא אושר על ידי המערכת וגם רציתי לומר שכדיי לך להמשיך את הסיפור שלך הוא מהמםםם =)))))

04/12/2011 12:17
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך